TeknoSeyir Çekim Hataları 2018-2019
TeknoSeyir'in her sene Mart ayında yayınladığı çekim hatalarının yeni bölümü ile karşınızdayız.
TeknoSeyir'in her sene Mart ayında yayınladığı çekim hatalarının yeni bölümü ile karşınızdayız.
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Geldiiii
geldi
Youtube linki
https://youtu.be/iaqoq3qjAqM
Hoşgeldi
Evet
Bu hata değil ki...
Hata olmadı ki bu...
Hani plus özel olmayacaktı 🙁
Düzeltme : Youtube kanalından video izlenebiliyor.
Gerçekten zamanında geldi 🙂
YAPIŞINNN.
Efsane olmuş. Ellerinize sağlık. 🙂
Aramıza yeni cahiller katılmış
Çok beklediğimiz video geldiii
LP bomba :))
Hata olmadı ki bu?
😂😂 efsane
Dur bi tur daha döneyim.
Eva Gaëlle yengeniz olur. Destur deyin bre !!! 🙂
Moralim yerine geldi. 🙂
"Çok ses geliyor." 😂😂😂😂 Sağ olun üstadlar.
Gözler Umut hocayı aradı...
Ben de ayni seyi dusunmustum.
Umut hatasız çekiyor.
Nerde amg tableti nerde :)))
Çok iyi olmuş. İyi güldüm 🙂
Eskileri kadar iyi değil ama yine güldürüyor 🙂
Meh.
Levent abi müthişsin. Seviyoruz sizleri. Çok eğlenceli bir içerik olmuş.
Tüm ekibe teşekkürler, yeni yaşınız daha iyi olsun. Bu samimiyet hakikaten taktire şayan. Siz bizi güldürdünüz Allah ta sizi güldürsün.
Mükemmelsiniz. ♥️ 😀 😀
Plus paraları gelince LP aşka gelmiş 😀
Ondan mı kirayı düşünüyor hala ?
Sonunda geldi, 1 yıl gece gündüz bekledik. 😍🤩❤️ Sonu mükemmeldi haha Sizi çok seviyorum yahu... ❤️
3:09 can akbulut'un kusursuz kişnemesi
@erkann yoktu ama güzel kişneme idi
@erkann şansını xorlama
Levent abi çok neşeli bu sene :))
Lpnin neşesinin yerinde olduğunu görmek sevindirdi 🙂 birde hknin "hata olmadı ki bu" cümlesinden remix yapılmalı 😀 edit : 5:22 - 6:17 - 9:14 ve 11:35 de efsane
Can akbulut'un plus alında remixlik
@umtk hiç hata yapmıyor herhalde. Ben onun sayesinde artmıştır diye düşündüm ama bir saniye bile yok. Uğur ile Tansel beyler de gayet iyiler, az hata yapmışlar.
Yapmıyor.
Efsane 😀
3-4 parça Umut vardır diye düşünmüştüm hiç yokmuş, şaşırdım.
Ben de bir anı olsun istiyordum ama ne yazık ki malzeme olabilecek görüntümü bulamadık kısmet değilmiş. Hayırlısı diğer çekim hatalarına bakacağız artık 🙂
Umut tam bir profesyonel. İşini tam yapıp gidiyor.
@ermanyurdakann
Bi ne yaaa diye Xiaomi Mi 10 firlatirmis 😀
@ermanyurdakann
Bu sene iphonedo ile gecmis gibi 🙂
Artik seneye...
@ameledervis Begenmedikleri telefonları hakikaten yerden yere atsalar. Bir an gözümde canladı sahne, anırdım gülmekten.
Moralimin bok bozuk olduğu bi güne saklıyorum videoyu...
Moraliniz iyi yani şimdi ne güzel 🙂
komikli ts 😀
Murat abinin "Sen niyeCobra'yı aldın?" sorusundan sonra direk videoyu durdurup "Can abiye bu soru sorulur mu?" diye başladım gülmeye.
levent abi bir kesime iyi kaymış
LP süper. 😀
Yılın memi'i adayı: COBRA Takibi 🙂
Hep Rode diyoruz, şimdi mi Rod oldu yılların Rodesi 🙂
Bu sene Tansel'le Uğur hakkını vermiş. 😀
Kapak tam bir Rönesans tablosu. 😀
Birkaç seneye çekim hatası olmaz gibi geliyor. Profesyonelleştikçe hatalar azalmış. Bence en kötü çekim hatası serisiydi. Belki devam ettirmek için bilerek yapmak isteyebilirsiniz 🙂 Diğer türlü %100 Profesyonellik 0 Hataya doğru gözüküyor yolunuz.
Devasa butceli filmlerde (Kamera arkasi goruntuleri), hatta buyuk TV kanallarinin canli yayinlarinda bile olabiliyor hatalar, profesyonel olmak demek robot olmak demek degildir.
Asil bu tur hatalarin olmamasi, TS'in dogal halinin bozuldugunu, diger yayinlara benzedigini gosterir bana gore.
Hele hele 0 hata ongorusu, Pollyanna'nin nirvanasini bile asar 🙂
"Piston aşağıya indi" bakışı 09:54 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=2lf9IV7eNpg
Hata olmadı ki bu efsane oldu 🙂
Geldi sonunda 😀 Yılın beklenen anı 😀
Profesyonellik artınca hatalar azalmış, çok yaran bir şey çıkmamış. Tekrardan mutlu yıllar, başarılar 🙂 @gamsizm @hkellecioglu @leventp
Yıllık değerlendirme gelecek mi? Teknoseyirin 1 yılı nasıl geçti gibisinden? Plusta başlamışken iyi olur sanki. Haftalık gündemde konuştunuz biraz ama eski yıllardaki gibi detaylı bir video güzel olurdu.
Yok artık ekstra konuşmayız orda yarım saat ayırdık zaten.
@gamsizm
Aslinda yillik degerlendirme videosunu bundan daha cok bekliyordum.
06:16'da Levent Abimiz Türk halkının psikolojisini hem laf hem de eylem ile çok güzel özetlemiş. 😀
Hamdi abiiiiiiiiiiii 😀 Çok iyisiniz hepiniz. 🙂
06:18'i kestim masaüstüne attım. Lazım olur.
Hamdiyi vurdum esprisini ikinci izleyişimde anladım 😀
Çekim hatalarından çok, kamera arkası görüntülere benzemiş bu sefer.
Gülümsedim ama haykırarak güldüğüm bir sahne olmadı.
Eskiden Lp gülmeyin etmeyin derdi. @gamsizm Bunları raid yapıyorsun "bleen" oluyor derdi.
Bu sefer çok güldürmedi. 🙂
Tövbe bismillah, lpye noomuş?
İlk 2 sene falan baya komikti sonrası hata olmamaya başladı. Hamdi reyiz haklı, hata yok aralarındaki espri dili var. Onu da biz bilmediğimiz için artık bize daha az komik geliyor. Neyse izleyin işte bişey olmaz, gelenektir.
Benim favorim halen bu 😂😂
Müthişsiniz 👏 Neden ben oradayken olmuyor böyle şeyler, canlı canlı izlerdim olay yerinde, bizde hep profesyonel hep muntazam 😀
Videoyu görür görmez tekrardan yaşam enerjisi geldi. 🥰
levent bey iyimisiniz
Çekimlerde en çok eğlenen ekip ankara grubu olmuş sanırım 🙂
Levent Pekcan'ı bu sene çok mutlu gördüm 🙂
Levent abi hakikaten değişmiş bu sene yahu. 🙂
niehhh eheheh 🙂 çok iyi geldi yaw bu iş stresinde
Lp bildiğin 46
erotik gamer taburemden bir ışığa doğru bakarken kafamıza oyunlar yağıyordu sevgili seyirciler...
ordan stiv caps gel bana gel bana diyordu. eskiyi getir yenilerini koyalım yerine diye.. benim hiç hatam yoktu.. seyirtekno mu teknoseyir mi bilemedim..
2. kez izledim bu sefer büyük ekrandan kolay gelsin.
O zaman daha komik oluyor evet 🙂
En uzun çekim hataları videosu bu olmuş. Fakat eski klasikler ayarında tek bir hata bile çıkmamış ne yazık ki.
"Bleen"
"1,8 santim"
"Başka bir dizüstünde görüşmek üzere"
"Demosu var mı oyunun?"
İlk aklıma gelen klasiklerdir mesela.
Yeri gelmişken tüm zamanlar favori sahnemi de zaman linkli olarak bırakayım:
https://youtu.be/8knJXcrOUOc?t=196
canon vloggler kit bölümünde lp'nin salladığı kişiler vloggler'lar mı acep?
Hayat.
Bu çekim hatalarında kamera arkasında Levent bey daha neşeli göründü bana, hamdi bey de en ciddi olanı 😀
oyun gündemi hataları çok güzel renk katmış ☻
mutlu sonlu...
telefonla arayarak ben de konuk olmusum 🙂
Can Akbulut'un 5:30'daki efsane söylemi arada kaynamış:
-Testis geçme Hamdi Abi. 🙂
Bu arada Hamdi Kellecioğlu, herkes goy goy yaparken bile çok disiplinli görünüyor. Bu adam ülkeye faydalı olabilecek bir adam, sadece video içerik konusunda değil. Alman disiplini gördüm adamda.
levent abi neden öyle garip hareketler yapıyor. cringe oldum valla 😀
sıkılmıştır 😀
Çok tatlı insanlar ve çektikleri her video çok samimi, kesinlikle hiç bir firmanın yandaşı değiller. Levent ve Murat bey için takip ediyorum bu siteyi.