5 lenses, 1 flash & 1 telemeter. #Nokia9PureView @leventp abimiz demişti, 5 kameralı telefonda gelir demişti... Samsung'dan 6 kameralı telefon çıkartmasını bekleyelim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 10

#DolarTL #Swap

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ali @norego

    Oğuz madem paylaşıyorsun en azından anlatıma ve imlaya dikkat etseydin. Ek olarak yazın bilgi olarak çok eksik ve teknik analiz diye paylaştığın grafik teknik analiz grafiği değil. Ekrana basmışsın gerekli gereksiz ne kadar indikatör varsa, teknik analiz grafiği diye koymuşsun, hiç bir şey ifade etmiyor o grafik. Konuya yabancı olan biri grafiği görüp aa bir sürü şey var kesin çok manalı ve teknik bir şeydir der diye mi hacim dahil ne bulduysan grafiğe atıp paylaştın anlamadım.

    Amacım hevesini kırmak değil, eksik kısımları söyleyerek kendini geliştirmene katkı sağlayabilmek.

    Bu tarz anlatım yazıları ben de yazıyorum kendi sitemde(bir süredir ara verdim) ve yazıda hem durumu anlatıyorum hem de o durumun sonuçları hakkında altını doldurarak gelecek projeksiyon tahmininde bulunuyorum.

    Örnek olarak şu yazıma bakabilirsin mesela: https://tradehane.com/jackson-hole-sempozyumu-ve-powelldan-onemli-notlar/ 7 ay öncesinden FED tutanakları ve Powell'ın Jackson Hole sempozyumundaki tavırlarından 2019'da faiz arttırımı yapmayacakları yorumunu yazmışım. Yani okuyucuya işe yarar ve net bir fikir sunmuşum.

    Ek olarak teknik analiz kısmında da örnek olarak https://tradehane.com/nzdcad-tobonun-ardindan-satis-firsati/ bu yada sitedeki diğer analiz yazılarına bakabilirsin.

    İndikatörler algoritmik çalışır, teknik analize göre çalışmazlar. Teknik analiz paylaşacaksan en fazla grafiğe MA atıp ortalama kırıldı mı kırılmadı mı onu söylersin. Senin grafikte fiyat üzerinde aligator, altta rsi, stochastic, volatilite ve hepsini geçtim de volume var. Ve bunların hiç biri UsdTry paritesinde 5 para etmez sinyal üretme konusunda.

    Ek olarak teknik seviye olarak verdiğin seviyelerin hiç biri teknik pivot değil, düz rakam ve çalışmayan psikolojik seviyeler. Unutma ki fiyat uzun süre band hareketi yaptıysa psikolojik seviyeler işlevlerini yitirir, yani o eklediğin seviyelerin hiç birinin bir geçerliği yada pivot işlevi yok.

    Kendini geliştirdiğin daha anlamlı ve bilgi dolu yazılarını görmek ve okumak dileğiyle.

    • oguz_cavusoglu @oguzcavusoglu

      Niye hevesimiz kırılsın.. Eleştiri alıcan ki düzelteceksin yanlışları... 20-50 günlük üssel ortalamayı kat demişsin.. pivot 200 günlük üssel ortalamayı alıraın usdtry'de.. Volume falan işe yaramadığını bende biliyorum sadece çıkartmadım.. Rsı, Stoch ve macd siz diyorsunuz ya bastın gereksiz indiktatörleri hayır basmadım zaten onlar öyle duruyordu varsayılanda... Sadece macd yeterli olur.. Bir daha kine sadece macd olur...

    • Ali @norego

      @oguzcavusoglu 20-50 ma demedim daha doğrusu periyot vermedim ama orta vade değişimler için 100, ana trend için 200'ü iyi çalışıyor. Yalnız simple değil exponential kullan. Macd de bir işe yaramaz UsdTry'de ek olarak macd zaten yön sinyali üretmek yerine trend ivmesini ölçmekte kullanılır. MA dışında işe yarar pek bir şey yok UsdTry için. Ek teknik analiz grafiği diye paylaşıyorsan grafiğini temizleyip teknik çizimlerini koyup paylaşman gerekmez mi? Tada direk boş chart atsan en azından fiyat hareketi görünürdü, o attığın grafikte indikatörlerden dolayı fiyat hareketi bile görünmüyor.

    • oguz_cavusoglu @oguzcavusoglu

      @norego düzeltme yapılır... Ali, bilgisayar'a uzaktan erişim yapıyorum ipad yada telefon ile elden bu kadar geldi.. onu düzeltirim bir şey değil.. Bi sonra ki yazı da değişirim, zaten şuan teknik hiç bir işe yaramaz... Şuan ki durum da istediğini çiz hiç bir şey olmaz.. bu bir hafta önce ki 100-200 üssel ortalama diyorsan o zaman haftalık logaritmatik bakmak daha mantıklı olur, daha iyi sonuç alıruz 🙂

    • oguz_cavusoglu @oguzcavusoglu

      @norego yazıdaki linki çıkartıyım, daha güzel yazı olunca yayınlarım burada...

    • Ali @norego

      @oguzcavusoglu UsdTry'de teknik çalışıyor sıkıntı yok.

      - https://teknoseyir.com/durum/1056421
      8 gün önce fiyat 5.48 deyken, teknik olarak 5.40'a inip 5.40'dan yükselişe başlayabilir dedim. Tam olarak da 5.4066 ya inip sonrasında 5.80 hareketini yaptı.

      - https://teknoseyir.com/durum/1058204
      2 gün önce 5.56 dayken teknik olarak düşüş sinyali veriyor mum formasyonu dedim ve aralıksız 5.30 a kadar indi

      - https://teknoseyir.com/durum/1059307
      Bugün de yükseliş sinyali veriyor dedim ama daha ekran görüntüsünü alıp paylaşmadan bile 10 kuruş fırladı günlük mum kapanışı olur olmaz

      Yani UsdTry de teknik gayet güzel çalışıyor. Çalışmayan teknik değil algoritmalar. TL çaprazlarında boşuna indikatörle uğraşma yani.

    • oguz_cavusoglu @oguzcavusoglu

      @norego sonumuz hayırlı olsun... Bu iş çok farklı boyutlara gitti..

Sayın arkadaşlar geçende dolar teknik analizi yapmış... Eğer ki 5,45 geçerse 5,55 onuda kırarasa 5,75 demiştim... Yeni teknik analizi ise şu şekildedir. 5,75 kırarsa, 5,84 seviyelerini gördük.. bundan sonra ki yolculuk 6,00 - 6,25 - 6,50'dir... 6,25 - 6,50 bandı çok önemlidir... Bu bandı kırarsa 7,25 gibi rakamlar konuşulur yanii yeni rekor gelir.. #DolarTL #ekonomi

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Avengers EndGame 3. Fragmanı geldi...
https://youtu.be/SPq8-QvnFOQ #Avengers #Marvel #KonuDışı

Avengers: EndGame | Yeni Fragman | Türkçe Altyazılı | HD

Reklam ve Sponsorluk İçin İletişim (Contact) ► softboxturkiye@gmail.com Abone Olmak İçin► http://goo.gl/xdjmqY İnstagram Adresimiz ► https://goo.gl/w6CeEV Tw...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Maşallah diyorum, mailler gelmeye devam ediyor... 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 6

Levent Abimizin dediği oluyor 5 kameralı telefonlara merhaba... , yakında 6 gelir #akış @leventp

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 12

Sayın arkadaşlar Ubisoft hesabımda 2 aşamalı doğrulama vardı. Google Doğrulamada hesap silinmiş ve hesabıma giriş yapamıyorum. Ayrıca Ubisoft'ta Hesap Yönetimine erişim sağlayamıyorum. Bu sorunu nasıl düzeltebilirim. #TeknoYardım #Ubisoft #KonuDışı

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#akış #intel 26 Nisan (Reuters) - Intel Corp, veri merkezlerinden gelen yongalara olan talebin artmasıyla birlikte, Perşembe günü ilk çeyrek karında% 50.3 artış bildirdi.
Şirketin net geliri, 31 Mart tarihinde sona eren çeyrekte, hisse başına 93 sent ya da 2.96 milyar $ 'dan ya da bir yıl önceki hisse başına 61 sent olmak üzere, 4,45 milyar $' a yükseldi.

Net gelir 14.80 milyar dolardan 16.07 milyar dolara yükseldi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba arkadaşlar m.2 sata ssd alacağım ama anakartım da m.2 sata slotu yok bir kaç tane pcı-e adaptör baktım ama hangisi iyidir bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum. Satın alamak istediğim ssd ocz 256gb 2650 okuma1200 yazma değerlerine sahiptir.
1- https://www.newegg.com/global/tr/Product/Product.aspx?Item=1Z5-0018-00020&cm_re=pcie_ssd_adapter-_-1Z5-0018-00020-_-Product
2-https://www.newegg.com/global/tr/Product/Product.aspx?Item=9SIA4RE5AU5543&cm_re=pcie_ssd_adapter-_-9SIA4RE5AU5543-_-Product
3-https://www.newegg.com/global/tr/Product/Product.aspx?Item=N82E16815256014&cm_re=pcie_ssd_adapter-_-15-256-014-_-Product #akış

StarTech PEX4M2E1 M.2 Adapter - x4 PCIe 3.0 NVMe - Low Profile and Full Profile...

Buy StarTech PEX4M2E1 M.2 Adapter - x4 PCIe 3.0 NVMe - Low Profile and Full Profile - SSD PCIE M.2 Adapter - M2 SSD - PCI Express SSD with fast shipping and top-rated customer service.Once you know,...
BeğenFavori PaylaşYorum yap