• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Oguz Cavusoglu
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 15.07.2014
Amatör Ruhlu - Portföy Yöneticisi Beklentiler alınır Gerçekler satılır
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Bayramınız mübarek olsun, nice bayramlara

    28 Mayıs 2026 - 00:22 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Finans’tan mezunum, arkadaşlarımın borsa da portföylerini ara dönemler de yönetiyorum. Şimdi de cafe açacağım. Bu yönetirken sinir stres çok yüksek oluyor. Genel açıdan bakarsak sevilecek bir şey değil. Tüm günlük yaşantını etkiliyor.

    04 Mayıs 2026 - 21:32 Beğen 1
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Su terazisi olarak milwaukee mıknatıslı olanlardan alabilirsin. Lazer terazi olabilir onların da tabi ki de milimlik kaymalar oluyor, gözle çok gözükmez. Matkap ucu ve bits ucu olarakta milwaukee den iyisi fazla yoktur. Elmas olanlardan al istiyorsan levent abi, bu kadar hassas işe kalitesiz ürün almaman lazım.

    04 Mayıs 2026 - 21:08 Beğen 1
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    @aiberg aynen öyle, adını unuttum permatik dedim 😂

    25 Nisan 2026 - 18:26 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Ben zamanında mühle almıştım hala daha kullanıyorum, permatik iyidir.

    25 Nisan 2026 - 00:35 Beğen 1
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Ben direk sitesinden unlimited paketini almıştım daha sonra bi baktım app’de daha ucuzmuş dedim iş işten geçti 😂 3000₺ idi app store’da

    20 Nisan 2026 - 12:04 Beğen 1
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Eklediğiniz için teşekkür ederim hocam

    20 Nisan 2026 - 12:03 Beğen 1
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Bu da bir bakış açısı 😂 patlamayanları paylaşsak daha az yorucu olur

    19 Nisan 2026 - 22:27 Beğen 2
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    hocam o yüzden sizler bu konulara daha çok hakim olduğunuzdan dolayı bizi bu tarz konular hakkındaki görüşlerinizi almak için paylaşıyorum.

    17 Nisan 2026 - 01:48 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Yeni mi sızdı bilmiyorum, sektördeki arkadaşlarımız daha iyi bilir. Bizi bilgilendirir diye paylaşayım dedim. Anca bu yeni sızmışsa işimiz iş… ishibarat kurumunun bilgileri sızıyor.

    17 Nisan 2026 - 00:40 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    @leventp
    Uydu bağlatısı getirmek için firma satın aldı. Apple ile anlaşma yapmış cihaza doğrudan hizmet vermek için vb.

    https://x.com/amazon/status/2044027348937302515?s=46&t=xDm8Q7YZjOrMkwRmshEP7A

    #HaftalıkGündemeMalzeme

    14 Nisan 2026 - 17:28 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    https://www.aboutamazon.com/news/amazon-leo/amazon-leo-plans-double-launch-rate-20-missions

    14 Nisan 2026 - 00:29 Beğen 1
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    4G iyidir,

    01 Nisan 2026 - 00:18 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Ben de simplelogin kullanıyorum, memnunum

    24 Mart 2026 - 12:01 Beğen 1
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    @protego https://themerchantsnews.substack.com/p/the-oil-rollercoaster?utm_campaign=post-expanded-share&utm_medium=web&triedRedirect=true&_src_ref=t.co

    13 Mart 2026 - 07:38 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    @protego bu spekülatif iş etkisi byük oluyor diyorum ben de kalıcılık olmayacağının farkındayız. Konteynır, ve sıvı yüklerde fiyatlar artıyor o endeksler de korumalı endekslerdir spekülatif işlemlere kapalıdır. Petrol de spekülasyon değil direk abd den manipülasyon var. 150 Doları görürüz burada bab el-mandeb tarafı da önemli diyorum sizi anladım. Speklülasyonların etkisini azaltmak için 2 gün sonra gerçekleştiriyorlar.

    13 Mart 2026 - 06:54 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Hürmüz Boğazı'ndaki arz kesintisi Asya nafta piyasasını altüst etti. Singapur'da Brent üzerinden nafta rafineri marjı ton başına 315 dolara fırlayarak rekor kırdı

    13 Mart 2026 - 06:18 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    var, abd için yok. Avrupa ve Asya bölgesini çok fazla etkiliyor. Jet yakıtlarından yola çıkabiliriz.

    13 Mart 2026 - 06:10 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Ek olarak, bunun bir üst seviyesi bab-al mandeb tarafının kapatılmasıdır. Burası da kapatılırsa işler çok farklı olur. Hurmuz boğazından sadece petrol değil. Gübre ve diğer emtia grupları da ciddi oran da etkilenmiştir hashtag’den bakarak daha fazla bilgi alabilirsiniz. Tüm olayları paylaşıyorum.

    13 Mart 2026 - 01:34 Beğen
  • Oguz Cavusoglu @oguzcavusoglu

    Hocam bu petrol kısıtlamasıyla alakalı değil. Hurmuz Boğazının kapatılmasıyla alakalı bir durum. Bilgilendirme-Grafiğinden daha rahat anlarsınız.

    13 Mart 2026 - 01:31 Beğen
  • Durum (611)
  • Yorum (1786)
  • Takipçi (117)
  • Takip edilen (77)
  • Favori (28)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#Gemini#EA

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Bluelight Mini USB Fan

19

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum