2022'de SimpleLogin Proton'a katılmıştı. Şimdi de Anonaddy diye bilinen addy, Protonmail alternatifi Tuta'ya katılıyormuş. Yani
Protonmail - SimpleLogin
Tuta - Addy
şeklinde oldu. Bunları kullanan var mıdır? Ben sık sık kullanıyorum.
https://addy.io/blog/addy-io-has-partnered-with-tuta/
#tuta #tutanota #anonaddy #addy #protonmail #simplelogin
Son bir saat içinde 282 ziyaretçi, 127 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

simple login kullanıyorum mail alias olarak, self-hosted olarak deneyesim var bi ara
Ben de simplelogin kullanıyorum, memnunum