Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 50 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Benim de ilk aklıma gelen, hesapları Hollanda'ya çevirmek oldu. Bu yaş mevzusunun olmayacağı çok az ülkelerden birisi sanırım o.
+Estonya
Ben de öyle düşünüyorum, çok fazla oyuncu ve vergi kaybı olacak, ucu bucağı bilinmeyen dijital oyun okyanusunu kurutuyorlar şu anda...
Ben 'vergi kaybı' şeklinde düşünmeye (olaylara vergi gözlüğüyle bakmaya) karşıyım, herşeyi doğru düzgün yaparsınız, vergisi sonradan neyse o olur. Devlet ticari işletme değil ki herşeye vergi odaklı bakılsın. İyi birşeyse vergisi az olursa da az olsun. Kötü birşeyse vergisi çok olsa da, o şey olmasın.
Ayrıca vergi temel bir özellik değil, herşeyin, her işin vergisi olması gerekmiyor, hatta olmamalı.
@oniki Her şeye vergi gözü ile bakıp kural, kanun koyandan başka bir beklentim yok benim, açıkçası. Sırf oy kaygısı ile yapılan şeyler, daha ne dediklerinin farkında bile değiller. Dün "1 milyon yazılımcı" diyen bunlar değil miydi? Bunu diyen bir yönetim, hiç mi oturup araştırmamış hangi satıcı istemcisinde ebeveyn kontrolü var, hangisinde yok. Hiç bir araştırmamışlar derecelendirme sistemleri nedir, nasıl çalışıyor? Ya, neyse, ben artık söylemekten sıkıldım; adam "bireysel ithalat ülkeyi batırıyor" diye iptal etti, ülke içindeki tüm satıcılar ithalat üzerinden iş yapıyor.
Bu sosyal medya giriş metotları da vergi gelirlerini etkileyecek, bana öyle geliyor ve bazı şeylerden gene vazgeçmek zorunda kalacaklar.