#TheLastOfUs

Muhtemelen bu kanala denk gelmişsinizdir ama bir şekilde, ezkaza pas geçtiyseniz buyurun size amme hizmeti.
Troy Baker, yanına Nolan North'u da alarak kurmuş olduğu Retro Replay kanalında çok fena muhabbetler dönüyor. Uncharted ve The Last of Us için yaptıkları definitive playthroughlara kesinlikle bir göz atmanızda fayda var. Oynadıkları oyunlarda yer almış aktörleri konuk alıp yaptıkları sohbet, sahneleri çekerken başlarına gelenler ve senaryoya yaptıkları katkıları ilk ağızdan dinlemek gerçekten enteresan bir deneyim. Nolan North'un daha önce yer aldığı oyunların hiçbirini oynamamış olması ve video oyunlarıyla arasının hiç olmaması işe renk katan etmenlerden biri. Veriyorlar adamın eline joypadi, sonrası cümbüş. Numara mı yapıyor, rol mü kesiyor nedir... 🙂

Last of Us Part: II gelmeden önce ilk oyunun definitive playthrough serisine göz atmak için :
https://www.youtube.com/watch?v=BjsINAKreB0&list=PLeAoBVaD6aozN80rjIss28SHHlKf-mACx

The Last of Us | The Definitive Playthrough - Part 1 (ft Troy Baker, Nolan...

RETRO REPLAY continues to bring you playthrough's unlike anywhere else. And now for the first time ever, the man that brought Joel to life, Troy Baker, will ...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

#ResidentEvil3

Nemesis beyciğim, peşimizi bırakır mısınız reca etsem efem ?

https://www.youtube.com/watch?v=aETL-zvpeIw

Resident Evil 3 - Nemesis Trailer

The Nemesis is on the hunt in Resident Evil 3 Remake.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Chris Isaak - Lie To Me

Provided to YouTube by Ingrooves Lie To Me · Chris Isaak Chris Isaak ℗ 1987, 2010 Wicked Game ℗ 2012 Wicked Game Records Released on: 2013-08-28 Writer: Chri...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Güzel oldu, hoş oldu, temiz oldu.
Azami 4000 lira hedefli bütçeyi delik deşik edip toplamda 5750 liraya mal ettim ama en azından gözüm arkada kalmayacak. Yeğene bilgisayarı teslim ettiğimde tepkisi ne olacak bakalım... 🙂

Anakart : Gigabyte B450 AORUS PRO / 800 TL : https://urun.n11.com/anakart/gigabyte-b450-aorus-pro-amd-b450-3200mhz-ddr4-soket-am4-atx-anaka-P398788982

İşlemci : AMD Ryzen 5 3600 / 1310 TL : https://www.vatanbilgisayar.com/amd-ryzen5-3600-soket-am4-wraith-stealth-3-6ghz-4-2ghz-35mb-65w-7nm-islemci.html

RAM : Corsair Vengeance 16GB(2x8GB) 3200MHz DDR4 / 475 TL : https://urun.n11.com/bellek-ram/corsair-vengeance-16gb2x8gb-3200mhz-ddr4-cmk16gx4m2e3200c16-P391628334

Ekran Kartı : Gigabyte AMD RX5700XT 8GB 256Bit GDDR6 PCI-E 4.0 / 2710 TL : https://urun.n11.com/ekran-karti/gigabyte-amd-rx5700xt-8gb-256bit-gddr6-pci-e-40-gv-r57xt-8gd-b-P398614148

Güç Kaynağı : Gigabyte G750H 750W 80+ Gold Modüler / 450 TL : https://www.qp.com.tr/bilgisayar-parcalari/guc-kaynaklari/gigabyte-g750h-750w-80-gold-moduler-guc-kaynagi

Kasa, SSD, Sabit Disk ve fanlar halihazırda olduğundan bunlara para harcanmadı. Şu anki güncel fiyatlar biraz farklı olabilir. N11 indirim kodu, Vatan Bilgisayar hafta sonu indirimi, vs.. işin içine girince bu fiyata gelmiş oldu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 32

#KonuDışı

Birkaç sene önce bir arkadaşa şöyle güzel bir bilgisayar toparlamıştım. i7-6700K işlemci, ismini tam hatırlamadığım Radeon 300 serisinden bir ekran kartı, SSD, 8GB RAM, güzel PSU, vs..
Arkadaşın babası, virüs girdi diye çevreden bir bilgisayarcıya format atmaya vermiş bilgisayarı, akşamına da teslim almış. Bilgisayarı teslim aldıktan 2 - 3 akşam sonrası baba rahatsızlanınca apar topar hastaneye kaldırmışlar adamı. Birkaç gün yaşam mücadelesi veren baba hayatını kaybetti. En son gördüğümde arkadaş ve ailesi perişan olmuş, hiç beklemedikleri bu kaybı sindirmeye çalışıyordu. Gel zaman git zaman, birkaç ay içinde arkadaş yavaştan toparlamaya başladı. Geçen günlerde görüştük, sesi iyi geliyordu. Bilgisayar çok yavaş çalışıyor, bir bakar mısın diye rica etti. Dedim başım gözüm üstüne getir kardeşim, elimden geleni yaparım. Neyse, arkadaş geldi, sohbet muhabbet bittikten sonra geçtim bilgisayarın başına.
Monitörde Energy Star ve VIA yazılarını görünce...
- Evdeki eski bilgisayarı getirmişsin moruk, sana topladığımı getireceksin diye söylemiştin sanki diye hatırlıyorum.
- Bu bana topladığın bilgisayar kanka. Evde başka bilgisayar yok ki.
- Nasıl lan ? Ben sana hurda bilgisayar falan toplamadım ki. Gittik en güncel parçaları sıfır aldık. Bu külüstür ne amk ?
- Valla bak bu bilgisayar. Cenazeden sonra daha yeni bilgisayarı açtım, baktım yavaş çalışıyor sana getirdim.
- Sen bu bilgisayarı birine mi verdin moruk ?
- Yok kanka ben kimseye vermedim. Bizim baba rahatsızlanmadan bir iki gece önce bi tane bilgisayarcıya formata vermiş.
...minvalinde bir diyalogdan sonra jeton düştü. Yok canım o kadar da olamaz dedim ve kasanın içindeki toplasan 100 lira etmeyecek parçalarla karşılaştım. Dedim kalk gidiyoruz şu bilgisayarcıya. Onun ben ağzını yüzünü dağıtmazsam adam değilim. Arkadaş dedi ki, yok olmaz...
- Nasıl olmaz ya ? Adam parçaları çalmış, kasanın içini PSU'ya kadar değiştirmiş.
- Babanın bilgisayarı kime götürdüğünü bilmiyorum kanka. Bizim muhitte bir ton bilgisayarcı var. Hepsini kapı kapı dolaşıp siz hırsız mısınız diye mi soralım ? Allah belalarını versin, yapacak bir şey yok...

Ulan var ya... Yok anasını satayım yok. Nasıl bir cesarettir bu ya ? Onu geçtim, bu nasıl bir şans sendeki ulan onun bunun çocuğu ? Parçalarını çaldığın bilgisayar sahibinin babası ölüyor ve sen buna denk geliyorsun...
Evin diğer sakini valide sultan da bilmiyor rahmetlinin hangi bilgisayarcıya gittiğini.
Akşam akşam tilt oldum itin evladına. Bunun gibi ciğeri beş para etmez insanlar yüzünden mesleği bırakmıştım zaten. Haftada bir kesin böyle bir vak'a gelirdi dükkana. Yeri gelir ekran kartını kaptıran olurdu, yeri gelir diskini. Çok kişiyle papaz oldum bu yüzden. Hırsızlıkla suçlandığım bile oldu. Ama utanmadan komple kasayı değiştirene de ilk kez denk geliyorum. Anakartın MAC adresini elime alıp komple Mecidiyeköy'ü dolaşasım var anasını satayım. Gerçi çoktan okutmuştur o parçaları birine şerefsiz...

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Orcun @orcun

    Dolaşırsan kesin bulursun. Kendini babasının yerine koy nereye gider ki adam ? en yakınlardan birisine vs. veya böyle bilgisayarcı önünde beklerler elinde zaten kasası bilmemnesi olan adam belli ki bilgisayarcı arıyordur diye böyle oltayı salarlar. Babasını da görmüştür birisi ooo amcacığım buyur gel sıkıntın neydi diye içeri alır. Böyle gez elinde kasayla yem gibi dolaş yüzde yüz bulursun. Ha bulduktan sonra ne yaparsın dersen ? bilemem. Ben döverim dövmekle de kalmam o kasayı suratında parçalarım. Manyak adamın tekiyim yani izmirde çankayada eski bit pazarında çok çalıştım , teyp tamircileri ( hırsızlar) telefon tamircileri şu bu vs. çok böyle canım burnumda gezdim. Ben her hergün can korkusundan cebimde bazı şeyler taşıyarak gittim geldim. Biliyorum yani ortamlarını ama işte yaş 18 19 falan 3 kuruş para için hırsızların uğursuzların şerefsizlerin ağız kokusunu çektim. Birde dikkat et kavgaya girişeceksen en ufak şeyde çünkü olay olsa bilirsin o böyle belli kesimin çocukları vardır, tipten zaten yüzde bin anlarsın bir kişi olur on kişi 20 kişi vs çünkü o çevre esnafın hepsi aynıdır birbirlerini kollarlar. Vur kaç muhabbet böyle, birde arkanı hep kolla yani olay bu, ha gerisi sende ben önermiyorum yapmanı da tavsiye etmem. Burası dağbaşı değil. Ama yapacaksan da bazı şeyleri göze al derim. En kötü öldürürler onu diyeyim yani kim vurduya gidersin, bunlarda kameralar vs de çevre esnaflardan falan ispiyonlamazlar yani polise falan da verilmez yani olan sana olur.

    • SonkaBonka @sonkabonka

      50 tane ihtimal var Orçun.
      Belki gitti hiç suçu günahı olmayan başka bir dükkana parçaları okuttu.
      Belki o parçaları ilk elden son kullanıcıya verdi. Sonra parçayı / parçaları alan adam parçaları yükseltmek için gitti başka yere parçaları sattı...
      Bunlar aklıma ilk gelenler. Daha sana tonlarca ihtimal sıralayabilirim. Cenaze olalı 3 aydan fazla oldu, daha olay ortaya yeni çıkıyor. Kim bilir adam bilgisayarı kime verdi...
      Hiç böyle yamuk insanlarla da muhatap olmadım ki gözüne bakınca anlayayım. Akşamın bir vakti sinir olduğumla kaldım. Kendi başıma gelse bu kadar üzülmem ya. Çocuk işinde gücünde, kimseye yanlışı yok helal para kazanıyor ama böyle tipler gelip hakkını çalıyor. Arkadaş anakartın kutusunu sakladıysa sağında solunda bir yerde MAC adresi yazıyordur. Bunca suçun arasında emniyette gitsem ilgilenirler mi acaba ?

    • Orcun @orcun

      @sonkabonka Zaten böyle alım satım yapan parça çalan dükkan vs bu işi gene yapıyordur. Mesela deneyebilirsin, böyle hımbıl sünepe salak gibi takıl birtane böyle kasa ayarla format attıracağım kasıyor diye deneyerek kesin bulursun. Baktın ki formatı attı ama içinden parça araklamamış düzgün demek ki, ha araklamışsa geçmişte de yapmıştır. Tabi 3 ay diyorsun işi hırsızlık olan yer zaten o kadar uzun süre dayanamaz çünkü bunu çevreye yapar yapar e nereye kadar ? 1 yaptı 2 yaptı ? 3. de baltayı taşa vurur. Bak o da bir ihtimal mesela. Ben anlıyorum tabi ama o da işte yıllarca esnaflık insanlarla muhattap olduğum işler yaptığım için anlıyorum. Ben sanayide de çalıştım kaportacı da da çalıştım neler neler, buralarda da yazmışımdır mutlaka, öyle kötü. Mac adresinden faturası vs şikayet yapılır ama bu işi yapan herifler mac adresiyle falan o iş olacak gibi değil çünkü adam satıyor malı zaten o el değiştiriyor 50 tane kişiye gidiyor vs. Belki mesela normal vatandaş satın aldı o yakalansa bile adam diyecek ki ben şu tarihte şu bilgisayarcıdan sistem kurdurttum o taktı yani ben bilemem vs. vs. ha bulunur belki ama dıdısının dıdısı.

  • Zeratul @zeratul

    Böyle insanlar yüzünden bizim mesleğin diğer adı üçkağıtçılar diye çıktı. 2000'lerin başında bilgisayar işi yeni yeni yaygınlaşırken o zamanki abilerimiz sağolsun bu ekolü başlattı, devam ettirenler var hala demekki. 11-12 senedir bu işle uğraşırım, bir kez olsun böyle bir ithamla karşılaşmadım çok şükür, ama benzer olaylarla çok karşılaştım. İşini düzgün yapmayanların arkasını toplamak hobi haline geldi bir süre sonra.
    Parça çalmaksa bu işin en adice yönü bana göre, zaten uygun fiyattan toptancıdan alıyorum, üstüne kar koyup satıyorum, herşey hakkıyla olması gerekirken böyle şeylere gerek duyanlar iş ve esnaf ahlakından yoksun tiplerdir genelde ve piyasada fazla tutunamazlar.

  • Kesb-i @kesb-i

    Şu devirde hla windows kuramayan adam mı kalmış ayıptır. Hala bilgisayarcılara gitmeler filan. Yazık. Youtube diye bişey var aç baka baka yap.

Murat Şen, eli öpülesi bir adam gerçekten de.
İzlerken yoruldum. Bu nasıl bir şevk, nasıl bir emektir ?

https://youtu.be/RFxGefkgEZo

Ses Dalgaları İle Uçmak

Merhaba gençler ve her zaman genç kalanlar. Bu videoda Bristol Üniversitesi'nde yapılan bir çalışmanın benzerini sizlere sunmaya çalıştım. Keyifli seyirler d...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Andariel @reziarfg

    Anlattığı konular muazzam, ses tonu harika. Yaptığı işe aşkı da tartışılmaz. Haliyle de böyle kaliteli işler çıkarıyor işte.

  • Kadir Gündüz @kadirg1976

    Param olmadığından izlemiyorum...:=))) Ukela bir videosu vardı. Sanki beyime işi gücü bırakta bize video hazırla dedik... Suçlu çıkarttı bizi, yazık. Destek olmak zorunda mıyım? Resmen tehdit ediyor sanki. Abonelikten çıktım gittim.

    Yanlış anlaşılmasın teknoseyir.com seviyorum, plus üye oluyorum. İşyeri otursun, yine olurum İnşallah. @gamsizm böyle bir ukela tavrı yok. Ancak yerine getirmediği bir sürü lakırdı var. Beklentiler öldü. Telefon seyir ve oyun seyir dışında bir şey yok. Tozlu raflar öldü. Hobi zaten bitti. Ortaklık dağıldı, herkes daha fazla gelir elde etmek amacıyla kendi yoluna gitti...:=(((

Ses kartlarının nasıl yok olduğuyla ilgili kısa ve güzel bir içerik.

https://youtu.be/D5kGXI8vUKg

Where Did SOUND CARDS Go?

Thanks to monday.com for sponsoring this video! Sign up for an extended 30-day free trial at https://lmg.gg/monday-com Why are sound cards no longer a must-h...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Epic Store, 1 Mayıs 2020 tarihine kadar geçerli 60 liralık kod hediye ediyor.
Lazım olur, koyun bir kenara...

https://www.epicgames.com/store/tr/promotion/holiday-sale-2019

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Espen Kraft - Those Days part 2 (cassette)

I've heard this song about a month ago over on Espen's YouTube channel and I fell in love with it. Then I asked him if I could use this song in one of my vid...
BeğenFavori PaylaşYorum yap