Evladım gibi olmuştu senelerdir. 5 yıldan fazla kullandım 🙂 Artık dayanamadım, çok bozdu maalesef. Total commander dışında önerisi olan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 28

Aynı hıza düşeceğini (16 mbps) ve genelde aylık kullanımımızın 100 GB olduğunu düşünürsek, 25 mbps-150 AKN mi, yoksa 50 mbps-75 AKN mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 11

Kablonet bu değişikliklere nedense aşırı reaksiyon vermiş. Galiba kullanımın ciddi şekilde artacağını düşünüyorlar. Önceden en uygun paketler onlardaydı.

Ben Aralık ayında 25 mbps pakete 2 yıl taahhüt vermiştim. Yırttım gibi gözüküyor ama mevcut tarifeler gerçekten 10 sene öncenin kafası olmuş. Bittiğinde başka yer aramak gerekecek…

BeğenFavori PaylaşYorum yap
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Korktuğu için DOOM oynayamayan var mı benim gibi? 😢

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 21
Mamba paylaştı.

Gündem değerlendirmesinde bahsedilen dirsek teması 😀 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 52

Elektrik devre temelleri dersim için şöyle bir malzeme listem var. Bunları en ucuz nasıl temin edebilirim? Tavsiyesi olan varsa çok makbule geçer.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 12
Mamba paylaştı.

ARAL’ın sadece gün yüzüne çıkabilen kirli çamaşırları. Epostalarda lafı çok dolandırmışlar. 🙂
Etki edilen pazar içerisinde VALVE teşebbüsü bile var. Steam’de o aylarca fiyatı düşmeyen, 150TL diye duyurulup tam çıkacakken 250TL olan oyunlar var ya işte.
http://www.rekabet.gov.tr/File/?path=ROOT%2F1%2FDocuments%2FGerek%C3%A7eli%20Kurul%20Karar%C4%B1%2F16-37-628-279.pdf

#AraldanOyunAlma

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 22
  • Murat Gamsız @gamsizm

    Sırf bilişim değil tüm sektörler böyle dönüyor. Oyun işinden patladı sadece. Şu anda da aynen devam ediyor. Hiçbir firma iş yaptığı markanın kendisine rakip mağazada daha ucuz satılmasını istemez. Ya bana da yap o indirimi der ya da diğerinden kaldırtmaya çalışır. Marka da sürekli dengeleri korumaya çalışır. Yani ortada sandığınız gibi bir skandal yok. Skandal, düzgün işleyen sistemi sabote etmeye denir. Halbuki bu gördüğünüz şeyler, TR’de standart iş yapma şeklidir. O yüzden bence haber değeri bile yok.

    • Paralelport @paralelport

      Patron ne diyorsun yahu? Belki sektörde herkesin bildiği bir şeydi ama tüketici bundan habersizdi. Bunun sektör standardı olmuş hale gelmesi suç olduğunu değiştirmez. Rekabet Kurulu bunun için var. Ticareti regüle eden yapılar bunun için var. Düzgün işletip hakkını aramayan bizleriz. Haksızlığa kazık yemeye bir olup ses çıkartmadan yok Amazon’dan mı alsam vs diye saçma alternatif yollarla cebimizdeki parayı korumaya çalışıyoruz. Bak kota işini turuncu sitedeki çocuklar Meclis’e taşıyabildiler de BTK uyanıp bir revizyona gitti. Yıllar önce yapılması gerekirdi. Böyle gelmiş böyle gider mantığı yüzünden bu memleket bu halde.

      Kural tanımaz düzenin en azından dizginlenmesi için bu metin biz tüketiciler için büyük önem taşıyor. Haber değeri yok değil: bunu düzgün ele alabilecek haberci yok desen daha doğru olurdu. Zira hepsi bu perakendecilerden reklam almak zorunda. Tek satır yazı yazamazlar.

      Şimdi bir ufak firmaya distribütör mesaj atmaya kalktığında o firmanın RK’ya başvurabileceği riskini de düşünmek zorunda kalacak. En azından başka bir yol bulana kadar.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      Rekabet kurumuna başvursun sonra ürününü satacak yer bulamasın. Markaların boyun eğmesinin sebebi, malını satacak mağaza sayısının giderek azalması. Vatan zaten en büyük. Oraya giremezsen bittin. Mediamarkt var bir de sallanan Teknosa. Bu karardan sonra değişecek tek şey, bu muhabbetlerin amatörce yazılı ortamda yapılması yerine takibi daha zor ortamlara kayması olacak. Kaydı zaten çoktan.

    • Zibrokan @zibrokan

      @gamsizm İşte sırf bu yüzden her türlü ürünü amazon.de ve amazon.com’dan alıyorum. Amazon.de zaten 2 sene garanti veriyor. Efendim Türkiye’de 2 sene garantisi varmış, sanki işleten var. Öyle mahkemelerle falan uğraşmak istenmiyorsa en güzel çözüm amazon.de. Bedava kargo bile var. Buradan çöp alsan kampanya olmadıkça kargo parası da veriyorsun. Amazon.de bedava kargo hizmeti sunuyor hem de öyle kampanyayla falan değil. Bu teknoloji mağazaları bu mantıkla sallanmaya devam etsinler. Geçen NAS cihazımı yenileyecektim, fiyat araştırmasına girdim. Synology marka cihaz için 3 ayrı yer 3 birbirinden farklı fiyat verdi. Düşünün aralarında 400-500 TL farklar vardı. Amazon.de ye baktım, Türkiye’deki en ucuz yerden 800 TL daha ucuz, üstelik kargo bedava. Siparişimi verdim, 10 gün sonra geldi. Bu yazışmaları okuduktan sonra bunlara daha uğrarmıyım? Ben uğramam.

    • Paralelport @paralelport

      @gamsizm ufak satıcıları kastediyordum. Ufak distribütörleri değil. Hangi formatta gönderirsen gönder çıktıyı alır kalkar başvurusunu yapar.

      Şimdi düzgün bir tüketici birliği olsa bu kararı kullanıp bahsi geçen dönemde oyun alan tüketicilere geri para iadesi yaptırılması için başvururdu.

      @zibrokan bu tarz deneyimleri konu açıp niye paylaşmıyorsunuz? Çözümün etrafından dolaşmak olduğunu düşünüyorum ama iş görüyor tabii ki.

    • Erhan M. @erhanm

      @paralelport turucu site dediğiniz donanımhaber’de 2si1 programında bu skandal haberi konuştular. Ben @gamsizm ın çekindiklerinden bu konu üzerine gitmediklerini düşünmüyorum. Rekabeti koruma olayı başlı başına tartışma konusu. İsteyen herkes bir ürünü bedava verip üzerine para bile verebilir. Ama bu şekilde güçlünün sazı ele alması sonucunda da çok şikayet ettiğimiz tekelleşme doğuyor.

  • HasanEmre Tonguç @hasanemretonguc

    reziller iyiki şunlardan hiç bişi almıyom allah belalarını versin

  • Kadir @abdlkadrergin

    Hangi işimiz düzgün ki ticaretimiz düzgün olsun. Her yerimiz kokuşmuş, her işimiz şaibeli.