Selamlar TS ahalisi. Macbook Air için type-c dönüştürücü aparat arıyorum. Uygun ve çalışacak bir tavsiyeniz var mıdır?

Resimdeki kadar seçenek olmasına gerek yok, fikir olsun diye gönderiyorum 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Anahtarlık bugün itibariyle elime ulaştı, emeğinize sağlık @asaltek hocam, öncekileri alamamıştım. Hakikaten söylenen kadar varmış kalite, kullanmaya kıyamam muhtemelen 🙂

Nice 10 yıllara @gamsizm @leventp

Bana 401 düşmüş, HTTP unauthorized olduk sanırım 🙂

Kargo kısmını soranlar için notlar:
-Sipariş no: #1457842, hala hazırlanıyor gözüküyor. Herhangi bir SMS/mail olmadan MNG kargo ile geldi. 1 Eylül'de ilk alanlardan biriyim sanırım.
-Kutuda anahtarlık numarası yazıyor, poşette sorun yok kesik vs değildi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Sepetinde fazla anahtarlık biriken arkadaşlar siteden logout olup giriş yapmadan 1 adet anahtarlık ekleyip tekrar login olabilirler.

TS'ye bu acemiliği yakıştıramadım ama onu belirteyim 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Selamlar, malum evden bilgisayar başında çalıştığımızdan bu tarz bir ürün almayı düşünüyorum. Tavsiyeniz olur mu?

@gamsizm abi senin de görüşün varsa almak isteriz 🙂

https://www.hepsiburada.com/voit-lc-210-eliptik-kondisyon-bisikleti-1vtbslc210-p-SPORVOIT63

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 17
Mamba paylaştı.

Tozlu raflar yakında! @leventp @gamsizm

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 15

Merhaba sevgili TS'ciler. Robot süpürgelerden tavsiye edebileceğiniz neler var? Düzgün bir şey almak istiyorum, malum sürekli değiştirilecek bir şey değil.

Teşekkürler şimdiden

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Selamlar, FM 2021'i Steam'den daha ucuza satan güvenilir bir yer var mıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

Selamlar sevgili TS'ciler. Aşağıdaki tarzda bir çalışma sandalyem var ve buna uygun bir boyun yastığı/desteği arıyorum. Tavsiye edebileceğiniz bir ürün var mı?

https://www.trendyol.com/hamle-ofis/ofis-buro-makam-mudur-calisma-oyuncu-koltugu-h-45-p-36981484?boutiqueId=470191&merchantId=136277

Hamle Ofis Ofis Büro Makam Müdür Çalışma Oyuncu Koltuğu H-45 2877356561 |...

Trendyol.com sayesinde Hamle Ofis ürününe çok özel indirimlerle sahip olabilecek ve alışveriş alışkanlıklarınızı değiştireceksiniz.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Kablonet'in uyku yok hizmeti (gece kota saymama) sağlıklı çalışıyor mu? Kota şoku olmasın, modemi resetlemek falan gerekiyor mu 00.00'da?

BeğenFavori PaylaşYorum yap