https://x.com/farzam_plays/status/2063694149321122171
Her türlü oynuyor. 😀
https://x.com/farzam_plays/status/2063694149321122171
Her türlü oynuyor. 😀
Bu ay #TürkTelekom fiber aboneliğin sözleşmesi bitiyor. 1gbps hatta modem dahil 1065₺ fatura çıkartıyordu. Uygulamada ekteki paketleri öneriyor. #Turknet sokağa teğet geçti, bize fiber çekmedi ama TT üzerinden ekstra ücret ile gigabit net veriyormuş. Bunlara göre hangisini seçmek mantıklı olur?
Eğer hattı taşımak istersem, eDevlet üzerinden ilerleyerek yapabilir miyim? Modem ve ont değişir mi?




#MSI monitörü bozulan TS üyeleri kervanına bende katıldım. @protego'nun tavsiyesi ile 2020 kara cuma indirimlerinden aldığım #MSI Optix MAG322CQR monitör, geçen gün isyan ederek ledlerinden biri çalıştırmayı bıraktı. Servispoint eposta atmamamı istedi, bakalım ne çıkacak.
22.05 Güncelleme: MSI global eposta ile ayarları sıfırlayıp, kablo ve çıkış portunu değişmemi tavsiye etti, dediklerini yapınca düzeldi. Ayarlardan parlaklığı arttırınca yine aynı alan kararıyor, ayarları sıfırlayınca düzeliyor. Bir süre böyle takılacağız gibi.

Güncel monitörleri deneyimlemek için hangi İstanbul'da mağazalar ziyaret etmek mantıklı olur? 21:9 veya 31:9 formatının kullanım deneyimini merak ediyorum. Ekran bölme, iki ayrı ekran olarak kullanma gibi.
Bu hesaptan bir kaç gündür ara ara eposta geliyordu. Bugün gelen son epostayı yapay zekaya gösterdim ve sanal kimlik oluşturmasını istedim. Gemini biraz gerçeğe yakın ve detaylarda içerikle dalga geçerken, Gpt işi biraz daha ileri götürüp evrenler arası adres ile meslek çıkardı. Şahsen tercih ettiği ödeme yöntemi ve ulaşım aracı da ilgi çekici geldi. 😀
#Nijeryamektubu #genimi #chatgpt



#metrosaati

Bebe Rexha, Faithless'in Insomnia şarkısın temel alan yeni şarkı çıkarmış.
#amazon, bugün aldığım ürünü, CargoX diye bir firmaya vermiş. Yarın teslim diyor. Firmanın netteki 33 yorum ortalaması 1 yıldız.
Ertesi akşam yedide merdivenin ucundan teslim eder gibi yapıp yok oldular. Eline Acme bombası bırakılmış Coyote gibi dondum kaldım.
SpeedSeyir yükleniyor. 🤣
Mevcut SX donanımına mı sahip? 🤔
X'in kabuk değişmiş hali sanırım.