https://www.youtube.com/channel/UCXZchjE77tPlrpYvNFjBBvA

Ya adamı ben geç keşfettim ama çok başka yaa 🙂 özellikle old lara tavsiyemdir. Her anlamıyla müthiş bence

El Ceyhuni

Videolarınızı arkadaşlarınızla, ailenizle ve tüm dünyayla paylaşın
BeğenFavori PaylaşYorum yap

PTTAVM: Arctic Liquid Freezer Iı - 420 A-rgb Intel / Amd Uyumlu, 420mm...

Arctic Liquid Freezer Iı - 420 A-rgb Intel / Amd Uyumlu, 420mm Radyatörlü, 3x14cm P14 Pwm Fanlı
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 9

RTX3070 den geçeceğim bakalım neler olacak. Piyasasına ayrı ekonomisine ayrı tüküreyim (:

AMD tarafında en son RX5700XT kullanmıştım.

Asus Prime #RX9070XT yi akşam PC ye takacağım. Neler bekliyor beni göreceğim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 13

#tamirtadilat #Meizu #20

Vaktinde TS de görüp bir koşu benimde gidip aldığım ve doğru düzgün kullanmadığım hatta belirtilen saat vaatlerine bile dayanamayan bu şirin şeyi bugün denemek istediğim de artık pilin iyice öldüğünü düşünerek söktüm. Pilsiz sadece güç alıyor ve şarj cihazı ile normal kullanım sağlayamıyorsunuz. Velhasıl buna uygun 18650 Aspilsan 2900 mAh 25Amper pil alıp deneyeceğim. Bakalım artık neler olacak. 🙂 cihazı 100TL ye almıştım. Alacağım pilin fiyatı 100 TL tabi kargo vs de 190TL ye geliyor. Üşenmez tamirata devam edersem gelişmeleri yazarım. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Fırsat mıdır bilmiyorum. Ürün nasıldır hiç bilmiyorum. Takip eden varsa bir baksın.

-%22 2.099,00TL
Önceki Fiyat: 2.699,00 TL Önceki Fiyat: 2.699,00TL

https://www.amazon.com.tr/HUAWEI-FreeBuds-Engelleme-Bluetooth-G%C3%B6r%C3%BC%C5%9Fmeler/dp/B0FK9TJZV2?th=1

Amazon.com.tr

Amazon.com.tr
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bir çılgınlık yapıp Keenetic Hopper DSL AX1800 aldım. hiç gerek yoktu ama elimdeki TP link VR600 V3 e gıcık olmaya başladım. 😀

Edit ax3000 KN 3611 model ile değiştim ürünü.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 15

#ikinciel #ekrankartı #RTX3070

https://forum.donanimhaber.com/geforce-rtx-3070-gaming-z-trio-8g-lhr--161362328

Kartı ilana koydum ilgilenen olursa ;

GeForce RTX™ 3070 GAMING Z TRIO 8G LHR | DonanımHaber Forum

Merhaba, Linkte yer alan ürünü 3 seneden fazladır sorunsuz bir şekilde kullanıyorum. Termal herhangi bir sorun olmamasına rağmen can sıkıntısı ve mera
BeğenFavori PaylaşYorum yap