Son zamanlarda uzak masaüstü uygulamaları iyiden iyiye para dilenir hale gelmişken ilaç gibi geldi. https://rustdesk.com/ Çok iyi bir anydesk, teamviewer alternatifi. Open-source ücretsiz.
Son zamanlarda uzak masaüstü uygulamaları iyiden iyiye para dilenir hale gelmişken ilaç gibi geldi. https://rustdesk.com/ Çok iyi bir anydesk, teamviewer alternatifi. Open-source ücretsiz.
windowstan gereksiz olan uygulamaları silen bir scpirt vardı resmi github sayfasında
linki olan var mıdır ?
bulamadım 🙁
Atatürk'ün okuduğu kitapları olduğu gibi taramışlar.
https://x.com/KaanEminoglu/status/1854915411550388451
Merhaba,
Yeni SSD'ye sıfır kurulum Windows 10 yapıp kullanmaya başladığımdan beri internette dolaşırken aşağıdaki gibi pixel bozuklukları yaşıyorum. Bu bozulmalar anlık olarak sayfayı yukarı/aşağı kaydırırken beliriyor ve 0.5 saniyede yok oluyorlar. Ekran kartımın driveri yüklü ve güncel. Önerebileceğiniz başka bir kontrol noktası var mıdır?

İnanılmaz arşiv yapmışlar. Pokemon'a dair ne varsa her şey detaylı şekilde var.
Çekilen tüm anime bölümleri, filmler, taşlar, lisanslı ürünler... Her şeyi eklemişler siteye. Bölümler de Türkçe dublaj hep. İngilizce 2 dakikada bulunur da Türkçe olanların tüm bölümlerini bulup eklemek bayağı zor. 1997'den günümüze tüm içerik mevcut ve Google Drive'a eklemiş hepsini.
@ işareti yapamıyorum.
Altgr tuşum çalışıyor, Q tuşum çalışıyor ama Altgr + Q yapınca @ işareti yapmıyor bilgisayar.
Ctrl + Alt + Q kombinasyonuyla da yapamıyorum. Klavye düzenlerine de baktım doğru görünüyor. Çözüm önerisi var mıdır?
Edit: Yorum görseli konuya gelmiş.
"Çözdüm.
FX sound uygulamasının kısayolları denetimi ele almış nedense. O yüzden olmuyormuş. Kısayolalrı kapatınca çözüldü."
selamlar , podcast kulturunuz var mi ? onerdiginiz podcastler nelerdir (konusu hic farketmez) ?
Geçen sene evden bir hafta gittiğimizde elektrik kesintisi olmuş, elektrik geri gelmesine rağmen buzdolabının bağlı olduğu şartel attığı için buzdolabına elektrik gelmemiş ve içindekiler bozulmuştu.
Bu sene aynı şartele eski bir telefonu şarja taktım, MacroDroid ile elektrik gidince ve gelince SMS atacak şekilde ayarladım, uzun süre elektrik gelmezse anlayıp harekete geçeceğim.
İyi bayramlar 🙂

Teamviewer kurdum en son iş görüyor.
Parsec de iyidir, strateji oynayabiliyorum
Ben yıllardır basit işler için Teamviewer kullanıyorum (genelde uzaktan yaşlıların bilgilsayarlarına erişip müdahale/yardım etme) ve henüz benden para istemedi 🙂 Web arayüzünden kullanıyorum acaba ondan mı?
Superonline de çalışmamıştı en son bir kaç ay önce denediğimde. Şuan bilemiyorum.