@hkellecioglu abi şu Çin’deki bilim adamının bebekle ilgili etik olmayan çalışma nasıldı sana zahmet bir özet geçer misin vaktin varsa. Bilim gündeminde dinlemiştim ama tam getiremedim aklıma. Bizimkilere anlatıyordum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Beyler bu virüs ciddi bir şey mi bilen var mı yoksa başka bir şey mi? Knight online pvp yüklemiştim en son. Onunla bağlantılı olabilir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Ekran kartımın fanları çok hızlı ve sesli çalışıyor. Knight online gibi grafik gerektirmeyen bir oyunda bile aşırı fan sesi var. Bunu düşürmenin yolu var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 7

Tumblr alternatifi bir site var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 7

Netflix kalitesinde başka platform var mı? Bluetv'de Harry Potter vs var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5

Knight Online hakkında ne düşünüyorsunuz?

1299 gelmedi ama her hesap bir simkarta bağlı olacağı için hile-koxp vs. olmayacağını ya da az olacağını düşünüyorum.

Fakat şu da var ki telefon uygulaması bir tek annenizin kızlık soyadını istemiyor. Neler olacak sizce?

#KnightOnline

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 11
  • Serkan Özer @serkanozer

    Ben metin2 ciyim knight hic oynamadım

  • Orcun @orcun

    Hayatımda hiç oynamadım. Oynayan çok arkadaşım vardı, annesinden babasından para çalıp oyuna yatıran, okulda kantinden yemeyip o paraları biriktirip oyuna yatıran, annesini babasını dolandırıp '' okul para istedi, fotokopi parası şu bu parası lazım anne/baba '' deyip o paraları oyuna veren vs. hepsi de bir şekilde hesabı çaldırdı soyuldu vs. vs. ama akıllananı görmedim, illa parayı tekrar gömen vardı, bir neslin resmen uyuşturucusuydu bence başka da bir şey değil.

  • Kendi Fikri @kendifikri

    Bende bir hesap vardı son level de. Olimpiyada en son serveri değiştirmişler başka serverden girdim o charla. Toplasan 8 senedir 2 kere girdim oyuna oda meraktan. Ama pc de hep yüklü. Gönül bağı var. Takip etmedim ne olacakmış sim filan ne.

  • akke4323 @akke4323

    Hocam yaptıkları mobil uygulamada karakter sayısını kontrol eden bir sistem yoktu. +90 kısmını atlayıp 0 ile telefon numaralarını yazan arkadaşlar ön kayıt yaptıramadılar. Yazılım dünyasında yapılabilmesi oldukça basit ve önemli bir olayı bile dikkate almadan uygulama yayınlayan bir şirketten beklentiye girilmemelidir. Ellerinde reklam avantajı vardı çok güzel bir hype yarattılar fakat sonucu kesinlikle hüsran. Yazılacak bir çok şey var fakat zaman ayırmak istemiyorum. Zerre kadar oyuncularını önemsemiyorlar.

@hkellecioglu
Siteyi bu terbiyesizlerden temizleyin abi

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Anno 1800 harika görünüyor.

https://www.youtube.com/watch?v=EKauoQL8S08

Anno 1800 - Gameplay & Giveaway (Gamescom 2018)

Anno 1800 - Gameplay & Giveaway (Gamescom 2018) Don't forget to leave a LIKE on this video for more! Subscribe for more! ► http://goo.gl/yCQnEn If you enjoy ...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Zooming in on the Triangulum Galaxy

This video journey takes the viewer on a three-million-light-year trip to the Triangulum Galaxy, Messier 33. The final view, from the NASA/ESA Hubble Space T...
BeğenFavori PaylaşYorum yap