Anneme elektrikli süpürge alacağım. Modern, kablosuz süpürgeleri sevmiyor. Eski kafa, kablolu ve toz torbasız bir şey işe yarar. Dyson'ın toz torbasız ve aynı zamanda filtresiz olan zaten tek bir modeli var ama zamanla iç aksamı bayağı bir kirleniyormuş, aşağıdaki videoda onu gördüm.
Her neyse, 5-6 bin liraya ortalama bir şey alıp geçsem mi yoksa gerçekten 15.000 liralık fiyatlara çıksam mı bilemedim. Anneme kalsa zaten "Ucuz bir şey al geç, 5 yılda bir zaten değiştiriyoruz." diyor. 😅
https://teknoseyir.com/durum/1782323#comment-6371500
Dyson v8 aldık anneme. Her kullandığında(her gün) bizr bi ton dua ediyor. Bence macera arama al geç, duvara askı aparatını da monte edip kullanırsa çok memnun kalacak.
modern olsun ama torbasız olsun niye diyor peki? torbasızların hepsinde iç ince siklonun zamanla temizlenmesi gerekir, dikey süpürgeler baya herşeyin yerini alacak güce erişti samsung jet modeli en F/p filtresi düzgün ürün bence şu an ince siklon katmanı yıkanabilir olması da dysonlardaki sorunu çözüyor
https://www.youtube.com/watch?v=VG3aaDpKe-I siklon tarafının gerektiğince kolayca yıkanabilir olması bence bu süpürgeyi dysonlardan bile üstün kılıyor...
@loop dysonlarda bu rezaleti yaşamak zorundasınız https://www.youtube.com/watch?v=UhBELd0HJfk
"Modern olsun dedi" demedim ki. Modern kablosuz süpürgeleri sevmiyor dedim.
@loop Samsung dikkatimi çekti, inceliyorum.
İşte maksimum 60 dakika süpürme süresi vermiş, zamanla gücü düştüğünde annem ayar olur mu diye endişelerim var açıkçası. Kendime alsa ben alırdım bunu. O yüzden klasik kablolu arıyorum.
@erhanm klasik kablolularda da ayak kısmının motorlu fırçası olmuyor o en kritik parça oysaki vakumdan bile daha önemli ama algı meselesi biraz...
@loop abi, algı değil ya, bunun pil süresi çok az. Öyle 30 dakika yetmez yani, ondan bahsediyorum. En düşük güç modunda maksimum 60 dakika diyor zaten. En düşük güç modunda ne kadar temizlik yapacak? Küçük evlerde ya da kalabalık uzun evlerde çok ideal, hatta çok hoşuma gitti aslına bakarsan ürün ama sıkıntı olan kullanım süresi.
@erhanm yedek alın birkaçtane çıkar tak kolay bunda
@loop https://www.hepsiburada.com/samsung-jet-vc-yedek-aksesuar-pil3-vca-sbtc97-gl-p-HBCV0000741SF5?magaza=Samsung%20T%C3%BCrkiye
@loop Teşekkürler. Yarın göstereyim bakalım ikna olacak mı...
Toz torbasız işi gerçekten kötü ve temizlemesi çok zor. Büyük pişmanlıklarımdan biri torbasız makina. Bir dahakine torbalı alacağım.
son torbalı süpürgemiz philips marka şöyle bişiydi, sağlamdı ve güçlüydü. artık kullanmıyoruz pratik olmadığı için.
https://www.hepsiburada.com/philips-toz-torbali-supurge-alerji-dostu-9-m-kablo-triactive-baslik-3-litre-toz-900-wolt-p-HBCV0000BQXNVB
Annem zaten toz torbasız istiyor, eski kafa dememin sebebi kablosuz istemiyor kablolu olsun istiyor 😀
@erhanm toz torbasız nası olacak ki, temizlemesi yorar kadıncağızı... 🙁
Yıllardır toz torbasız olanı kullanıyor, ona alıştı.
Hocam bence bu ürünü de ciddi ciddi düşünebilirsiniz. Çekim gücü muazzam, mekanizma basit ve sağlam.
https://www.a101.com.tr/elektronik/fantom-carbon-dc500-dikey-supurge-gri_p-26042179
Bunlar eski mal ama çok popüler. En büyük sıkıntısı düşüp kırılıyor ve kırılan parçası da bu haznesini ayıran düğmesi var onun içindeki tırnak kırılıyor. Bu tırnakta nedense yapışmıyor tamiri de olmuyor komple motor ünitesini almanız lazım yada bantla hazneyi yapıştırmanız gerekiyor falan, bana bile tamire her halde 3-4 tane falan geldi hepsinde aynı sıkıntı vardı. 😀
@orcunfix hocam ben de yıllardır kullanıyorum birkaç kere düşürdüm şanslıymışım 😅
Fiyatı görünce şaşırdım bayağı ucuzmuş.
@erhanm %10 unu veren bir çöp
@panaviatornado Aslında ana malzemesi de yumuşak plastik leğen plastiğinden biraz daha sert ama hemen kırılmıyor. Ama o içerde düğmesinin tuşu var o bela, bakalitten yapmışlar o mereti de içerdeki mekanizması falan yapışmıyor. 😀 https://www.trendyol.com/fantom/pratik-p1200-motor-bolmesi-basma-mandali-5-adet-p-128306848 aslında parçası da satılıyor ama bunlar da çok adi uğraştırıyor. 🙁
@erhanm Tam bir f/p ürünü bence
Benim yoruma eklediğim görsel galiba ana gönderiye eklendi
Düzelttim. 😅 Bugün benim de Levent abinin yazısına yaptığım yorumda aynı durum oluştu. Kendisine haber verdim ama daha görmedi herhalde, hâlâ duruyor.
https://www.hepsiburada.com/samsung-vc07r302mvp-tr-toz-torbasiz-elektrikli-supurge-mor-p-HBV00000NXQ9F Moru var kırmızısı var yapıştır gitsin hiç daha pahallısına falan da bakma gerek yok. 😀 En basic toz torbasız düzgün iş yapacak f/p süpürge bu.
@orcunfix Şu an kullandığımız da bu 😂 bayağı uzun süredir kullanıyoruz. Artık değiştirme zamanı gelmişti. Belki de dediğin gibi aynısını devam ederiz.
@erhanm Yani gene bu ayarda birşey alacaksanız zaten bende hiç değiştirmesin. Yani bunun da üstü vardır elbette ama çokta mutlu etmeyecek. Belki 3 misli fiyat ödeyeceksin ama baktığında da o kadar fark olmayabilir. 🙁
Hocam bende seninkinin aksine orta halli bir şarjlı dikey süpürge arıyorum. Dyson gibi tuzlu olmayan ama 6 ayda da nalları dikmeyecek bir şey lazım
Elimden çok model geçti. Xiaomisi işte yerlisi çin malı başka markaları vs. ya pili ya da temizliğini ve ağır bakımını yaptım yapıyorum da hala ama dyson başka bir seviyede resmen. Yani şey gibi bu olay pentium işlemciyle i9'u kıyaslamak gibi birşey. Bambaşka seviyedeler. Geçen dyson v15 geldi mesela bakıma alet çıktığı dönemden beri aktif olarak kullanılıyor ve 5 tane kedili evde tek süpürge olarak kullanılıyor o kadar canı çıkmış aletin ama ona rağmen temizliğini bakımını yaptım, yani apayrı bir seviyede. Adamlar öyle bir tasarlamış ki bu siklon kısmıyla ana gövde motor kısmını 4 tane vida tutuyor o kadar. Ve içerde soketli yapmışlar bu yani bakımı için dağıtmak için o kadar kolaylık sağlıyor. Hani herifler onun bile hesabını yapmışlar. Başlıkları falan apayrı bir alemde. Bu halı ve koltuk vs için olan fırçalı başlıkları dikkatli inceleyince farkettim 8 çiziyor gibi dönüyormuş aslında. Nasıl desem O şeklinde pürüzsüz değil de 0 şeklinde oval dönüyor ve bu dönüşte titreşim yapıyor meğerse halıyı falan çırpıyor gibi oluyor tozu öyle açığa çıkartıyor falan, adamlar bunu da hesap etmişler. Ve yani o kadar temizliğine falan uğraştım sıfır gibi yapmak için reels videosu da çekiyorum ayrıca onu da paylaşırım görürsünüz yani adamlar apayrı bir seviyedeler. Psikopat seviyesinde bir mühendisliği var aletin. Ama işte meret pahallı. 😀
önerdiğim max f/pdir bir süpürge gurmesi olarak netim bu konuda
Şu bir değerlendirilebilir: https://amzn.eu/d/aNImZSJ
Evet, buna da baktım bu da listemde.
Hocam süpürge işinde deneyimlerime göre ve Türkiye'de ulaşılabilir, marka ağı geniş markalardan en iyisi Miele. Neye göre en iyisi derseniz, öncelikle toz torbalı modellerinden bahsediyorum, toz torbası benim için önemli çünkü boşaltırken büyük kolaylık oluyor. Buna karşılık çekiş gücü Dyson kadar var, hiç toz torbalı aldım gücü düşük gibi bir durum yok. Ömür olarak da zaten markanın segmenti gereği tüm ürünleri hem uzun ömürlü, hem de çok uzun yıllar sarf malzemesi ve destek sunuyorlar. Bende Allergy C3 modeli var, 10 yılı geçti galiba alalı, hâlâ sorunsuz kullanıyorum. Ondan önce de yine Miele'nin bir başka modeli vardı ama onun modeli nedir bilmiyorum çünkü o da 25-30 yıllık makineydi aile evinden almıştım 😀
Miele dayanıklı ürün ile nam salmış bir firma zaten. Bunu da düşüneceğim.
Hangi ürünü aldığımı buradan da yazacağım. Sağ olsunlar bayağı arkadaş yardımcı oldu.
dyson al geç, 15 yıllık var bir kere sorun çıkarmadı. böyle giderse nesilden nesile geçecek
Son durumda ne oldu? Bize de lazım bi süpürge.
Hala alamadım 🙂 Bu ay almam gerek aslında.
beni dinleyin samsung jet bu işin en makulü....
@loop hangisi tam olarak, kullanıcı deneyimi nasıl?
@hamdi https://teknoseyir.com/durum/1783632#comment-6375850
@loop @erhanm Jet 75E modeli mi almak lazım minimumda. En büyük sıkıntısı sanırım pilinin ölmesi diğer cihazlarda da olduğu gibi. Yalnız şuan 3 bin liraya satıyor olmaları da insafsızlık pilini. https://www.hepsiburada.com/samsung-vs20b75acr5-tr-jet-75e-sarjli-dikey-supurge-200w-emis-gucu-dijital-invertor-motor-pm-HBC00004VOIOS
@hamdi en dusuk versiyonda da ayni teknoloji var sadece biraz güc birazda aksesuar farki var sanırim
@hamdi pilicikarilabilir olması da buyuk arti cogunda yok bu
@loop Jet 75E modelini aldım bakalım HB'den. Umarım iş görür. Tavsiye için teşekkürler. Filtresinin yıkanabilir olması mantıklı geldi. Genel yorumları da olumlu garip bir şekilde. Çoğu markadan iyi yani.
@hamdi Tecrübeyle yoğrulmuş gurme bir tercih oldu rica ederim...
@erhanm hocam almadıysan hala indirime girmiş HB'de. Sepette de 500 lira kupon verdi bana ekstra. Yav arkadaş ne alsam ertesi gün fiyatı düşüyor. Yeniden sipariş ettim. Geleni iadeye yollarım artık. Linkini yukarıda paylaştım. Yorum soracak olursan deneyimlemedim hediye aldım zaten. Mağazada falan bakmıştım ama baya eli yüzü düzgün birşey.
@hamdi haber verdiğin için çok teşekkürler. Ben süpürgeyi çok beğendim de annem şarjlı stresini istemiyor. 8500 TL çok iyi fiyatmış.
@hamdi Selam hocam. Seninki geldi mi? Nasıl ilk izlenim, memnun musun? Ben o gün vermedim siparişi, şimdi pişman oldum. Yine indirim olur mu diye bakınıyorum.
@erhanm hediye almıştım. Ya hepsi aynı. Ben kendime de bundan alırdım heralde.