Laptoplarda oled yanığı son durum nedir? Lenovo özelinde sormak istiyorum redditte aratınca içim bir gıcık oldu.
https://www.reddit.com/r/LenovoLegion/comments/1n2gmct/lenovo_legion_oled_how_bad_is_screen_burnin_in/
https://www.reddit.com/r/LenovoLegion/comments/1krrnia/should_i_be_worried_about_oled_screen_burnin/?tl=tr
Bulduğum model promosyonla 72.000 liraya geliyor ve bütçeyi karşılıyor. Autocad programında kullanılacak önerilen bellek olarak 32GB istemişler stadyum çizmedikçe gerek var mı bilemedim hadi en fazla apartman projesi olsun 16GB DDR5 yeterli gibi geldi @tarikx . Çok nadiren 3D render alınma durumu var. Araya şöyle bir soru sıkıştırayım som nesil ryzen ve intel işlemcilerin içindeki grafik ünitesi bu senaryoda yeterli olur mu yetmeyecekse rtx5050 olması bu senaryoyu kurtarır mı? Bulduğum model benim kıstaslarımı neredeyse süper karşıladı.
500 nit parlaklığı var glossy ekran 16 inç üstüne Dci-p3 %100 oled ekran bu fiyata şahane gibi geldi.
Başka ürün önerisi olan varsa lütfen paneline bakıp önersin rica ediyorum minimum 500 nit ips olsun ricam.
NUMPAD kesin olarak isteniyor.
Mat kaplama 250 nit hp'den sonra m2 air kullandım şimdi mat ve soluk ekran görünce bütün hevesim kaçıyor. Lenovo'lar ips ve glossy ise hepsinin görüntüsü capcanlıydı.
Benim Bulduğum oled lenovo 72.000 lira şu anda:
https://www.amazon.com.tr/Lenovo-IdeaPad-16AKP10-2880x1800-83JN001TTR/dp/B0GLP6JCLT/
Oled Mm
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_lenovo-yoga-pro-7amd-ryzen-ai-9-36532-gb-ram1-tb-ssd145-3k-oled-w11laptop-83lx000wtr-1251434.html
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_lenovo-ideapad-pro-5-28k-oled-1100nits-120hz-83jk002btrf12-intelr-coretm-ultra-5-225h-32-gb-ram-4-tb-ssd-14-inc-freedos-laptopcanta-gri-174957335.html
İps Mm
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_lenovo-yoga-pro-7amd-ryzen-ai-7-35032-gb-ram1-tb-ssd145-3k-oledw1183kg000htr-laptop-1248215.html
Monster bakındım hepsine 300 nit panel koymuşlar görüntüsünü beğenmedim.
Hp aynı kasa şekline karışık şekillerde panel koymuş bulduğum en iyi panelli seri 500 nit srgb %100 16-AP0014NT https://www.n11.com/urun/hp-omen-16-ap0014nt-c12cjeaa35-r9-8940hx-32-gb-2-tb-ssd-rtx5070-16-w11p-dizustu-bilgisayar-116659261?magaza=arezteknoloji
300 nits, 62.5% sRGB
https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_hp-omencore-u5-225h16512505016w11bx9h7ea-1250329.html
Şimdiden çok teşekkürler.
Sevdiğiniz videoların ve müziklerin keyfini çıkarın, orijinal içerik yükleyin ve tümünü YouTube'da arkadaşlarınızla, ailenizle ve dünyayla paylaşın.
İkinci Dünya Savaşı’nda İngiliz topraklarına düşen ilk Alman uçağı
http://youtube.com/post/UgkxeCA6Vx_EZxTx8z1LvGzzD0gYn1WpmL8-
Tarihi önemi son derece yüksek olan bir fotoğraf. Nazi Almanyası, ikinci dünya savası sırasında Britanya Adası'nı düzenli ve sistematik olarak Blitz olarak b...
Artık Otomobiller Problemli mi Üretiliyor? Sürekli Arızalar, Problemli Motorlar
https://youtu.be/NhhsRX9Jn3E
Benim için fark eden bir şey yok. Cama ekmek banmakla yetiniyorum.
Yeni Nesil Otomobiller Neden "Kronik" Sorunlu? Mühendislik mi Yoksa Muhasebe mi Kazandı? Son yıllarda hangi otomobili konuşsak karşımıza hep aynı kelime çıkı...
Apple yapacaksa hepsi yapacak demektir. Yere düşünce kırılmaya zerre mukavemeti olmayan ekran koruyucu tutmayan rezil kavisli ekranlar geri dönüyor.
https://www.chip.com.tr/guncel/iphoneda-sinirlar-kalkiyor-dort-kenardan-kivrilan-ekran-geliyor_179772.html
Apple, 20. yıl iPhone modeli için dört kenardan kıvrılan çerçevesiz ekran ve daha ince, parlak yeni OLED teknolojisi üzerinde çalışıyor.
Powerbank + Superbox (Zte mf297d) kombosu için kablo lazım arkadaşlar hangisi alınır? 5v-12v yükseltici kablolar da var dümdüz tipc-dc kablolar da var. Bu modemin güç girişi kaç mm bulamadım 2.1 veya 2.5 olması lazım ama hangisi anlamadım.
Apple'dan Samsung'a geçince yerine koyamadığım not tarama uygulaması vardı. Apple Notlar tarama anlamında gerçekten şahane çalışıyor Samsung Notes tarama konusunda berbat. MS Lens'e geçtim onun da desteği bitti. Google Drive içinde beta sürecinde olan Tarama özelliği gelmiş. Apple Notlar uygulaması gibi seri şekilde çalışıyor.
https://x.com/robiartec/status/2047429185296023786
açma kapama tuşunu yana koymuş lenovo ne akıllıca ya harici ekran filan bağlasan her seferinde kapağı açmak gerekmiycek.
Kullanıma bağlı yanma durumu. Sıcaklık, sabit görüntü ile her Oled'de yanma olabilir, laptop ya da monitor diye bir ayırım yapılamaz diye düşünüyorum.
Pixel shift var mı yok mu anlamadım valla.
https://psref.lenovo.com/syspool/Sys/PDF/IdeaPad/IdeaPad_Pro_5_16AKP10/IdeaPad_Pro_5_16AKP10_Spec.html?
@kortex Yok demişler, Reddit'te konu da varmış bununla ilgili:
https://www.reddit.com/r/LenovoLegion/s/L1kWNTACpY
@anil_ tüh ya legion space uygulamasında koruyucu özellikler var ama benim baktığım 16akp10 modeli halen destek listesine alınmamış. Sizce eklenir mi hocam versiyon geçişinde bir bayağı model eklenmiş çünkü. BU model legion serisi de değil belki hiç gelmeyebilir.
https://support.lenovo.com/us/en/downloads/ds572220
@kortex Lenovo Legion kanalında arka planda çalışıyor oled care demişler ama reklam içerikli bir videoya ne kadar güvenilir tartışılır.
https://www.youtube.com/watch?v=bTxlvZcdrh8
Açıkçası bilmiyorum bu model eklenir mi, Lenovo'ya sormak lazım bu modelin eklenip eklenmeyeceğini.
https://www.technopat.net/sosyal/konu/lenovo-legion-5-15irx10-i7-13650hx-rtx5070-115w-24-gb-1tb-15-1-oled-w11-79-999tl.4123106/ (Bilerek konu olarak attım. Servisi ile sorun yaşayan var. Sıcak çalışıyor diyen var vs.)
Şöyle de bir ürün var. Tercih sizin tabi ama satıcılara da dikkat edin. Bazıları sıfır cihazın içini açıp ram eklemesi/çıkarması yapıyor. Bilindik satıcılardan şaşmamak lazım.
Laptop'ta Oled işi için geçen ben de burada yazdım. Hani monitörlerde, mobil cihazlarda piksel kaydırma gibi değişik koruma özellikleri oluyor ama laptoplarda var mıdır bilmem diye.
Hp Omen atmışsınız. Genel bir fikir vermesi açısından:
https://teknoseyir.com/durum/1799913
acer olanlarda dediğinizekleme ram olayını gördüm. Isınma konusuna gelecek olursak ryzen soc tipte işlemci olduğu için ısınacağını sanmıyorum. Hp olanları beğenmedim beğendiğim 500 nit model de mağazada yoktu.
Bir doküman buldum ama pixel shift var mı orayı anlamadım. Gemini hardware seviyesinde var diyor mesela. Freedos olunca üvey evlat gibi davranılıyor hendi sitesinde dahi detaylı bilgi yok.
https://psref.lenovo.com/syspool/Sys/PDF/IdeaPad/IdeaPad_Pro_5_16AKP10/IdeaPad_Pro_5_16AKP10_Spec.html?ver=4010cdcf-7914-4a46-80a9-68950b38f860
@kortex Sadece Acer olanlarda değil hocam. Satıcıyla alakalı.
https://teknoseyir.com/durum/1798571
Isınma olayını benim attığım Lenovo için demiştim( Linke girmemişsiniz galiba🙂).
@kortex Belirli bir model değil de genel olarak ararsanız böyle sonuçlar çıkıyor :
https://www.reddit.com/r/LenovoLegion/comments/1oo38q2/message_from_clifford_lenovo_regarding/
https://www.youtube.com/shorts/YDmq2hdiT-A
@root61 linke baktım hocam 13. nesil intelliydi.
Acer meesla abcd-32 model adı yazıyorsa (-32) ifadesi eklenmişse yüzde doksan ram eklenmişti. MSI bildiğin çalmışlar hatırladım 😀
Valla 72 bin fiyatı acayip çeliyor beni 😀
hocam ai'ları bilmiyorum ama intel muadillerinin gerisinde kalıyor ryzen işlemciler ki baktıklarım hep ryzen 7-9 modellerdi aklınızda olsun