İyi pazarlar,
Mayıs ayı içinde Sapanbağları/Pendik bölgesinde sokak bazlı FTTH çalışmaları yapılmaktaydı. Sevindim açıkçası kısmen de üzüldüm çünkü imkamet ettiğim yapı tek katlı bahçeli müstakil bir bina gelmeme ihtimali olabileceğini düşündüm. 1 Mayıs sonrası yan cephemde bulunan 2 katlı bahçeli müstakil eve kablolama yapıldı. yine karşımda bulunan 3 katlı 70 küsür yıllık eve de bağlandı. yüklenici firma binama uğramadı ben de ekiplere sordum siz projelendirmede yoksunuz dediler!.
Pendik Türk telekom müdürlüğüne bayram öncesi altyapı için oluşturuduğum bir dilekçe yanında Bilgi Teknolojileri altyapı personeli olarak çalıştığımı belgeleyen işyerinden çalışma belgesi ekledim. cevap gelmemişti bizzat uğradım tekrardan beni üst kata altyapı saha ekiplerinin sorumlusuna yönlendirdiler.
Emre Bey! biraz bekletti ekiple planlamalar yapıyorlardı ekibinden birisi üst mahallederden 5 katlı binanın dilekçe verdiğini lakın bunların içinden bizi kullanan yok ki diyor ben de dedim Telekoma geçin binanıza FTTH getirelim. bunu duyunca bekleme esnasında senelerdir Türknet kullandığım için yani rakipte olduğumdan dolayı ''cezalandırıldığımı'' anladım.
Sonrasında Emre Bey! baktı adres bilgisine sizin sokakta projelendirme tamamlanmış şu an için bişi yapmak mümkün değil zaten 3 sene sonra tüm yapılar FTTH olup bakır kaldırılacak senin şu an hanene gelen internet var mı e daha ne diye zırvaladı. Peki Telekom kullansaydım FTTH gelirmiydi dedim. ''Yardımcı olurduk'' şeklinde cevap geldi. sonra telekom tabiki kendi müşterisine öncelik verecek vb durum oldu.
sonuç olarak müstakil yapılarda FTTH a engel bir durum yok lakin engel '' telekomu tercih etmeme durumlarınız!
koca sokakta FTTH yapıya geçmeyen bir ben kaldım. bu şekilde şikayet var vb platformların haricinde Linkedln üzerinden de kurumları etiketleyerek farkındalık oluşturmaya çalışıyorum.
sizlerden de fikir almak isterim. Hazır Türknet zamla birlikte cazibesini yitirmişken sabit telefon ve interneti Türknetten Telekoma taşısam mı? şu saatten sonra ne kadar etkili olur FTTH için biraz arada kaldım doğrusu.
#TürkTelekom #FTTH #Fiber #turknet
Pendik/Sapanbağları lokasyonunda hummalı bir FTTH altyapı güncellemesi var ama projelendirme Türk Telekomun kafasına göre olmuş karşımda bulunan 3 katlı 60 yıllık apartmanımsı yapıya kablo çekildi yan komşum 70 yıllık 2 katlı bahçeli eve çekildi. ama tek katlı bahçeli evde olan benim hanem projelendirme dışı kalmış ne ilginç değil mi!
Dell UltraSharp 27 4K Thunderbolt Hub Monitör - U2725QE
iş odaklı kullanımın yanında günlük kullanım içinde ideal bir ürün diyebiliriz.
#Dell #Ultrasharp #4Kmonitor #U2725QE #thunderbolt #USBC #Business #Monitör #Powerdelivery #140w #Daisychain #thunderboltdocking
https://youtu.be/Y_X0kM0-rOU?si=X6KqM7LCg0DL8E-3
The Dell U2725QE is what a lot of people claim to be the "best" Mac monitor. So, I take a closer look...⮕ Get Parallels here (use code LIAM to get 20% off): ...
İstediğim network kurgusuna %75 olarak ulaşabildim diyebilirim
Maliyet odaklı kurguladığım için Full 2.5GbE smart L2+ switch'in temininin zaman alması haricinde 2 tane 10GbE SFP+ barındırdığı için tuzlu tarafa kaçıyordu.
F/P odaklı düşünüp Switch i makul tutup AP yi nokta atış temin şansım oldu.
TP-LINK omada nin bir alt varyant ve daha basitleştirilmiş yapısı olan Festa ürün ailesini de Yazlık/Otel/Villa/Aile apartmanı vb konumlandırma için çıkardı. var olan ürün gruplarının bir kısmı doğrudan festa uyumlu.
#TPLINK #SG2008P #EAP772 #omadanetwork #omadasdn #centralizedmanagement #OmadaCloudManagement #omadacloudessentials #wifi7 #MLO #6GHz
Ducati XDiavel 2023, performansı ve şıklığı bir araya getiren etkileyici bir motosiklettir. İşte temel teknik özellikleri:Motor: 1262 cc Testastretta DVT 126...
GE has new café and strip lights too, but they won’t use Matter.
2025 yılı içinde Ev için network yatırımında şuna benzer cloud üzerinden detaylı bir şekilde yönetebileceğim bir yapı düşünüyorum. çıkış noktam ilk yatırım maliyeti yüksek görünse bile uzunca yıllar dokunmayacağım bir yapı kurgulamak. şayet yeni teknoloji gelir ve ihtiyaç olursa kolay bir adaptasyon.
Fikir paylaşıp katkı sağlamak isteyen olursa memnuniyetle kabul ederim.
SG2210XMP-M2 Omada 8-Port 2.5GBASE-T and 2-Port 10GE SFP+ Smart Switch with 8-Port PoE+
https://www.tp-link.com/tr/business-networking/omada-switch-smart/sg2210xmp-m2/#highlights
EAP772 BE9300 Tavana Monte Üç Bantlı Wi-Fi 7 Access Point
https://www.tp-link.com/tr/business-networking/omada-wifi-wifi7/eap772/
VIGI C540V 4MP Dış Mekan Tam Renkli, Çift Lensli ve Değişken Odaklı Yatay/Dikey Ağ Kamerası
https://www.tp-link.com/tr/business-networking/vigi-network-camera/vigi-c540v/
#newtork #wifi7 #tplink #omadanetwork #omadasdn #poe #vigi
Omada 8-Port 2.5GBASE-T and 2-Port 10GE SFP+ Smart Switch with 8-Port PoE+. As a 2.5G switch that seamlessly integrates into the Omada Software Defined Networking (SDN) platform, SG2210XHP-M2 allows...
#BirazMüzik #fairouzcover #Saalounyelnass #ribalewehbe #oloirotane #mariavakali #jerrypappy
https://youtu.be/7-K22v5BLx4?si=v4QQNivp8iQJHcHC
@RibaleWehbeOfficial @JerryPappy A song by Ziyad Rahbani, Assi Rahbani & Mansour Rahbani firstly sung by Fairouz.Greek lyrics by Gerasimos Papadopoulos, base...
Honda’s popular PCX125 maintains its place at the heart of urban scooter culture via refreshed bodywork and new colour options for 25YM
ATX 3.0 olaylarından sonra biraz otursun revizyonu gelsin ona geçerim diye benim gibi garantici olanlar için Seasonic ATX 3.1 ürünlerini Eylül itibari ile çarşıya getiriyor.
https://seasonic.com/focus-gx-atx-3/
Asia: Already available.
Europe: September 2024.
USA: October 2024.
#PSU #Seasonic #ATX3dot1 #revizyon
benimde durum farksız 5 yıldır böyle
Hikaye hocam inanma hem burada hem forumlarda çok fazla TT abonesi vardı müstakil yapılara getirmek için uğraşıyorlar ama nafile geleceği varsa kendiliğinden geliyor.
bizzat yaşadığım durum hilkaye değil kulaklarımla duydum müdürlük içinde aynı zamanda yan komşumda bahçeli müstakil yapı 2 katlı bahçe ile ev arası 15 mt fln duvardan FTTH kablosu taşıdılar odamın pencerisinden bu kablolamayı görebiliyorum hikaye değil yan komşularım iki katta telekom kullanıyor ve bakır ankastre benim bina duvarımdan onlara gitmekte. projelendirne esnasında bizi kullanıyor mu kullanmıyor mu ağır basıyor ayrıca Emre BEY' telekom kendi müşterisini öncemseyecek tabi para döküyor demişti. bunu telekom müdürlüğünde altyapıdan sorumlu müdür söylüyor.
@aceleciburak Anlattıklarınız doğrudur ama ben genel durumu bildiğim için öyle yazdım ve benzer süreci yıllardır dayım yaşıyor belki 20 yıldır TT abonesi çevresinde ki villaların hepsinde fiber getirdiler onun evde hala yok oda uğraşıyor ama sürekli oyalıyorlar.
Şunu da yazmadan geçemeyeceğim utanmadan müdür kendi müşterisini önemsiyor diyorsa da öyle müdürün amk bune liyakatsızlık, iş bilmezlik yahu sen perakende internet satan bir şirket değilsin artık 100'lerce firmaya farklı protokoller ile al-sat internet veren bir altyapı şirketisin günün sonunda sizde o altyapı şirketi olan Türk Telekom A.Ş'nin bir müşterisi sayılırsınız ödediğiniz faturanın çoğu onların cebine gidiyor amına kodumun çocukları 3 kuruş prim alacağız diye hala kendilerince böyle çakallık yapıyorlar yemin ederim benzerini ben yaşasam o binaların birinde fiber kablo bırakmam aynı parayı ödeyip 40 senelik bakır kablodan düşük hız alacağım ha sikerler öyle işi yıllardır forumlarda aynı şikayetleri okumaktan o kadar nefret ettirdiler ki ağzımı bozmadan duramıyorum kusura bakmayın etimle kemiğimle nefret ettim bunlardan.
Taahfütsüz TT bağlantısı yaptırıp, altyapıyı getirten, sonra istediği sağlayıcıdan devam edenler de olmuştu burada.
Ben olsam bunu yaparım. Sağlayıcıyı değiştirdikten sonra da Emre Bey!'e uğrar, yaptığımı özetler, getirdikleri altyapı için minnettar olduğumu söylerdim.
yakınız biz de yalı mah iş yeri de pendik merkezde minibüs durağında