Günaydınlar. Güzel bir gün, güzel bir hafta diliyorum 😊.
Günaydınlar. Güzel bir gün, güzel bir hafta diliyorum 😊.
Fiyatına göre iyi geldi bana, ben de aldım bir tane.


Filenin Sultanları'nın Çin maçını izliyorum. Bizim takımda epey bir revizyon olmuş. Özellikle Sinead-Jack Kısal iyi bir ekleme olmuş.
Dün akşam QCY C50 Crossky model Open Ear kulaklık aldığımı yazmıştım: https://teknoseyir.com/durum/1800882 . Kulaklık bugün elime ulaştı. Hepsiburada kargo konusunda kendini geliştirmiş baya. Kulaklık konusunda ilk izlenim fena değil. Kulağıma taktım, rahat. Bir müzik dinledim, ses kalitesi de güzel. Biraz daha deneyimleyip fikirlerimi yeniden belirtirim.






Birkaç saat önce open ear kulaklık sormuştum: https://teknoseyir.com/durum/1800846 . Tercihimi QCY markasının C50 Crossky modelinden yana kullandım: https://app.hb.biz/IAxSM1F59fPO . Bakalım bu tarz kulaklık kullanmak nasıl bir deneyim olacak.

Selamlar, eniştem 2021 model Toyota Corolla aracını satıyor: https://shbd.io/s/1zST2LSy . İlgilenen olursa diye paylaşıyorum.

Open ear tipi kulaklık arıyorum. Bu tip kulaklıklardan kullanan var mı hiç? Aşağıda birkaç adayı bırakıyorum. Bu tip kulaklık daha önce hiç kullanmadım. Kullanan arkadaşlar nasıl bir his olduğunu da paylaşabilirse sevinirim.
[1]: https://www.hepsiburada.com/anker-aerofit-pro-open-ear-yeni-nesil-kablosuz-kulaklik---ldac---ipx5-suya-dayaniklilik---46-saat-calma-suresi-bluetooth-53-ergonomik--yuksek-konfor-uygulama-kontrolu-beyaz-anker-turkiye-garantili-p-HBCV000065996I
[2]: https://www.vatanbilgisayar.com/ugreen-fitbuds-open-ear-kablosuz-kulak-ici-30-saat-calma-suresi-4-mikrofon-siyah.html


LG telefon tarafında yenilikçi şeyler yapardı demiştik. Lenovo da tablet tarafında yenilikçi şeyler yapıyor. Ses odaklı ilginç bir tasarım.
2007 yılında çift ekranlı telefon. LG telefon sektöründe hep yenilikçi bir firmaydı ama bu onların sonu oldu ne yazık ki.
Kitapta gümrük vergisi yok diye biliyordum ben. Yanlış mı biliyorum 🤔?

Kıyamet kopsa da hepimiz ölsek