Sevgili Teknoseyir ailesi,
İşyeri e-maillerimiz IMAP'dan POP3'ye geçti. Ben hariç tüm arkadaşlar tek cihazda kullandığı için haliyle bir şey farketmediler fakat, ben 4 farklı cihazda senkronize gittiğim için benim için büyük bir değişim oldu.
POP3 olduğu için gönderilmiş öğeler ve klasörler, diğer cihazlarım ile senkronize olmuyor. Binlerce e-mail arasından aradığımı hemen bulurken, şu an bulamıyorum.
Sunucuyu da upgrade edemiyoruz, zaten en yüksek paketteyiz. IHS Cpanel VIP (https://www.ihs.com.tr/web-hosting/cpanel-hosting.html). Farklı pakete de geçemiyoruz, IHS sunucuyu silmeden izin vermiyor.
Senkronizasyonu sağlamak için öneriniz ne olurdu?
Teşekkürler.
In this video, we will go over the results so far from our two ongoing burn-in tests. Our current stance is that if you vary your content and don’t display s...
Selamlar
Ortadaki 1660ti'lı modeli alacağım fakat, 500QR(140$) verip 2060'lı modele yükselmeye değer mi? Yoksa 500QR(140$) daha az verip 1650'li(140$) model mi alınmalı?
Selamlar
Uzun süredir oyun için laptop arayışı içindeyim, promosyon kovalarken bugün bunu gördüm.
Bir yorum alabilir miyim nasıldır ne dersiniz teknoseyir ailesi?
4000QR ortalama 1100 dolar civarı yapıyor.
#teknoyardım
Laptop specleri şöyle,
Bugünün videosu Yosemite.
Yosemite incelemesi yapılır mı acaba? @salihcln
Almanyadaki Nexus5'in fiyatına baktığımızda tablodaki fiyatlar Euro üzerindenmiş gibi görünüyor. Weiss ve Schwarz'da almancada siyah ve beyaz demek zaten.
benim gmail için bildiğim şöyle bir bilgi vardı, halen geçerli midir bilmem. kullanıcı adınızın başına "recent" yazarsanız örneğin recent:[email protected] şeklinde yazarsanız bir cihazdan attığınız mailler tüm diğer pop3 kurulu cihazlarada geliyor ama gelen kutusuna, bu durum iş yeri mailleri için geçerli midir bilmiyorum.
Öncekiler için yapacak bir şey yok gibi duruyor sunucudan silindiyse şayet ama yeniler için her gönderilen e-postanın bcc alanına kendi adresinizi yazabilirsiniz. Kaba ve son çare başvurulması gereken bir yöntem ama işe yarar en azından.
2022 yılında sizin it yi tebrik ediyorum.
Ne güzel işte işyeri dışındayken maillerle uğraşmak gerekmiyor böylelikle 🙂