Windows iso dosyalarının bulunduğu bi site vardı direk indirebiliyorduk istediğimiz sürümü siteyi bilen varsa atabilirse sevinirim

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar yeni monitör aldım fakat bir sorun var normalde monitör un 10dakika içinde işlem yapılmazsa kapanması lazım ama kapanmıyor sorun neyden kaynaklı acaba ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 6
  • Erman @ermanyurdakann

    Windows güç seçeneklerine bak, boştayken ekranın kapanması süresi Windows'tan ayarlanır.

  • Orcun @orcun

    Bağlantı yoksa kapanması lazım. Atıyorum ekranda uyarı çıkar yanar yanar en fazla 1-2 dk içinde uyku moduna geçer. Herhangi bir bağlantı yaptığında da uyanır. Acaba monitörde ayarlardan falan mı bir sorun var ? veya aygıt chaz takılı olmadığı halde takılı mı algılıyor ?

  • Yunus Emre Arslan @yunusemre

    @orcun @gordonfreeman @ermanyurdakann Windows'ta ekran kapanma süresini 1 dakikaya ayarladım ama 10dk geçiyor ekran falan kapanmıyor sorun bu monitör'ün ayarlarında böyle bir seçenek göremedim

    • Yunus Emre Arslan @yunusemre

      VESA DPM uyumlu ekran kartınız varsa veya bilgisayarınıza yazılım kurulmuşsa, monitör kullanılmadığında güç tüketimini otomatik olarak düşürebilir. Eğer klavyeden, fareden veya diğer giriş yapabileceğiniz bir aygıttan giriş yaptığınız algılanırsa, monitör otomatik olarak 'uyanır'.

      Klavuz'da böyle yazıyor @orcun

  • ad33p @ad33p

    Aygıt yöneticisinden monitör kısmından Genel PNP vs olan monitörü silin. Kapatıp açın pcyi. Tekrar yüklesin. İşe yarayabilir.

18.5 inç monitörden 27 inç monitör e geçtim. Gözüm ve beynim bi değişik oldu bu normal mi ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Muhammet Aktaş @muhammet-aktas-89

    Ekranla arandaki mesafeyi artık biraz daha uzak tut, gözlerine dikkat et.

    • Yunus Emre Arslan @yunusemre

      70cm mesafe var, gözler 7 numara doğuştan sorunlu maalesef 🙁

    • Muhammet Aktaş @muhammet-aktas-89

      @yunusemre Rabbim kolaylık nasip eylesin, yok mu ameliyat ile çözümü falan

    • Yunus Emre Arslan @yunusemre

      @muhammet-aktas-89 hem miyop var hemde yakın ameliyat ile çözüm vardır elbet de pek ihtiyacım olmadı gözlük kullanmaktan çok mutluyum 🙂

    • Muhammet Aktaş @muhammet-aktas-89

      @yunusemre Sen nasıl mutluysan önemli olan o 😎 ama yinede bir kontrole git bak ameliyat seçeneklerine, biliyorsun teknoloji gelişti artık 👍🏻

    • Yunus Emre Arslan @yunusemre

      @muhammet-aktas-89 yılda bir mecbur doktordayim zaten 🙂

    • Erman @ermanyurdakann

      @yunusemre benim de 6,5 numara idi, lazer ameliyatı oldum, şahin gibi oldu gözler. Gözlük takmaktan hiç gocunmuyorsan, rahat hissediyorsan olma ameliyat. Sağlıklı göze kavuşmak çok güzel elbette ama o stresi ve acıyı önceden bilsem gözlüğe devam ederdim. Ya da bugün tekrar bozulsa tekrar ameliyat olmam, gözlüğe dönerim. Gözlük sevmeyen biri için değer ama gözlükten memnunsan gaza gelme hiç.

    • Muhammet Aktaş @muhammet-aktas-89

      @ermanyurdakann stres ve acı derken anlamadım, merak ettim yani ameliyat ve sonrası acılımı oluyor

    • Erman @ermanyurdakann

      @muhammet-aktas-89 bu tabii kişiden kişiye değişir, benim konuştuğum daha önce ameliyat olmuş herkes çok kolay, çok acısız, şipşak dedi, gaza geldim ben de. Öyle değilmiş bence, ben ameliyat başladığı an pişman olmuştum ama yarısında çıkabileceğin bir şey değil.

      Bilimkurgu-korku filmlerinde uzaylıların kaçırıp deney yapma sahnelerine benziyor, koca bir makine gözünü kesip açıyor, bir şeyler yapıyor. Uyuşturucu damla damlatıyorlar ama her şeyi hissediyorsun. Doktor gözbebeğini oynatma diyor ama elinde olmadan refleks ile fıldır fıldır dönüyor göz, makine takip ediyor ama sonuçta kaçırma riski var, o an kafaya dank ediyor masadan 20 numara göz ile pratikte kör olarak kalkabileceğin ve geri dönüşü yok.

      Ameliyat sonrası acı 12-14 saat arası sürüyor, sürekli sulanıyor ve akıyor, cidden çok acıyor. Bu süreçte gözünü açamıyorsun, yani ameliyat başarılı oldu mu olmadı mı bilmiyorsun, o bekleme beni mahvetti.

      Nihayetinde ertesi gün normal şekilde görmeye başlıyorsun ama göz bir-üç ay arası kendi gözyaşını yeterince üretemez durumda oluyor, sürekli yapay gözyaşı ve iltihaba karşı farklı göz damlaları kullanıyorsun. İlk bir-iki hafta güneşli havalarda dışarı çıkmak eziyet, güneş gözlüksüz evde bile rahat edemiyorsun hava açıksa.

      Bir de mesela bende kornea kapatılırken katlandı, oluyormuş bazen, ertesi gün bir gözümü tekrar açıp kapattılar, katlanmayı düzelttiler. Fakat bir gün boyunca katlı kaldığı için kat izi oluşmuştu, ütü izi gibi hayal et, görüntüyü kırıyor, bir ay sürdü tamamen düzelmesi. Şimdi süper rahatım ama dönüp bakınca değmezmiş diyorum, gözlükle bir sorunum yoktu benim. Tabii ki herkeste böyle olacak diye bir kaide yok, belki ben şanssızdım biraz ama risk var sonuçta.

    • Muhammet Aktaş @muhammet-aktas-89

      @ermanyurdakann önceliklegeçmiş olsun, ayrıca bu değerli yorumunu ve tecrübeni yazdığın için teşekkür ederim, cidden yaşadıklarını okurken sanki hissettim ama sonucu çok güzel olmuş değmiş sevindim senin adına

    • Erman @ermanyurdakann

      @muhammet-aktas-89 Teşekkürler. Dediğim gibi, bu deneyim herkeste farklı olur, ben daha benden başka değmez diyeni görmedim. O yüzden ameliyat olmayı düşünen birini vazgeçirmek istemem ama sadece "çok kolay ya, bişicik olmuyor" yorumlarını duymak yanlış bir beklenti yaratıyor. Sonuçta iyi oldu, aylardır çok rahatım.

    • Yunus Emre Arslan @yunusemre

      @ermanyurdakann deneyimin için teşekkür ederim.Ameliyat benim için ters neden dersen gözlüğe çok alıştım aslında gözlüklü halimi çok daha fazla seviyorum ameliyat olsam bile numarasız gözlük takarım yani hiç gerek yok 🙂

  • Emre @xyz

    Doktor olmadığım için tavsiye niteliğinde bir şey söyleyemem. Benzer durum bende yeni gözlük numaram bir anda 1'e yakın numara yukarı fırladığı zaman gözlüğe alışırken olmuştu. Sürekli olursa bir doktora danış derim.

Arkadaşlar selamlar yeni monitör alacağım bu 3 model arasında kaldım.Oyun ve Grafik işleri ağırlıklı kullanıcam.Viewsonic için çok fazla ölü piksel muhabbeti varmış ama bilemedim

Birde bu 6 taksit kalktı diye biliyordum şuanda 6 taksit yapıyor bu geçici bir şey mi ?

-- https://www.vatanbilgisayar.com/philips-27-276e9qjab-5ms-ips-freesync-dp-port-full-hd-monitor.html
-- https://www.vatanbilgisayar.com/viewsonic-27-vx2776-smhd-full-hd-lcd-ips-monitor.html
-- https://www.vatanbilgisayar.com/philips-27-273v7qjab-00-ips-full-hd-5ms-dp-hdmi-vga-ince-cercevesiz-monitor.html

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Yarım saattir sokaktaki tüm köpekler havlamaya başladı bütün mahalleyi uyandirdilar millet yemek falan verip susturmaya çalışıyor ama nafile çok yüksek sesle 8 köpek birden aynı yerde havliyor

Çok garibime gitti ilk defa böyle bir şey görüyorum

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 24

Markette falan şifre girerken kart şifresini birisinin görmesinin bi sakıncası var mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 8

Sık sık mavi ekran alınca test yapmaya başlamıştım halada devam ediyorum
İşlemci stres testine gelince bir sıkıntı da orda çıktı prime 95 testi ile işlemci 5dk da 83 derecelere ulaştı bu çok yüksek
Kasa içi düzen resimde mevcut,fanlarim piyasadaki iyi ve yüksek hava akışına sahip fanlardan termal macunum Cooler master mastergel maker serisinden oda piyasadaki en iyi ürünlerden biri soğutucum ise Ryzen 7 1700 un stok soğutucusu ama oda stok bir soğutucuya göre kaliteli sayılabilir

Bu sıcaklık bana çok yüksek geldi acaba kasa çok küçük ondan mı ?
@orcun hocam yorumlarını bekliyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Uzun süredir aralıklarla farklı nedenlerden dolayı mavi ekran almaya başlayınca sisteme tamamen sıfır format attım testlere başladım.
Ram için memtest yapıyorum şuanda geriye kalan ekran kartı, işlemci,hdd,ssd için önerdiğiniz yazılımlar var mı
@orcun hocam sende bir şeyler vardır bence 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap