Hakkı Alkan Shift Delete yi devrediyormuş. Öyle ya da böyle bir devir kapanıyor. hayırlı olur inşallah.
Bu arda mevzu 19. dakikada
https://youtu.be/pKuUEFhj318?t=1139

Hakkı Alkan’a Zor Sorular: ShiftDelete.Net'in Geleceği, BYD Krizi ve Telefon...

Ahmet Uluçay ile Kes Tıraşı programımızın bu haftaki konuğu, Türkiye'nin en büyük teknoloji platformlarından ShiftDelete.Net’in kurucusu ve Teknoloji Influen...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9

Bu arkadaşın sorunu ne bi ara bu tarz saçma sapan yorumlar yapan biri vardı adını unuttum o sanırım. Hala @leventp ye takık durumda, ciddi bir sorun aslında arkdaş belki rahatsız olabilir ama resmen iftira atıyor buna düşen LP yi tanımayan gençlerde olabilir.
https://eksisozluk.com/entry/184491856

BeğenFavori PaylaşYorum yap

arkadaşlar doğalgaz çok fazla geliyor kışın 2500 normaldiyorduk ama yaz günü 1000TL geliyor sizde durumlar nasıl? savaş mavaş sebebiyle 2-3 katına çıkarmış olabilirler mi?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 8

Türk şirketlerinin insan bakış açısı ne yazıkki pek iyi değil 🙁 sorumluluk yükleniyor ama yetki ne yazıkki yok kurumsallaşma istekleri de yok. Yabancı şirketlerde durumlar nasıl sizce.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

yere, çöp atmam doğayı korurum çocuğumuda bu şekilde yetiştiriyorum ama adam füzelerle petrol depolarını vuruyor insanlıktan çıkmış, manyak, bağnaz şerefsizler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 7
  • Chevron @chevron

    Petrol kuyusuna roket atabilecek gücünüz yoksa, bu karşılaştırma uygun olmaz.

  • Shinsekuruza @shinsekuruza

    Bir okul var, eşek kadar olmuş öğrencilerin yıllardır bir kere bile çöpünü gidip 4 metre ilerideki kocaman konteynere attığını görmedim. Yok ya yok. Yiyip içip oturduğu yere bırakıp gidiyorlar. Temizliyorsun ertesi gün yine Hindistana dönüyor ortalık. Temizlemiyorsun belki görürler akıllanırlar diye, 1000 kişi vardır biri de düşünüp elimize iki kürek eldiven alıp götürüp bırakalım demiyor hâlâ çöpün pisliğin içinde oturup kirletmeye devam ediyor. Kaç kere öğretmenlerine müdürlerine şikayet edildi en azından iki üç günde bir mıntıka yaptırın abicim nasıl bir zihniyet bu ya. Ufacık çocuk bile yapmaz bu hareketi. Merak etmeyin 1 kişi atmıyorsa onun misli kadar yerini dolduracak davarımız var. Yani çok uzağa bakmaya gerek yok önce aramızdaki medeniyet sorununu çözelim. Küresel sıkıntıyı düşünürüz sonra. 😃

  • Tai per Dog Un @alipektas

    Spesifik olaylar üzerine konuşmak doğru olmaz ama genel olarak bu argüman hatalı. Petrol deposunu vurman atıyorum onbinlercesinin daha vurulmasını engelliyorsa vurabilirsin. Kabaca demek istediğimi özetlemek için örnek vereyim: İŞİD'liyi öldürüyor diyelim bi asker, biri çıkıp diyor ki: "Bize katil olmamayı öğrettiler, öldürmenin cana kıymanın doğru olmadığını öğrettiler ama kendileri nasıl da öldürüyor bak." Mantık olarak aynı temelde.

  • AB9 @sqn

    sonu yok ki bu işin. ilk başta aklıma gelenler, yere çöp atma, ateş yakma, ağacı koru. tamam buraya kadar ben de destekliyorum ve hayatımda uyguluyorum. sonra devam ediyorlar. tuvalete tuvalet kağıdı atma, pet şişeni, camı, kartonu, pili geri dönüşüme getir (marketler geri dönüşüme getirilmiş pilleri çöpe atıyor bu arada), kullanmadığın elbiseyi geri dönüşüme getir (bunları da yurtdışına satıyorlar, onlar haberini izleyin), ışığı lüzumsuzsa söndür, suyu israf etme. yani dünyanın bu halde olmasının sebebi düz vatandaş tercihleri mi sadece? bunları da kabul ettik diyelim devam edecekler, araba kullanma yürü, arabanı aynı yöne giden biriyle paylaş, ihtiyacın olmayanı alma, bir telefonu x yıl kullan, eski cihazlarını da bize getir, okutalım onları...

Furkan Karaca kansermiş çok üzüldüm, çok düzgün bir insan, çok genç umarım tez zamanda kalıcı tedavi olur.
https://www.youtube.com/watch?v=lRoOTP8CnDA

Kanser tedavisi görüyorum

Herkese merhaba, sizlere başımdan geçen 6 aylık serüvenden ve şu andaki süreçten bahsetmek istiyorum. #ortaklık Sitemi merak ederseniz: https://kiliff.com/Ke...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 10

arkdaşlar hangi internet şu sıra en uygun ve sorunsuz hizmet veriyor turknet kullanıyorum 100mb ama aldığın en az 125 falan genel olarak memnunum. aylık 700 yıllık ödersen aylık 600 e geliyor. ama daha iyi alternatif varsa değerlendirebilirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Siyah çay önerisi daha önce soruldumu bilmiyorum ama iyi çay bulmak gitgide daha zor olmaya başladı gibi, Doğuş çay alıyorduk eleme yapıyım dedim çayın yarısı toz olup gitti. Sizin öneriniz var mı şu çay iyidir gibisinden.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 20

yoldan geldim istanbul izmir arası otoyol kullanmazsan değil 30, 5km de 1 adet radar var. sürekli 50-70 sınırı var. hiç 100km yi geçmedim umarım geçirmezler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

google one 2tB kullanıyorum ne yazıkki 500TL den 2000TL ye çıkardı bırakmayı düşünüyorum önerebileceğiniz cloud var mı? 1TB şuan için yeterli.

BeğenFavori PaylaşYorum yap