Hakkı Alkan Shift Delete yi devrediyormuş. Öyle ya da böyle bir devir kapanıyor. hayırlı olur inşallah.
Bu arda mevzu 19. dakikada
https://youtu.be/pKuUEFhj318?t=1139
Ahmet Uluçay ile Kes Tıraşı programımızın bu haftaki konuğu, Türkiye'nin en büyük teknoloji platformlarından ShiftDelete.Net’in kurucusu ve Teknoloji Influen...
Bu arkadaşın sorunu ne bi ara bu tarz saçma sapan yorumlar yapan biri vardı adını unuttum o sanırım. Hala @leventp ye takık durumda, ciddi bir sorun aslında arkdaş belki rahatsız olabilir ama resmen iftira atıyor buna düşen LP yi tanımayan gençlerde olabilir.
https://eksisozluk.com/entry/184491856
arkadaşlar doğalgaz çok fazla geliyor kışın 2500 normaldiyorduk ama yaz günü 1000TL geliyor sizde durumlar nasıl? savaş mavaş sebebiyle 2-3 katına çıkarmış olabilirler mi?
Türk şirketlerinin insan bakış açısı ne yazıkki pek iyi değil 🙁 sorumluluk yükleniyor ama yetki ne yazıkki yok kurumsallaşma istekleri de yok. Yabancı şirketlerde durumlar nasıl sizce.
yere, çöp atmam doğayı korurum çocuğumuda bu şekilde yetiştiriyorum ama adam füzelerle petrol depolarını vuruyor insanlıktan çıkmış, manyak, bağnaz şerefsizler.
Furkan Karaca kansermiş çok üzüldüm, çok düzgün bir insan, çok genç umarım tez zamanda kalıcı tedavi olur.
https://www.youtube.com/watch?v=lRoOTP8CnDA
Herkese merhaba, sizlere başımdan geçen 6 aylık serüvenden ve şu andaki süreçten bahsetmek istiyorum. #ortaklık Sitemi merak ederseniz: https://kiliff.com/Ke...
arkdaşlar hangi internet şu sıra en uygun ve sorunsuz hizmet veriyor turknet kullanıyorum 100mb ama aldığın en az 125 falan genel olarak memnunum. aylık 700 yıllık ödersen aylık 600 e geliyor. ama daha iyi alternatif varsa değerlendirebilirim.
Siyah çay önerisi daha önce soruldumu bilmiyorum ama iyi çay bulmak gitgide daha zor olmaya başladı gibi, Doğuş çay alıyorduk eleme yapıyım dedim çayın yarısı toz olup gitti. Sizin öneriniz var mı şu çay iyidir gibisinden.
yoldan geldim istanbul izmir arası otoyol kullanmazsan değil 30, 5km de 1 adet radar var. sürekli 50-70 sınırı var. hiç 100km yi geçmedim umarım geçirmezler.
google one 2tB kullanıyorum ne yazıkki 500TL den 2000TL ye çıkardı bırakmayı düşünüyorum önerebileceğiniz cloud var mı? 1TB şuan için yeterli.
Los angeles’a mı taşınacak?
şitdelete
İyi yapıyor aslında. Tam zamanında satıp nakite çevirecek. SDN forum eskisi kadar tıklanmıyor. Zaten sağlam paralar kazandı. Birde ismini artık herkes biliyor. Siteye ihtiyacı yok. Kendi ismiyle kanalıda var oradan yürür. Zaten bu tarz siteyle, firmayla vs YouTuber olan herkes belli bir zaman sonra isim yapınca ayrılıp kendi ismiyle kanal açıyor.
Teknojoji abisi olur ..usa de yasar