Merhaba arkadaşlar. Bir arkadaşım su altı kamera istiyor. Resim ve video çekecek. Aksiyon değilde günlük bir ürün. Bütçe 300tl kadar. Ben biraz araştırdım Mi Yi ve SJ önerileri gördüm. Fikri veya önerisi olan paylaşırsa sevinirim. #kamera #fotoğrafmakinesi

Ek: Sanırım Mi Yi yada şunu önereceğim: http://www.hepsiburada.com/eken-h9r-4k-ultra-hd-wifi-aksiyon-kamera-gri-p-HBV000007I2VL

Eken H9R 4K Ultra HD Wifi Aksiyon Kamera -Gri Fiyatı

Eken H9R 4K Ultra HD Wifi Aksiyon Kamera -Gri en iyi fiyatla Hepsiburada'da! Şimdi Hepsiburada'da taksit seçenekleriyle ve indirimli fiyatla sipariş verin!
BeğenFavori PaylaşYorum yap
prometrik paylaştı.

#TeknoSeyir Sosyal açıldığından beri her #yılbaşı akışta ufak tefek oyun çekilişleri yapıyorum, bu sene de geleneği bozmayalım: Ücretsiz #firewatch çekilişi. Katılmak için yorum kısmına “Katılmak İstiyorum” yazmamız yeterli. Yarın çekilişyap üzerinden çekilişi gerçekleştirip, oyunu #Steam üzerinden göndereceğim. Herkese iyi seneler. 🙂
Edit: 12:11 itibariyle katılım bitti, isimleri sisteme yüklemeye başlıyorum.
Edit 2: Çekiliş sona erdi kazanan @erginbilgin 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bugün bir arkadaşın durumunda görünce #anime etiket açayım demiştim ancak zaten etiket dolu imiş 🙂 O zaman #Animetavsiyesi #animetavsiye etkiketleri ile önerilerde bulunalım. Benim için sıralama şöyle:
1. Re: Zero
1. Dragon Ball: Super
1. One Punch Man
2. Mob: Phsyco
3. No Game No Life
4. Tokyo Ghoul

Birazda Assasination Classroom ve One Piece 🙂 AC yi yarıda bıraktım. One Piece ise devam ediyorum. O yüzden listede sıraya yazmadım. Bu listedekilere göz atan ve az çok anime seven kişiler eminim beğeneceklerdir. Özellikle 1. sıradakiler ayrı yere sahipler. Re: Zero bazen izlerken zor olsa da bitince bir boşluk bırakıyor ne yazık ki. Devam etse de izlesek 🙂 (One Punch Man de aynı şekilde)

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bence #bitcoin ve altcoinlerdeki düşüş normal. Yılbaşına geliyoruz. İndirimler var. İnsanlar bu dijital paralara yatırım yaptı. Şimdi ise kullanmak derdindeler. Belki de tam güvenemedikleri için ya da yılbaşı alışverişinde ihtiyaçları oldukları için. Bu nedenle değer kaybına uğramış olabilirler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • YasinC @yasinc

    Her sene bu zamanlarda oluyor böyle düşüş. Takip etmeyen, bilmeyenler şaşırıyor hali ile

  • Orcun @orcun

    Hazır düşmüşken diyorum elimdeki tl’i komple bassam mı ? 25 bin liraya her halde fena olmayan bir değerde alıyoruz değil mi ? de işte kime nereye güveneceğim ? btcturk var baya adı geçiyor da siteye baktım bana hiç öyle güven vermedi.

    • Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan

      @orcun ben de tuhaf düşünceler içindeyim 😀

    • YasinC @yasinc

      Uzun süre tutacaksan girmeni öneririm. @orcun ama btc ye değil

    • Orcun @orcun

      @gurkan-atilgan Hayır şimdi güvenip bassam yarın ne olacak belli mi ? site atıyorum patladı yok oldu veya dediler ki ” çaldırdık 🙂 ” e ne bok yiyeceğiz ? hani değeri düşer yada çıkar ne olursa olsun riske giriyoruz ama böyle başka etmenlerde var. Birde diyelim ben aldım bu benim hesabımda atıyorum 0.10 bitcoin mi oluyor yoksa bitcoin değerinde bana başka sadece kendinde geçen zımbırtımı veriyor? işte ben bu keyi yada kodu neyse istediğim yerde bozdurabiliyor muyum ?

    • Orcun @orcun

      @yasinc Gireyim ama btc en popüleri yoksa bakıyorum arada millet abidik kubidik coinlere ” değerlenir bunlar ” deyip tonla alıyor. Kısa zamanlı değil min 6 ay duracak şekilde hani para elimde duracağına öyle dursun hesabı.

    • Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan

      @orcun paran karşılığı bitcoin veriyo sana istersen kendi cüzdanına çekebiliyosun 🙂

    • YasinC @yasinc

      @orcun Dash öneririm ben projeleri planları güzel ve ilerliyorlar.

    • Orcun @orcun

      @gurkan-atilgan Hmmm o zaman bu coin hadisesi için birde cüzdan açılması lazım ozaman ? sonra bunlarda para karşılığı cüzdan kodu alıyorum o kodu benim cüzdana atıyorum olay bu yani ?

    • Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan

      @orcun blockchain.info gir aç hemen 🙂 cüzdan kodu almıyosun bildiğin döviz almak satmak gibi sistem hiçbir farkı yok sadece paranı bir bankada değil bu iş için özel olarak yaratılmış cüzdanda saklıyosun 🙂 cüzdanın online olanı var hardware olanı var tercih sana kalmış, blockchain.info öneririm

    • eSa @esa

      @orcun abi boşver bence çok risk taşıyor diyelim bir yerden aldın coin patlamasını bırak adamlar kapadık. Dükkanı topladık parayı vermiyoruz deseler hiçbir şey elde edilmez ayrıca çok rahat manipüle edilebiliyor

    • Kurtcuk @kurtcuk

      @orcun borsalar sana cüzdan kodu verir ancak o kod başka yerden para çekmek için public kod. benim bildiğim hiçbir borsa sana private kodu vermiyor ki borsalarda saklamayın dememizin sebebi de bu. borsa iflas ederse servis dışı kalırsa cüzdan gidiyor çünkü sende cüzdanı restore edecek bir private kod yok.
      gireceksen şöyle düşün. TRY her birimden değersiz olduğu için elinde ne varsa, eğer bunları altcoin almak için kullanacaksan ki ben de bunu öneririm dış borsalara mahkumsun. iç borsalarda try-bttc try-eth try-ltc var ama btc-ltc btc-eth yok mesela.
      e dış borsalara gidince de işin rengi usdye dönüyor bu durumda da şu sonuç çıkıyor.
      usd-try<btc-usd<btc-try
      yani ne yaparsan yap dış borsaya çıkınca alt coin almak için, paran uçmuş gibi görünecek (btc-usd) ama tr borsalara bakınca (btc-try) o kadar da düşmediğini göreceksin.
      hangi borsa-cüzdan kullanmalısın?
      yukarıda ki söylediklerimden dolayı dolar üstünden almak istersen cex.io, binance falan var. tek yapman gereken komisyonlara göre istediğini seçmek işlem hacmi de sende bir güven oluşturabilir tabi. Coinbase var mesela en büyüklerden ama trye kapalı vpn falan işe yaramıyor sanırım.
      Paribu 500 liraya kadar kimlik vs istemiyor btctürk istiyor 2 lira için bile istiyor kimliğini. ben paribudan memnunum ilk transferden sonraki transferler bankanın hızına göe dakikalar sürüyor. malum enpara eft ücreti almadığı için onu kullandım zaten enpara her yönden hızlı 5dkda hesaba geliyor görüyorsun panelinde.
      ayrıca borsada sen istediğin fiyattan alım satım yapabilirsin. hatta eğer en iyi alıştan daha düşük satış, en iyi satıştan daha düşük alış verirsen komisyonlar 0.1 düşüyor buna da piyasa yapıcı emir deniyor. senin tekifine karşılık teklif düşmedikçe senin teklifin bekler sırada.
      eğer direkt en güncel fiyattan işlem yaparsan buna da piyasa alıcı emir deniyor. genelde dediğim gibi 0.1 fazla komisyonlar alır %0.000 üzerinden
      işlem emrini verdin para anında hesabında dönüşür borsa olduğu için madencileri beklemezsin.
      .diyelim ki altcoin için borsa değiştireceksin ya da cüzdan için o zaman madencileri beklersin. yarım saat sürüyor ortalama iyi şansla.
      cüzdan oalrak online blockchain var offline olarak her coinin official clientını indirirsen büyük boyutlu onları kullanırsın ya da jaxx exodus var offline.

    • Orcun @orcun

      @kurtcuk Anladım detaylı açıklama için teşekkürler. Benim başka bir sıkıntı da şu, icralık borç var. Bu borç içinde dava açıldı mahkemesi de 25 aralık pazartesi günü. Sonuca göre hesabıma parayı aktarıp dövize çevirip öyle de işlem yapabilirim. + olarak arabayı da satacağım daha kötü bir araba alıp öyle yoluma devam edeceğim. Arabadan da bir 30 bin lira kadar bütçe ayrılacak. Kabaca 55 bin lira oluyor. Dolara çevirsem 14 bin küsür dolar alabiliyorum sanıyorum ? bunun binini ayırıp 13 bin dolar ile girebilirim. Türk borsalarına aracılara vs. güvenemiyorum. Komisyonu geçtim nüfus fotokopisi nedir ya ? sen kimsin yani ? ben ne bileyim o fotokopiyi alıp şirket açıp beni dolandırmayacağını ? nereden bileyim adıma 50 tane hat alıp firmaları dolandırmayacağı ? nereden bileyim adıma kredi çekmeyeceği ? belki kılıfını bulup ” vah vah bütün kimlik fotokopilerini çaldırdık stajyer çaldırdı pis stajyer ” denilmeyeceğini ? bunlar olmayacak şeyler değil donuma kadar alır ipe bile sürüklerler. Pazartesi günü devlet dese ki bitcoin bu coinlere para yatıranlardan yüzde 30 vergisi ücreti alacağız yasa çıktı seve seve ödeyeceğniz vs. bu türkiyedeki borsacı siteler de ” hemşerim kusurabakmaycan bu yatırdın ya parayın yüzde 30’u vergi devlete gidiyor coin neyinini değerinden aldık biz atta güle güle de” dese ben hiçbir şey yapamam.

    • Kurtcuk @kurtcuk

      @orcun bazı yurtdışı borsalardan da kimlik istiyor tabi sen elindeki parayı btcye çevir gerisi nispeten kolay. Tavsiyen riskini her zaman dağıt 10ar tane iota ripple ltc eth al yarın biri çıkar yatırım yapar ben kullanıcam der o zaman o coin deli uçar.

    • Erkan Mengüş @ekomen

      @orcun Kimlik bilgilerini fotokopi ve resimlerini bütün borsalar isteyecek.Yurt dışı yurt içi fark etmiyor. Senin belirttiğin mebla için bütün borsalar bunu senden isteyecek.

    • Aytaç @aytacesmebasi

      @gurkan-atilgan ben greenaddressten aldım cüzdan hem mobil hem pcde kullanılıyor ama içi boş şu an benim cüzdanın

    • Orcun @orcun

      @kurtcuk @ekomen Yurtdışına veririm. Adam benim kimlik fotokopim ile yapacağı şey ne olabilir ? ha ama türkiyede sonu yok.

    • Erkan Mengüş @ekomen

      @orcun Onu bırak paranı veriyorsun belki bütün birikimini 🙂

    • Orcun @orcun

      @ekomen Ya batacam ya çıkacam, başka türlü son 2 senedir ortalığın halini görüyorsunuz. Herşey ateş pahası çalışarak birşey olmuyor. Öyle kenarı atayım durumu yok yani, ha 10 bin tl kazanırım evet kenarı atarım yarısını mis gibi yaşarım da o parayı kazanmıyorum. 3’de 1 i falan kazanıyorum yetiyor ama ucu ucuna işte böyle ne uzalıyorum ne kısalıyorum. E bu paraya da ev alamam ne yapacağım ? bankada dursa eriyecek. Riske gireceğiz yapacak birşey yok.

    • Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan

      @aytacesmebasi hiç duymadım o yüzdne güvenemem ona 😀

    • Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan

      @orcun paribu senden kimlik fotokopisi, kimlikle çekilmiş selfie falan istemiyo tc kimlik no nüfus cüzdna seri no istiyo sadece doğrulaması bu 🙂 O yüzden orayı tavsiye edebilirim rahatlıkla. BTCTürk istedi attık ama hala onaylamadı. Öyle de bi sorun var. Atsan bile onay alamıyosun bazen 😀

      Yurt dışı borsalarda da binance var günlük 2 btcye kadar onay istemeyen rahatlıkla kullanabilieceğin. İşlem hacmin günlük 2 btcden yüksekse aynı şekilde doğrulama istiyolar.

      Başta aynı çekinceleri ben de yaşamıştım ama sonradan boşverdim. Bunu yapıp o siteye girip işlem yapan bir sürü kişi var sonuçta. Hem @ekomen dediği gibi zaten paramızı teslim ediyoruz kimliği alsa daha ne olur 😀

    • Orcun @orcun

      @gurkan-atilgan Ozaman bana da kimliğinizi verin ağalar. Paranızıda istemiyorum. 😀 Gdiyim adınıza hertürlü işlemleri hemen yapayım. 😀

    • Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan

      @orcun ahahah bu öyle değil ama borsalar sıradan bir kişi değil kayıtlı ticari kurumlar 😀 yani yoldan geçen birine vermiyosun kimliğine telefon hattı alırken nasıl veriyosan, banka hesabı açarken nasıl veriyosan aynısı 🙂

    • Aytaç @aytacesmebasi

      @gurkan-atilgan hem Android hem pc üzerinde başka ne var kullanabileceğimiz

    • Gürkan ATILGAN @gurkan-atilgan

      @aytacesmebasi blockchain.info var severek kullanıyorum 🙂 hatta pcdne girmene gerek olmuyo genellikle android kısmı o kadar güzel

    • prometrik @prometrik

      @orcun Daha önceki yazılardan durumunu az çok biliyorum. Şahsen bitcoinin balon olduğunu pek düşünmüyorum. Ancak çok zorluklarla karşılaşacaktır. Buradaki tüm yazıları okumadım ama arkadaşların belirttiği gibi manipüle edilebilen bir sistem. Şöyle ki hayatın gerçeği büyük balık küçük balığı yutuyor. Borsa sistemi böyledir zaten. Tutupta elindeki tüm parayı yatırmanı asla tavsiye etmem. Her zaman temkinli olmakta fayda vardır. Birşey güzelken güzel ama kötü olunca da kötü olur. Şuanda hem yılbaşı için dediğimde gibi insanlar para çekiyor hemde bu büyük balıklar manipüle etmek için muhtemelen işlem yapıyor. Bu nedenle bitcoin değeri düştü. Derim ki şimdi alma. Yılbaşı zamanı geçsin, bitcoin yeniden çıkış trendine dönsün. Buradan para kazanan insanlar çıkışı görünce elbet yeniden para yatıracak. Bu sayede yeniden yükseliş olacaktır. Ama sırf bu düşünce ile tüm paranı yatırma. Kaybetsen de önemli olmayacak meblağ seç. Elindeki paranın %10 undan fazlası yatırılmamalı bence. Dikkat olmalı çünkü büyük balıkların da neler yapacağı belli olmaz. Sistemin fişinin çekilebileceğini pek sanmıyorum. Zaten sistem itibari ile de mümkün görünmüyor. Ha sen tabi ki paranı yatıracağın borsayı iyi seç. Onlar konusunda bir şey söyleyemem.

  • Erkan Mengüş @ekomen

    Büyük miktarda para için cüzdan yerine benim saklama önerim, Sanal makine kurup oradan da cüzdan kodu oluşturup ve private kodu bir kağıda yazıp saklamanız. Sonra her şeyi silin fotosunu falan çekmeyin kare kod gibi.

  • Erkan Mengüş @ekomen

    https://eksisozluk.com/bitcoin-cuzdani--4576571 adam yazmış soruları da var. Benim de merak ettiğim private key ve adresi blockchain bağlanmadan oluşturabiliyormuyuz ? Ben Ripple kullanıyorum. Rastgele adres oluşturan uygulamalar var. Bunu offline temiz yada sanal makine gibi bir ortamda çalıştırıp cüzdanı oluşturuyorum. Ama bu cüzdan aktif olmuyor küçük bir miktar 50 gibi bi rakam gönderip cüzdanı aktive ediyorsun.Böylece blockchain’e eklenmiş oluyor.

prometrik paylaştı.

Tekelleşmeye doğru bir adım atıldı sanırım … @leventp akşam detaylarını anlatır ;)…

http://www.bbc.com/turkce/haberler-dunya-42365961

ABD'de 'ağ tarafsızlığı' kaldırıldı: İnternet için sonuçları ne olacak?

ABD Federal Komünikasyon Komisyonu, "açık interneti" garanti altına alan "ağ tarafsızlığı" ilkesini değiştirdi. Artık internet sağlayıcılar, ücretini ödeyen şirketlere internette...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bir kaç yere baktıktan sonra fark edilen: Bu Cuma bizim bildiğimiz Cuma, #blackfriday #KaraCuma #efsanecuma falan değil. #DüzCuma

BeğenFavori PaylaşYorum yap

High Power 500W 80+ Bronze Kırmızı Fanlı Güç Kaynağı Fiyatı

High Power 500W 80+ Bronze Kırmızı Fanlı Güç Kaynağı en iyi fiyatla Hepsiburada'dan satın alın! Şimdi indirimli fiyatla sipariş verin, ayağınıza gelsin!
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Telefon budur. Beklediğim telefon sonunda tasarlanmış. Artık piyasaya girmesini beklemeli.

Ek: Ne yazık ki 2160×1080 yazısını yeni fark ettim. Neyse bakalım.

https://www.epey.com/akilli-telefonlar/xiaomi-redmi-note-5.html#

Xiaomi Redmi Note 5

Xiaomi Redmi Note 5 detaylı özelliklerini inceleyin, benzer ürünlerle karşılaştırın, ürün yorumlarını okuyun ve en uygun fiyatı bulun.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu yeni telefonlardaki 18:9 nedir? ele oturması için 9 oran, ama telefonda büyüsün diye 16 yerine 18 oran? 16:9 hemen her yerde oturmuş bir oran iken 18:9 oranını çıkarmak ne kadar doğru? Yorumları burada konuşabiliriz 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 9