AMD Ryzen 5 2600 Socket AM4 3.9GHz 19MB Önbellek 65W İşlemci - Vatan Bilgisayar

AMD Ryzen 5 2600 Socket AM4 3.9GHz 19MB Önbellek 65W İşlemci fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da
BeğenFavori PaylaşYorum yap

hızlı tren hattının kontrolünü yapan kılavuz lokomotif kaza yaptığı ve içindeki 2 makinistin vefat ettiği bilgisi geldi. başımız saolsun . #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap

sistemim bozulunca tekrar toplayayım dedim.
Ne kadar Para Harcamışım diye bir hesap yaptım baya bir para harcamışım yine.
Yorum ve merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz.
Fotoğrafta aldığım yerler ve fiyatlar yazıyor.Bazıları eski sistemimden kalan parçalar.
#benimsistemim #benimmasaüstüm

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 13 / 37

arkadaşlar bu üründen kullanan varmı performansı filan nasıl fiyatı baya uygun birde bunlara windows kurulabiliyor mu eskiden kurulmuyordu
#SSD #Hepsiburada

Intel 660P 1TB 1800MB-1800MB/s NVMe M.2 QLC SSD Fiyatı

Intel 660P 1TB 1800MB-1800MB/s NVMe M.2 QLC SSD en iyi fiyatla Hepsiburada'dan satın alın! Şimdi indirimli fiyatla sipariş verin, ayağınıza gelsin!
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 9

arkadaşlar yeni rx 5700 ler gelmiş ama fiyatlar çok saçma. https://www.hepsiburada.com/sapphire-pulse-amd-radeon-rx-5700-8gb-256bit-gddr6-dx-12-pci-e-4-0-ekran-karti-11294-01-20g-p-HBV00000N5P55?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.6802.smart-shopping.pla&gclid=Cj0KCQjwn_LrBRD4ARIsAFEQFKt7MbOkIew3dakj1_nSFOZyJ_W3QGZgH3ZEANPQdn0mqy1zmo70aLcaAnRvEALw_wcB acaba ne zaman ucuzlar? referans kartla devam mı etmeli? yoksa iade edip ucuzlamasını mı beklesem bilemedim. bi soğutmanın bu kadar etmemesi lazım bence .not ısınma sorunu yok kartta 60 derece full yükte çalışıyor biraz fan sesi var sadece #RX5700

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 6

AMD Ryzen 5 2600 3.9GHz 16MB Cache Soket AM4 İşlemci Fiyatı

AMD Ryzen 5 2600 3.9GHz 16MB Cache Soket AM4 İşlemci en iyi fiyatla Hepsiburada'dan satın alın! Şimdi indirimli fiyatla sipariş verin, ayağınıza gelsin!
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 41 / 46
  • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

    5700XT almamak için zor duruyorum Allah’tan özel soğutucular yok

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @aerdogan17 Mümkün olduğunca amd ürünlerinden kaç.
      Yıllardır bir şeyler değişti sanıyordum ama değişmemiş.

    • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

      @teknodiyet f/p çok yüksek bu 5700 serisinde normalde benim kütüphanemdeki oyunların çoğu yeşil takımdan yana ama... bide gördüğüm kadarıyla AMD bu ekran kartı olayında zaman geçtikçe olayı toparlıyor Vega serisinde de öyle 56/64 için başta sorunlar vardı zamanla iyileşti

    • Cemre Bayrak @flagbearer

      bende özelleri bekliyordum geçen sefer indirime girdiğinde almamıştım ama yeni gelecek olanlar bu fiyattan gelmeyeceği kesin

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @aerdogan17 Yeni Ryzen için de aynı şeyi söylüyorlardı.
      Adamlar b450 ile x470 ile uyumlu diye bangır bangır reklam yaptılar sonra b450 anakartlarda işlemcinin doğru düzgün yönetilemediği ortaya çıktı.
      X570 alan adam en fazla 60-65 dereceyi görüyor, eski anakartları alan adamlar 90 derecelere varan sıcaklıklar görüyor.
      Bu amd adam falan olmaz gidip de güvenme.

    • alper212 @alper212

      @teknodiyet b450 ile 3600 topladık. Oyunlarda maks 70 derece (stok soğutucu ile). İnternette yazan makaleleri bu kadar dikkate almayın. Kendi deneyiminiz varsa buyrun.

    • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

      @teknodiyet anakart konusunda insanların çoğu ucuz anakartında ucuzunu alıyor sonra o anakarta yükleniyor ve mutsuz oluyor ben anakart konusunda biraz ne kadar ekmek o kadar köfte olduğunu düşünüyorum...

    • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

      @flagbearer zaten bunlar bitince muhtemelen özel soğutucular gelir onlarda pahalı olur. tabiki onlarda durum biraz farklı... murat abi'nin söylediklerine bakarak baya cesaretlendim bu referans tasarım kartlara ama bilmiyorum 5700 serisi çok f/p

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @alper212 Sorunu bizzat ben yaşıyorum son chipset driverlerine rağmen sorun olduğu açık.
      Burdakiler fan oturmamıştır demişti. Fanı çıkarıp tekrar macunladık ve yeni baştan vidaladık sonuç olarak pek bir şey değişmedi.
      Tamam ben o şekilde kullanılmaz demiyorum ama masaüstünde iken sıcaklıklara bakıyorum.
      47 den 60 lara fırlıyor bir anda ve bu fırlamaları amd normal diyor.
      Sistem 4 ghz de çalışınca, sıcaklıklar ve voltaj da bu kadar oynak olunca fan hızlanıp hızlanıp yavaşlıyor sürekli olarak.
      Beni rahatsız eden en çok o fan sesinin hızlanıp yavaşlaması.
      Aynı sorundan amd forumundakiler de şikayet ediyor.
      Oyunda 63-70 arası genelde ama ara ara 76-77 lere hatta 80 lere zıplayabiliyor ki bu anakartın işlemciyi kontrolüyle alakalı işte.
      Bugün x570 i olan adam bunları yaşamıyor.
      Sana technopat forumlarından direk 2 örnek atayım:
      B450 kullanan = https://www.technopat.net/sosyal/konu/ryzen-5-3600-isinma-sorunu-var-mi.733479/post-4484094
      X570 kullanan = https://www.technopat.net/sosyal/eklenti/status-jpg.433619/
      Bak bu da amd forumundan; b450 anakart ile işlemcinin sürekli yüksek voltajlarda dolanmasından ve tarayıcıya girdiğinde bile fan sesinin yükseldiğinden şikayet ediyor.
      Sorun biostan mı yoksa amd chipset driverinden mi bilmiyorum.

    • Cemre Bayrak @flagbearer

      @teknodiyet evet b450 ile sorun yaşayan insanlar oldu ama daha çok bu amd nin değil anakart üreticilerinin adam gibi bios yazamadığından ötürü.genelde sorun yaşayan insanlar hep msi anakart kullanıyordu.Amd chipset ve soketimiz destekliyor dedi ama her üretici farklı model mosfet farklı tasarım vrm kullanıyor. 3-4 faz beslemeli ucuz anakarta 90-105 watlık işlemci takarsan sıkıntı yaşamaya hazır ol.

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @flagbearer Sence ucuz ve dandik bir anakart mı?
      https://www.itopya.com/msi-b450m-mortar-amd-b450-soket-am4-ddr4-3466mhz-hdmi-dp-anakart/
      Sorun msi taraflı da olabilir ama hala sorun çözülmediği için benim de tepki göstermem gayet doğal. Sorun amd taraflı değilse bile gidip msi ye parayı basacak yazılım yaptıracak.
      Bu arada sorun asus anakart kullananlarda da var belki msi de daha fazla vardır tam emin değilim ondan.

    • alper212 @alper212

      @aerdogan17 B450F almıştık. Söylemeyi unuttum. Gidip 400 liraya b450 alırsan dediğin sorunu yaşarsın yani.

    • alper212 @alper212

      @teknodiyet Ayrıca bilgisayar toplamayı bildiğinizden emin misiniz ondan şüpheliyim. CPU soğutucunun bağlı olup olmadığını anlayamamışsınız.

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @alper212 Arada o kadar bariz bir fiyat farkı yok ve ikiside b450 çipsete sahip netice itibari ile.
      Eğer siz b450f ile benzer şeyler yaşamıyorsanız bu %99 ihtimalle yazılımsaldır.

    • Cemre Bayrak @flagbearer

      @teknodiyet @aerdogan sorun 300-500 lira değil sorun msi arkadaşlar 😀

    • alper212 @alper212

      @teknodiyet İşte bu kadar fark yokken msi almak moralimi bozar benim.

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @alper212 Bilgisayar toplama konusunda uzman olduğumu iddia etmedim zaten.
      Daha önce hiç bilgisayar montajlamadım. Sökme takma işlerinden de hiç anlamam.
      Ben de biliyorum o vidaların iyice sıkıldığını fakat her önüne gelenin bir şey bilmeden "kesin oturmamıştır işlemci fanı" demesi yüzünden insan paranoyaklaşıyor.
      Bir insana 40 kere deli dersen deli olduğuna ikna olurmuş o misal.
      Benle aynı durumda olsanız siz de aynı şeyi yapardınız. Bilip bilmeden sallayanların savunulacak bir tarafı kesinlikle yok.
      Bir haltlar dönüyor kısaca ama ne olduğunu zaman gösterecek.

    • alper212 @alper212

      @teknodiyet Keşke bilgisayarı almadan önce buraya yazsaydınız. Gerçi yazdıysanız ben göremedim galiba.

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @alper212 Yazmıştım tek tek donanımları paylaştım epey bir paylaşım yaptım aslında demekki size denk gelmemiş.
      Bu olayın çıkış noktası msi, amd ve hepsiburada.
      Anakartı söküp iade etsem kabul edip etmeyecekleri büyük soru işareti.
      Resmen bermuda şeytan üçgeni gibi aralarında kaldım.
      B450 Tomahawk serisi var sizin anakart fiyatlarıyla aynı belki daha pahalı.
      O anakartta bile benim gibi sorun yaşayanlar var.Yani sorun Msi tarafında genel anladığım kadarıyla.
      Bir de sistem power tuşuna bastıktan 15 saniye sonra boot etmeye başlıyor.
      Çok rahatsız etmez o ama saydığım fan sesi ve voltaj/ısı dengesizliği başa bela.

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @alper212 Sizin steam veya discord varsa özele gelme şansınız var mı hocam?

    • alper212 @alper212

      @teknodiyet Şuan çalışıyorum da akşam discord'a gelebilirim. Nick: Alper#2217

    • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

      @flagbearer @alper212 @teknodiyet bu msi'ydan tek ben çekmedim emek ki 😉 sevinmicem tabiki ama gerçekten msi son yıllarda satışlarının da artmasıyla fazla özensiz oldu gibi sanki...

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @aerdogan17 İnsan ne olursa olsun mantıkdan şaşmamalıymış.
      Kaç yaşında olursak olalım duygusal davrandığımız an çuvallıyoruz.
      Ben anakart, ekran kartı, monitör ve kasayı msi olsun diye direttim.
      Dışardan hepsi msi gibi gözüksün istedim.
      Msi anakartlarda sıkıntı olduğu ortaya çıktı.
      Ha almadan yorum falan okumadım mı okudum ama okuduklarım olumluydu.
      Biraz da şans böyle olması ne diyeyim elim kolum bağlı düşük ghz de idare ediyorum.
      Anakart ın işlemciyi yönetememesi konusunda çözüm önerilerinize açığım.

    • alper212 @alper212

      @teknodiyet Bios güncellemesine kimse müdahale edemez. Msi hariç.

    • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

      @teknodiyet çoğu da olumsuzların farkında değil kullananların biraz da onun payı var...

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @alper212 Biliyorum hocam da Amd nin teknik ekibi bu duruma sessiz kalmamalı.
      Sonuçta ucu ona dokunuyor. Gerekirse gidip MSI ye para verip sorunları çözmeleri için baskı yapacak. Doğru olan budur.
      Amd nin bu durumda hiç bir şey olmamış gibi chipset driveriyle yetinmesi bana kalırsa amd yi de suçlu yapar.

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @aerdogan17 Sizin yaşadığınız sorun neydi hocam?
      Discord steam telegram v.s. varsa özelden görüşelim isterim.

    • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

      @teknodiyet ben bu nesilde yaşamadım önceki nesillerde AMD sistemim daha doğrusu MSI anakartım 4 slotu birden yüklendiğinde fazla dayanamadı...

    • Cemre Bayrak @flagbearer

      @aerdogan17 bozduğum 4. msi anakart töbe daha bulaşmam msi a

    • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

      @flagbearer MSI'dan nefret etmek için dört dörtlük sebep...

    • Hami Özgüroğlu @yolgezer

      @teknodiyet arkadaş technopata aldanıp ucuz b450 anakart almışsan amd napsın? zaten amd değil msi gibi firmalar yapıyor böyle ucuız çöpler.
      bizi technopat da neden banlıyor sanıyorsun? almayın diye kaç defa uyardık sizleri. ama değil technopat direkt kullanıcı tarafından linç yedik. şimdi de gelmiş ağlıyorherks. bu b450 çipset diye anakart aldık fos çıktı diye.
      ki şöyle teamwieverden baksam allah bilir ısınan işlemci de çıkmayacak.
      msi dan ben de 3 adet ürün aldım. 3 ü de leş çıktı. bu amd intel olması ile alakalı değil. zaten aldığım ürünlerden bviri de ekran kartı idi. ve o da leş idi. yani driveri leş idi. msi ın sitesindekini indirdim pc yi formatlamak zorunda bırakmıştı beni.
      ama bunun suçu amd ya da msi değil. direkt bu ürünleri bize dayatan technopat gibi siteler. zaten eleştirilerime dayanamayıp hakaret edip engelledi beni. terbiyesizliği ona kalsın diyerek işi uzatmadım. yoksa bi güzel mahkemeye vericektim o recep baltaş´ı.
      https://www.youtube.com/watch?v=2n1h_RYcQhI&t=10s şu linkle bi bakın benim yaşadığım sorunu yaşıyor olabilirsiniz. benim soğutma sistemim çok iyi olduğundan benim bile farketmem aylarımı aldı ama msi anakartlarda böyle ahmakça bi bug var.

    • Ahmet Erdoğan #123+ #180+ @aerdogan17

      @yolgezer VRM'nin daha hayati olduğu dönemlerdeki MSI ürünlerine dönüp bakabilir herkes MSI'nin her zaman bişeyleri ucuza getirme çabası vardı... anakartın kendi bileşenlerini bile besleyemediği dönemler geçirdik... 4 USB portu aynı anda aktifken sorun yaşayan anakartlar 4 SATA portu aktifken sorun yaşatan anakartlar hep bize mi denk geldi yani... sonuna kadar katılıyorum... tamam en tepedeki 2-3 ürününde hep kaliteli parçalar kullandılar ama bu 3 çok nadir oldu hep sadece en tepe 2 modelde bknz. murat abi'nin kullandığı anakart (Z97 chipsetli sarı siyah) en tepe modeldi zamanında... aynı dönemde Gigabyte ve Asus orta halli anakartlarında bile MSI'ın tepe modellerindeki güç bileşenlerini kullanıyordu...

    • Teknodiyet @teknodiyet

      @yolgezer Technopat’a aldanmak demeyelim de mantıklı olan buydu diyelim.
      X570 ler 1.400 lira. Ben zaten işlemciyi 1.359 a almışım. Burda bir tutarsızlık var.
      Msi Command Center programında hata olduğu konusunda sana katılıyorum. Benzer durumları ben de farketmiştim o yüzden de command center programını sildim fakat hala bir şey değişmedi.
      Zira bu da gösterdi ki olay direk Bios ile alakalı.
      Bazı arkadaşlar olay vrm kalitesinden falan diyor ama alakası bile yok.
      Benim aldığım anakart kötü bir anakart değil.
      Tüm olay biosdaki yazılımsal dengesizlikler.
      1.200 liralık tomahawkda da aynı şeyler yaşanıyor.
      Ki benim anakart mortar ve vrm kalitesi bu kadar kötü sonuç doğuracak seviyede değil.
      Tüm B450 anakartlarda core performans boost ayarı ve pbo açıkken sapıtmalar yaşanıyor.
      Bu olayın en çok yaşandığı marka da Msi.
      Olay bence Amd ve Msi nin yazılım konusundaki becerksizliği.
      Yıllar önce de amd nin yazılımları faciaydı.
      Hala da çok bir şey değiştiğini düşünmüyorum.
      Msi nin de anakartlarına bundan sonra yaklaşılmamalı diye düşünüyorum.
      Ben teknik konulardan çok anlamıyorum ama eğer istiyosan haberleşelim teamviewer den gelip bak.
      Steam, discord, telegram veya facebooktan iletişime geçebiliriz.
      Ekran kartım da Msi. Ondan pek bir şikayetim yok açıkçası. Sorun anakart gibi gözüküyor.
      Amd ryzen twitter da böyle bir açıklama paylaştı.
      Bu güncellemeyi deneyip sonrasında olmazsa iade etmeyi düşünüyorum.
      Yine özelden görüşme şansımız oluraa bu konuyu da tartışırız hocam.

    • Hami Özgüroğlu @yolgezer

      @aerdogan17 hocam güç bileşeni önemli değil. yopksa asus anakartın 2010 daki model vrm ini 2013 model msi a çok güzel uydururum ben merak etme. önemli olan yolların kaliteli olması bobinlerin sayısının yeterli olması-çünkü vrm in teki bile 110 ampere kadar taşıyan modeller var ama bobinler yetersiz kalıyor hep.- bi de yazılımın düzgün çalışması.

    • Hami Özgüroğlu @yolgezer

      @teknodiyet kusura bakma da bitiyorum şu amd yazılımda geri kaldı lafına. intel biostan bie oc yapamayan anakartları var iken amd 2007 yılında overdriver getirdi ve bunu çok daha eski olmasına rağmen k8 işlemcilere bile sundu. ben denedim gayet de güzel olmuştu. olay msi ın beceriksizliği ki kendin bile demişsin. msi ın tepe modelindeki vrm leri asus da orta halli. buna amd napsın? msı ın rezilliği. ki ben de çektim böyle bi şey.
      ama tekrar dşiyorum firmaların kasti şeylerini amd gibi yonga üreticilerine mal etmeyin. firmalar kasten yapıyor bu tür şeyleri. acer 5542 alt kasa diye google de aratın görürsünüz rezilliği. onda da mı amd sorunlu?
      https://discord.gg/u88Cf2
      discorda gelirseniz oyun ve sorularınıza çözüm buluruz.

  • Candaş @candas

    Stok 5700 alınmaz sıcaklıklar facia. Custom modeller çıktı onlar tercih edilmeli.

  • Cemre Bayrak @flagbearer

    sıcaklık facia değil soğutma sistemi çok ses çıkarıyor sadece .çok ısınan bir kart değil zaten . %100 yükte %100 fan açınca sıcaklık max 55 derece oluyor ama o gürültüde durulacak gibi değil .
    yeni gelen kartlar en kötü 2700 tl den aşağı geleceğini düşünmüyorum. 2000 lira nere 2700 lira nere.100-200 liraz fark olsa custom kartlar alınır ama şu an 5700 alınmaz demek pek doğru değil.

    • Hami Özgüroğlu @yolgezer

      215 watt bi kartı havas soğutma ile sooğutursan böyle olur. ne bekliyorsunuz ki? 150 watt üstü kartlara su soğutma şart. he belli model varsa bile onda da kasa büyük olmalı. ufak kasalarda hele sıvı soğutma artık katmerli bi şart oluyor 😀

arkadaşlar ryzen 3 1200 işlemcimi bu gün sattım
550 tl ye ryzen 5 1600 mı almak mantıklı
880 tl ye ryzen 5 2600 mı almak mantıklı
yoksa 1350 lira verip ryzen 5 3600 mı almak mantıklı #TeknoYardım #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 17

arkadaşlar hepsi buradanın şöyle bir kampanyası var (Visa ile ödemelerde 175 TL ve üzeri okul alışverişlerine 20 TL indirim!) ama ben yararlanamadım kartımı giriyorum indirim filan yok ortada
bu kampanyadan faydalanan oldu mu acaba #Hepsiburada #TeknoYardım #kampanya

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 10