Facebook değişen var mı ? Twitter'a dönmüş

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Herkese merhaba sizddn bir #teknoyardım isteyeceğim. Fikrinizi soracağım.
2013te topladığım kasamda ddr3 ram var 8 gb yetmiyor gibi artık tam ucu ucuna kullanıyorum. Oyun oynarken tarayıcıyu kapatıyorum mesela. Buna 8 gb ram takviyesi yapmak istiyorum. Bu şuan nr kadar mantıklı?
Şöyle bir şey alıcam eğer yaparsam.
https://www.hepsiburada.com/kingston-hyperx-fury-blue-8gb-2x4gb-1600mhz-ddr3-ram-hx316c10fk2-8-p-BD803921?magaza=Hepsiburada

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Şu benim ev sinema sisteminn subwooferı bunu arabadakiyle değiştirsem olur mu? Arabada 30 cmlik 1000w kullanıyorum bass sesler tizleri boğuyor çok yüksek dengeli bir müzik için istiyorum. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 12
  • ALIEN @alien

    Hi-Fi camiasında bir söz vardır. Cami ne kadar büyük olursa olsun imam bildiğini okur.
    Orta kalite bir amp. ve iyi kalite bir hoparlör ile nispeten işi gören bir ses kalitesi elde edilebilir ama tersi olursa sonuç kötü olur. Hoparlör zurnanın son deliği gibi bir şey bu işte.
    Uygun empedans ve watt değerini karşılamıyorsa değiş tokuş yapmayın sakın.
    Arabaya bu tür ses sistemi taktıranların çoğu gürültü üretmekten başka bir şey yapmıyor genelde, kaynak israfı sadece.

  • Hasan ilker Com @ilkercom

    Baştan sona yanlış ve gereksiz bir iş olur. Hoparlör yapmak çok kolay iştir. dünyanın en kolay işi. al bir sürücü koy kutuya oldu bitti. Ama iyi bir hoparlör yapmak en zor iştir.
    Hoparlörün hacmi aynı kalıp sürücüyü değişince frekans tepkisi alakasız bir yere gidiyor. amfi de aynı kaldığında iyice saçmalıyor.

    Ben yaptım oldu diyenler vardır. milyonda 1 ihtimal şansa denk gelir. Veya hi-fi nedir bilmiyordur. Güm güm davul gibi vuran basları iyi zanneder.

    Çapını büyük koysan fazı kayar. Wattını büyük koysan amfi süremez. empedansını değişsen amfi kontrol edemez. Bu yüzden ya sıfırdan kendin tasarlayacaksın. veya hazır tasarıma çok müdahalede bulunmayacaksın.

  • Emir Akdemir @emir-akdemir

    Aracın EQ'su yok mu? Bas frekansları kıssanız direkt?

#trtebatv #frekans
Bugün bu kanallar eğitim için yayına başladı lazım olan olur belki ben komşuya ayarladım bulması biraz zahmetli oldu.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar herkese selam
Bizde arçelik 3140 sfc su arıtma var 4 filtreli bugün annemi aramışlar filtre değişimi için 600 tl gibi bir fiyat söylemişler annem de dedi bak bakalım var mı internette daha uyguna diye. Bulabilir miyiz bunların daha uygun modellerini?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

aramızda ihracat yapan var mı ? tekstil işindeyim ben biraz böyle yol gösterilmeye falan ihtiyacım var

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 12
  • Alper @dragon06

    Ben yapıyorum, ne öğrenmek istiyorsunuz?

  • emrebn @emrebn

    Yakın akrabalarımız yurtdışına havlu, peştemal ihracatı yapıyor özellikle Amerika'ya ben de yardımcı olmaya çalışırım.

  • Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet

    @brave @dragon06 @emrebn şimdi ben bu işi yeni buldum ama tekstil mühendisiyim ite satış işi ingilizcesi olan yurtdışına satabilecek müşterilerle iletiişim kurabilecek yeri geldiğinde atlayıp sağa sola gidebilecek birini arıyorlardı bana teklif ettiler yapabilir misin diye sonuçta satışçı değilim eğitimim bunun üzerine değil neyse tamam dedim ben fakat firma yeni ve yurtdışından müşterisi yok pazara yeni girecek yani ürün de çok spesifik temizlik bezi ve ram kenarı bunlar geri dönüştürülmüş oluyor
    benim takıldığım nokta ise daha başı maalesef facebook üzerinden import export gibi gruplara katıldım ürün resmi atıp duruyorum bütün gün doğru mu yapıyorum bilmiyorum bu işin raconu nedir ? ürün tanıtımını nerede nasıl yapmalıyız ki doğru müşteriyi bulalım ? yani müşteriye ulaşma işinde yardıma ihtiyacım var işin belki de en kilit noktası, ticari sırlar varsa bu işte anlatmak istemezseniz anlaşıyla karşılarım ama şimdiden yardımlarınız ve bu iyi niyetiniz için teşekkürler 🙂

    • Alper @dragon06

      Öncelikle Orta Anadolu ihracatçılar birliğine üye olun, uluslararası ihracatçı ve ithalatçı firmaları bir araya getiren bazı siteler de var, bunlarada üye olun ve ürünlerinizi tüm özellikleriyle orada paylaşın. İşin devamında size ulaşan firmalar olacaktır ( Ürün bazında ve ihtiyaç doğrultusunda orta ve uzun vade de) Her ülke birbirinden farklı belgeler istiyor, işin bu kısmı biraz zor tabi, ülkesine bölgesine göre bu belgeleri temin etmeniz gerekecek( biraz para harcayacaksınız ). Bir iki ülkeye ihracat yapabilirseniz bu ülkerler size hem referans hemde tecrübe olacaktır.
      Bu arada Facebook ve benzeri sosyal medyalar pek işe yaramaz, boşa zaman kaybetmeyin buralarda.

    • Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet

      @dragon06 yani bizim gittigidiyor gibi site ama böyle teknik ürünler mi var bu sitelerde ? hani son kullanıcıya hitab etmeyen ama işyerlerinin, fabrikaların, üreticilerin satın alma yaptıkları yerler diyorsun ? 😀
      İş zaten müşteriyle anlaşmaya gelse işi bağlasak biz para harcamaya razıyız bir pazara girelim, örnek göndermek te sıkıntı değil ücretsiz bile göndeririz. Buna razıyız yani iletişim kurmak problem benim için.

  • emrebn @emrebn

    @m-ahmet Dediğiniz facebook üzerinden reklam işini hiç görmedim. Bizimkiler amazon üzerinden satıyorlar. Açıkcası zaten iş amazon depolarına gidene kadar doğru düzgün kar dahi edilmedi. İş tamamen satış yapacağınız sitelere ne kadar para akıttığınızla ve zamana bağlı. Hedef kitlenizi doğru belirleyip ona nokta atışı reklamlarla satış yapmaya çalışın. Bir süre geçip satış rakamları yükseldiğinde, yorum sayıları ile zaten artık kendi kendine ivme kazanmaya başlar. Ki dediğim gibi eğer büyük kanallar üzerinden satış yapılacaksa siz hedef kitlenizi girdiğiniz zaman o siteler otomatik olarak potansiyel alıcılara ulaşıyor. Fakat sıkıntı sizin ürününüzün alt sıralarda görüldüğü için müşteriler önüne ulaşmıyor. Sonuç olarak reklam şart...

    • Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet

      Teşekkür ederim anlıyorum dediklerinizi fakat bu son kullanıcıya hitap eden bir ürün değil maalesef yine de amazonda satış yapmaya çalışmak sizce uygun mu ? yani en kötü açalım bir dükkan biraz reklam verip üzerine gidebiliriz tabii

    • emrebn @emrebn

      @m-ahmet o zaman daha çok bu işi bilen ve tanıdıkları olan insanlara yönelmek daha iyi olacaktır. Çünkü böyle endüstriyel ürünleri almak isteyen alıcılar tanıdık aracılığıyla alıyorlar ürünleri. Arkadaş yukarıda yazmış zaten böyle şeylerin platformları vardır oralara üye olun. Bi kaç potansiyel müşteri çıkarsa sample ürün gönderin denemeleri için. Zaten sample ürün kargoda da sıkıntı çıkarmaz. Yani gördüğüm kadarıyla bunlar ama sizin işiniz daha endüstriyel ve spesifik alıcısı olduğu için tam bilgi sahibi değilim ama bunlar daha çok çevre edinmeyle olur sanırım

@armv7 durum uçmuş ama yazarken çok eğlendim içimde kalmasın birlikte eğlenelim 😀
"Hemen yap renderi bi site açalım iphone 12 diye biraz büyük biraz küçük az kemeralı versiyonları da olsun 😀 daya google reklamları bakalm ne kadar gelir getirecek 😀 hatta dizi siteleri gibi giydir 😀 bir de dönen katlanan video yapabiliyorsan var ya üff ekmek kapısı resmen 😀 "fake telefon görseli videosu yapılır" diye yaz cama 😀 😀 "

BeğenFavori PaylaşYorum yap

amazonda kitaplarda indirim varmış 🙂
#amazon #indirim #kitap
bugün paramı güzel bir yere harcadım sanırım 🙂
https://www.amazon.com.tr/b?node=18383728031&ref=gwmm_68865856&pf_rd_p=1552ec67-b858-4209-9875-6dcb3de97a35&pf_rd_r=3H9C8AX9QCJG7CYBK0Y8

BeğenFavori PaylaşYorum yap