https://shbd.io/s/qWF2TnQ7
Arkadaşlar aracımı satıyorum. Buradan gelen olursa güzellik yaparım.

https://shbd.io/s/qWF2TnQ7
Arkadaşlar aracımı satıyorum. Buradan gelen olursa güzellik yaparım.

Son bir saat içinde 254 ziyaretçi, 122 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çorlu dan gelmiş arkadaş 🙂 Hayırlı satislar
Sağolasın 🙂
Paketi yanlış seçmişsin ilanda.
Yo live benim araç. Neden yanlış olsun?
Çok değil mi ya otomatik egea var bu fiyata
Var, daha düşüğe bile var da elek olmuş egealar var. Kazası belası çok az olan tramersiz ağır hasarsız benzer km ve benzer yıllara sahip otomatik egea o paralara zor. 850 lerden anca kapıyı açıyor ki o da kaputu orası burası değişmiş boyanmışları var. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-fiat-otomatik-248-binde-1315640904/detay bak mesela 619 a da var da feleğin çemberinden geçe geçe bir hal olmuş. 😀
@orcunfix bununla kazadan sağ çıkar mıyız?
Bunlar kan torbalı olan mı ? Yoksa adblue katkısı koyulan dizellerden mi ?
@orcunfix bu adblue olanlardan ama bunlarda sorun çıkarıyor iptal edildi benim araçta.