Google Photos artık köpek ve kedileri de tanıyabiliyor. Örneğin 2 köpek varsa köpeklerin farklı olduğunu anlayıp fotoğrafları grupluyor. Detaylı bilgi için videoyu izleyin.
#HaftalıkGündemeMalzeme

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#GIF

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 14

Despacito 4 milyar görüntülemeyi geçmiş. #HaftalıkGündemeMalzeme

Luis Fonsi - Despacito ft. Daddy Yankee

“Despacito” disponible ya en todas las plataformas digitales: https://UMLE.lnk.to/DOoUzFp Sigue a Luis Fonsi: Official Site: http://www.luisfonsi.com/ Facebo...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Pixel 2’deki Pixel Launcher’ın APK dosyası geldi. Google Uygulaması’nı kullanmadığım için arama doğal olarak çalışmıyor.

Klasör ve uygulama kısayolları değişmiş, çok hoş olmuş. Kaydırılacak sayfa yoksa Android 4.0’daki launcher gibi esneme animasyonu oluyor.

https://www.apkmirror.com/apk/google-inc/pixel-launcher/pixel-launcher-p-4275643-release/pixel-launcher-p-4275643-android-apk-download/

BeğenFavori PaylaşYorum yap

iPhone X fiyatları belli olmuş.
#Apple #iPhone

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 23

🤗

DOST KAYAOĞLU ve TALHA AYNACI İLE GÜNDEM

Bu hafta gündemde Konsol Oyun'da şahane videolar yapan şahane iki konuğumuz var. Dost Kayaoğlu ve Talha Aynacı. Nelerden konuştuk? Oyunlardaki kasa çılgınlığ...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Xbox One X, 2.899 TL’den 2.699 TL’ye düşmüş Türkiye için.
https://www.xbox.com/tr-TR/xbox-one-x
#HaftalıkGündemeMalzeme

Xbox One X | Xbox

Xbox One X: Şimdiye kadarki en güçlü konsol.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 15 / 26
  • Fırat Duran @firat_duran

    MP için ödemeniz gereken ücretler + oyun fiyatlarını göz önüne alın sonra mantıklı diyin 😁

  • Orcun @orcun

    Oha ya şu konsolumsu ama alakası olmayan alete 2700 lira verecek kerrriiizzzz pardon alıcı var mı acaba ? Reca ediyorum benle bunun mantıksız tartışmasına girmeyin ” AMA ONDAKİ GPU GETEYEX 1070 AĞYARINDA ” demeyin, çok kötü üzerim. Velev ki 1070 ” AĞYARINDA ” diye savunanlara şu sorum var o zaman.
    -- Video edit yapabiliyor musunuz ?
    -- Kurgu 3d render ?
    Bunların hiçbirisi yok. Olan tek şey var yapımcı buna oyun çıkartırsa evet oynuyorsunuz o kadar.

    • Ö. @ozgurg

      Donanım söyledikleri kadar güçlü olsa bu fiyata iyi. Ama tanıtılırken de demiştim oyun yok konsol için. 10 tane 1070 olsa da 2D platform mu oynayacağız?
      Benim özelimde kurgu elbette yapamıyoruz. Ben bilgisayara 1070’i de kurgu için almam.

    • Mustafa N. @mustafanr

      Hocam size şöyle söyleyeyim geçen sorunlu bir sistem kurmuştuk ya sadece oyun için genç bir kardeşimize toplandı sadece 3.400 civarı verildi her şey dahil.
      O adam oğluna alırdı bunu duysa.

    • Mustafa N. @mustafanr

      Ekleme:Cihaz yerine PS4 almayı bayağı düşündüler zor vazgeçirdik,dedik uzun ömürlü beş sene idare eder vb. dedik aldılar.

    • Orcun @orcun

      @ozgurg Hep görüyorum ya forumlarda abi o gtx1070 ayarındaymış yok öyleymiş böyleymiş takla atıyormuş yahu pc değil ki bu. Sıkıntısı bu yani pc değil. Ne yapacaksın ya 1070 olsa ? ona bakarsan trende birkaç bin beygir motor var ama rayda gidiyor ve bilmem kaç ton alıp evinin önüne çekip işe giden var mı ? yok. Araba gibi kullanışlı değil. Ben bu kafaya ayar oluyorum yani yoksa gidip konsolu bu yüzden alıyorum diyen varsa alsın lafım yok. Ama donanım sidik yarışına giriyorsa orada dursunlar. En basitinden ya kıytırık 10 yıllık mpc yaptığı kadar codec’i çözemiyorlar. Al indir at videoları oynat bakalım oynatabilecek misin ? yok.
      Al usb fare klavye tak nette gez bakalım chrome kadar efektif ve hızlı mı ? alakası yok. Sadece oyun oynarsın onunda yapıcısı çıkartırsa o kadar. Yoksa öyle evde kara kutu yatar durur.

    • Orcun @orcun

      @mustafanr Alır ama üzülür. Oyunlar kazık, korsan imkanı yok. ve sadece oyun oynatır o kadar. Tabi cs go vs yok. Çoğu pc tarafında popüler oyunda pek yok lol mesela vs. yok. Sadece MS bey çıkartırsa oluyor yoksa alet tv altında yatar kara kutu yani.

    • Ö. @ozgurg

      @orcun Haklısın. Katılıyorum sana.

    • Orcun @orcun

      @ozgurg ha olabilir MS’un oyunları için alıyorum 4k merak ediyorum diyen varsa alır zaten o arkadaşlar için hiç sorun değil.

    • batuhan.sener @batuhan-sener

      Hayatımda hiç video editlemedim(1-2 defa kesme kırpma isi yaptım ama onu WhatsApp bile yapıyor) ve kurgu 3d yapmadım, muhtemelen de yapmayacağım. Yani bunları yapamamasının hiçbir önemi yok. Yine de Xbox almam, her ay üye olma zorunluluğu saçma geliyor ve o kadar çok oyun oynamıyor.

    • Ö. @ozgurg

      @orcun Aldıracak oyun olsa ben alırdım ama yok! PS4’ün donanımı buna göre çok düşük ama oyunları o kadar güçlü ki o farkı önemsemiyorsun.

    • Orcun @orcun

      @batuhan-sener yani orada demeye çalıştığım şey açayım. Pc gibi hiçbir zaman efektif olmayacak ama denilen şey şu ” abi ya gtx 1070 ayarındaymış. ” Pc mantığı ile konsol mantığı tamamen birbirinden farklı şeyler. Pc kafası ile düşününce evet kağıt üzerinde böyle böyle güzel de iyi ama bu konsolu sadece oyun amaçlı kullanıyorsun. Öbürü öyle değil ki pc başka bir alem. Ben zaten ps4 evveliyatı ps3 xbox 360 ps2 ps1 ondan evveli nintendo bilmemneler ile geçirdim. Ben direkt oyun odaklı bakıyorum bana en çok hazzı yaşatan oyunların hepsi sony’de o yüzden bunca yıldır da playstation ile devam ediyorum. Ha pc’de topladım bu arada zamanından araba parası bile gömdüm. Millet sıvı soğutma ne diyorken bende custom sıvı soğutma vardı. Kasa ne ya teneke diyorlarken bende cooler master cosmos vardı ki onu da sanayide baya araba boyası ile boyatmıştım. Ses kartı falan bunlar böyle gereksiz gözüyle bakılıyordu bende xfi bilmemne kartı vardı ohoo. Ama işte pc tarafında sınır sensin. Konsolda üretici önüne ne verirse o kadar.

      @ozgurg birde yani o kadar fps takıntılı adamın zaten konsolda işi olmaması lazım. O adamın çünkü bakış açısı farklı. Sen ben oyun diyoruz pc kullanan adam pc kafası ile bakınca one ya diyor çünkü adam gow uncharted gibi hikaye odaklı oyunları oynamıyor ki pc de öyle oyun o kadar az ki ? bf cod fifa falan belki o kadar. yargılamıyorum ama bakış açısı farkı var.

  • Gustavo Fring @bayfring

    Bu da aslında ps4 pro gibi ara nesil diye geçiyor. O yüzden çok uzun ömürlü olmaz yüksek ihtimalle.

  • Papa Emeritus @pope

    Çıkınca görmek lazım, eğer dedikleri gibi ise ucuz. Ben Mac seven adamım, oyun dışında açmayacağım bir bilgisayara 6000-7000 vermektense alır Xbox’ı geçerim.

Windows 10’da başlangıçta açılan uygulamalar da Insider 17017 ile ayarlar uygulamasından yönetilebilir olacak.

BeğenFavori PaylaşYorum yap