Algıda seçicilik mi bilmiyorum toplu alanlarda birisinin telefonu çaldığında eskiden hep Xiaomi zil sesi duyardım, artık Samsung zil sesi duyuyorum.
Samsung satışlarda öne geçmiş olabilir.
Algıda seçicilik mi bilmiyorum toplu alanlarda birisinin telefonu çaldığında eskiden hep Xiaomi zil sesi duyardım, artık Samsung zil sesi duyuyorum.
Samsung satışlarda öne geçmiş olabilir.
#turkcell birikmiş telsiz kullanım ücretini tahsil etmeden yeni paket satmıyor artık 🙂
20gb/370 idi.
Vodafone a geçersem geçiş kaç gün sürer?

#vodafonepay davet kodu atmak isteyen var mı?
Geçen gece evde kocaman hamam böceği kovalarken telefonun flaşı kapanmıştı, lanet olası özellik şarj %5 in altına düşünce devreye giriyormuş.
Kapatma yolu da yok.
#samsung
#oneui
#oneui85
#s25fe

Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü'nün sitesine bakın.
Bunu yapanın, denetleyeni, göreni tazminatsız işten kovup faiziyle maaşını istesen haktır.
#SivilHavacılıkGenelMudurlugu
#shgm

İşte gerçek bir girişimci..
Müşterilerinden olumsuz yorum alma ihtimali de yok.
Bu Samsung telefonları bilgisayara nasıl bağlıyoruz?
Windows10 ile sürekli sorun yaşıyorum, bilgisayar donuyor veya aygıtı görmüyor.
İlla usb debugging falan açmak gerekiyor, altı üstü 2 fotoğraf atacağız USB den.

#RoborockS8Pro
Bu arkadaşla bugün tanıştık, sandalye, masa bacakları ve kablolarda sorun yaşıyor, halı/ıslak zemin geçişleri düzgün değil, sürekli atlayıp çıkıyor veya çapraz gidiyor.
Sadece paspas modu yok ancak sadece süpürge modu var ve kademeleri de var.
Paspası çok iyi değil, sert zeminde lekeleri hiç almadı, süpürge desen gırgır gibi bazen ayak altında bir şeyler bırakıyor.
Toz ve su haznesi var, su haznesi bitince veya toz haznesi dolunca haber vermiyor.
Haritalamayı pek beceremedim, çalışırken yasaklı bölge ekletmiyor genelde.
Salon ve mutfak geniş olmasına rağmen 10-15 dakikada bitirebiliyor.
İlk temizlikte/haritalamada baya toz yumağı oluştu. Bütçe varsa istasyonlu bir model alınabilir. Ben birkaç set filtre alıp ana süpürge ile çalıştırmayı düşünüyorum.

Arabaya #OilCatchCan almak istiyorum ancak #temu ve Çin siparişleri kapandığı için bulamıyorum.
#gümrük
Xiaomi reklamlarından 2-3 yıl güncelleme sonrası virüs girmesinden millet bıktı samsung sistemi daha güvenlik 6-7 yıl güncellemede veriyor
ucuz telefonlar ayakta tutuyor samsungu 😀
eskiden Samsung ucuz kategorisi yoktu. Artık var ve sağlam var. Servisi de iyi ve satıyor.
Xiaomi gereksiz pahalı, servis soru işareti. Reklam çıkıyor lafları ve kılıf dahi bulamama sorunları ayyuka çıktı, satmıyor eskisi gibi
Nasıl ya ? Galaxy Ace'tan beridir ucuz kategorisi var. Hatta Samsung, Samsung olduğun beri ucuz kategorisi var 😁
Tuşlu zamanlarında da Nokia'dan ucuzdu.
@nineleven Biraz eksik olmuş tabi. Samsung'un ucuz telefonları yüzüne bakılmayacak türdendi. Xiaomi gelip o Samsung'un ucuz telefonlarını sattığı fiyata eli yüzü düzgün telefon satınca Samsung da strateji değiştirdi, orta segmentini güçlendirdi, donanımdan dış kaliteye kadar hepsini yükseltti ve fiyatları düşürdü. Xiaomi'yi piyasadan silmeye başladı alt ve orta segmentte. Eskiden orta segment demek takılan telefon demekti, dandik plastik kasa demekti. Şimdi orta segment alıp da memnun olmamak çok zor. Xiaomi rekabet getirdi ama Samsung blöfü görerek tamamen alt etti Xiaomi'yi 🙂 Hatta Samgung'un bu orta segmenti güçlendirip ucuza satma işini zarar ederek yaptığı da söylenir. 5 sene öncesinin olayları ama yeni bir şey değil.
@protego SimsonnG 🙂 Arayüzü hep hızlıydı ya.. Ben şahsen, 12GB ramli Xiaomi alacağıma 8GB Samsung alırdım ama.
Tabi ilk alışta kağıt üstündeki veriler etkili oliyor. Ben bir dönem J3 2016 bile kullanmıştım 😁 Plastikti falan ama o bile bir güzeldi ya. J8'i beğenmiştim, S8 çakması gibiydi.
Arayüz, işte zil sesleri falan bile bir keyif verir insana aslında.
Tabi genius Android'çi agalar takmıyor o işleri 🙂
Şirkette 120 kişi var. Şirket telefonları zaten Apple ama şahsi telefonların yüzde 90’ı Apple kalanı Samsung. 24 kat var plazada asansörde vs Apple ve Samsung dışında görmüyorum. Kendi yakın çevremde Apple kullanmayan herkes ( orta üst yaş) hep a serisi Samsung’a geçti.
samsung veya apple ile ilgili soru sorunca veya sorunun olunca cvp alabiliyorsun. Birine soruyorsun, forumlara bakıyorsun vs.
Xiaomi nedir belli değil(ki çok severdim markayı) Çin ama EU romlu diyor mesela. Ne abi bu? Bİşey tanıtılıyor bakıyorsun Çin anakara için. Sonra bize geliyor resmi olarak. Türkçe filan. TAmam. Sonra bakıyorsun yarı fiyatına plakalısı var. Netten sorununu aratacaksın elindeki tel nedir belli değil?? T diyor, pro T var max var pro max var düz 17 var mesela? ee? ne abi bu?
@ufo Öyle. Onun haricinde güncelleme işi düzeldi. O baya etki etti. Birde servis işi var. Geçen buradan bir arkadaş kaç yıllık modele serviste bul buldu. Xiaomi de nerde?
@tongyabguhan34 Apple parça vs hertürlü bulunuyor. Samsung orijinal parçayı kendi servisi merdivenaltı fiyata tedarik ediyor orası da cezbedici ama işte rekabet bitti. Başka marka kalmadı :/