Eski film serilerini peş peşe izliyorum şu sıralar. Sıra Terminatöre geldi. Üçüncü filmi de bitirdim şu an. Birinciyi izleseniz yeter diyebileceğim bir seri olarak düşünüyorum. Üç film de birbirinin aynısı zira, karakterler farklı o kadar 😀
Şimdi sıradaki serimi aramaya geçiyorum, bu kadar Terminatör yeter de artar 😀
Bizden birisi kendi kalemize gol atsın, golsüz kapatmayalım 😀
Philips Sonicare HX3826/31 ağız duşunu kullanıyorum. Yolculuk esnasında kutusu olmamasından ötürü üst gövdesinde takılı olan su çekme hortumunun (filtre) baş kısmı sıkışmış ve şu an kullanamaz haldeyim. Bu parça çıkarılıp takılabilen basit bir hortum, ucunda da küçük bir filtre var. Başka bir şey yok, bu kadar sadece.
Philips servisini aradığımda bu parçanın üst motor kısmıyla beraber değiştiğini söylüyor. Küçücük takıp çıkarılabilir filtre, motorla birlikte değişecekmiş? Çıldırmalık gerçekten.
Parça şu bu arada. Rusyadayken bozulduğu için oradan geçici olarak Xioami'nin ağız duşunu almıştım uygun fiyata. O çalıştırıyor şu an ama onun da borusu çok kısa kalıyor.
Geri döndüm arkadaşlar 😀 Petersburg güzelmiş, gidebilirsiniz 😀 Eyyorlamam bu kadar 😀
Arkadaşlar merhabalar.
Yarın yurtdışına çıkacağım.
Pasaport
Seyahat Sigortası (Bazıları zorunlu yazmış ne olur ne olmaz diye yaptırdım)
E-vize kağıdı
Otel rezervasyonu
Gidiş-Dönüş Bileti Çıktısı
Yurtdışı Çıkış Harcı Makbuzu
Yetecek kadar dolar 😀
Yanıma aldığım evraklar bunlar. Bunların haricinde herhangi bir evrak gerekir mi 😀 Çok strese sokuyor şu işler beni 😀 😀
Arkadaşlar merhaba.
Kule tipi vantilatör önerebilir misiniz? Kumtel ktf 360 buldum 3000 TL, Xioami Smart Tower Fan 2 buldum 6000 TL o da.
Sizin önereceğiniz ürün var mıdır?
Arkadaşlar haftaya bugün yurtdışına gidiyorum. Gitmeden önce yapmam gereken bir şey var mı? E vizemi aldım, pasaportumu aldım, bileti havaalanından alıcam, check in i 24 saat kala yaptırıcam, otel rezervasyonu kağıdımın da çıktısını aldım. Ülkeden çıkarken ya da yeni ülkeye girerken almam gereken bir şey var mı?
Yanımda omuz çantası götüreceğim küçük, pasaportu vs sürekli yanımda taşımak için, uçakta sorun çıkmaz sanırım değil mi?
Bu arada 2 ay önce çıkış harcı ödemiştim, 1 ay geçerliymiş. Yeniden ödemek zorunda kaldım 🙁
Godfather filmini ünideyken izlemeye çalışmıştım. Çok ağır gelmişti, yarısında bırakmıştım. Şimdi tekrar izliyorum ve bayıldım filme. Mükemmel bir film, neden bu kadar övüldüğünü anladım. Bazı filmleri izlemek için belirli bir olgunluğa gelmek gerekiyor sanırım. İzlemeyen varsa çok şey kaçırıyor 😀
İnternet sağlayıcınız sizin modemin wifi ayarını kapalı yapabilir mi?
Bir şey popüler olmayagörsün, hemen deli gibi zamlanıyor.
Buna bir örnek ağız duşu. 1 sene oldu-olmadı alalı, 3000 TL den almıştım. Şu an 6500-9000 TL arası değişiyor şu model.
https://www.trendyol.com/philips/sonicare-power-flosser-3000-agiz-dusu-hizli-ve-etkili-dis-arasi-temizligi-beyaz-hx3826-31-p-827156750?boutiqueId=61&merchantId=986054
Uygun fiyatlı olupta güçlü püskürten, kullandığınız ürün varsa önerir misiniz?
Sonicare Power Flosser 3000 Ağız Duşu, Hızlı ve Etkili Diş Arası Temizliği, Beyaz, HX3826/31 yorumlarını inceleyin, Trendyol'a özel indirimli fiyata satın alın. - Trendyol
Geleceğe Dönüş, Rocky, Rambo, Die Hard, Cehennem Silahı, Polis Akademisi, Robocop, Mad Max serileri bir çırpıda aklıma gelenler.
Geleceğe dönüşü sanırım yılda 2 kere izliyorum hocam. Hakikaten efsane bir seri.
Rocky'i de listeme ekledim.
Rambo sarar mı günümüzde ne dersiniz?
Die Hard'ı küçükken izlemiştim ancak yeniden hatırlama vakti geldi 😀
Cehennem Silahı'nı da listeme aldım hocam.
Polis Akademisi yeniden izlenir her türlü, onu da listeye aldım 😀
Robocop'u hiç hatırlamadığımı fark ettim, güncellemek lazım 😀
Mad Max'in eski filmi nasıl hocam? Son serisine göre çok farklı diye duymuştum, izlenir mi?
Çok teşekkür ederim.
@bobrekus Rambo dümdüz aksiyon filmi. Zaten sanatsal bir beklentiniz olmadığını varsayarsak izlenir diyorum. Mad Max güzel seri.
Karayip Korsanları seriside izlenmeli bence.
Hocam o seri bende ikinci filmden sonra koptu. Tüm filmleri sarıyor mu?
Bourne serisi ama yalnızca ilk 3 film.
Bunun seri olduğunu bilmiyordum hocam 😀 Geçenlerde ilk filmi bir daha izlemiştim 😀 Sağolun buna da bakacağım
Hikayeyi başından anlatan 3 film yetiyor zaten. Diğerleri de bir hikaye anlatıyor sonuçta...
Yok hocam demek istediğim 3 filmin 3 ü de aynı hikaye olarak. Hiçbir yenilik yok o anlamda. Gelecekten gelen 2 robot, filmin sonuna kadar dövüş ve kaçış, filmin sonunda iki robotta pert. 😅
@bobrekus Evet, bilindik hikaye; film sektöründekiler daha güzel bir etiket buldular da şimdi dilim dönmedi. Canikligil de çok kullanır...