Arkadaşlar merhabalar nasılsınız 😊

Şimdi ben bir deri ceket almak istiyorum, suni derinin ne gibi bir kötülüğü var? Bir de önereceğiniz deri ceket var mıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 17

Merhabalar, Samsung np550p5c-s05 model laptopum için 256 gb ssd arıyorum ancak sanırım ssd kutusu da gerekiyor. İçerisindeki hdd yi söküp direkt yerine takmayı planlanıyorum. Bunun için gereken en uygun fiyatlı malzemeler hangileridir? Bilendenal'ı etiketleyemedim bir de, kişi olarak çıkmıyor 🥺🥺

BeğenFavori PaylaşYorum yap

@kolcu Hocam koltuk kılıfı aldınız mı? Bir de deri motorsiklet montu bakıyorum bulamadım henüz 😂

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar motorsiklet için deri mont almak istiyorum, kullanıcısı varsa öneri yapabilir mi? Bir de Kask önerisi alabilir miyim ekstrem pahalı olmayanından 😀 Motorum turuncu mavi renklerde, bir türlü kask bulamıyorum buna uygun 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Çağdaş Taş @tascagdas

    ruroc kullanıyorum sakın alma tek önerim bu 😀 hjc kullanan arkadaşıma özeniyorum keşke hjc alsaydım diye.

    • Çağdaş Taş @tascagdas

      @bobrekus yahu şuan 2.0 3.0 ne durumda bilmiyorum ama bendeki 1.0 vizörü tam kapanmıyor ne denediysem nafile. ses kısmını geçtim o derece açık kalıyorki özellikle buruna denk gelen kısım. yolda giderken arı girdiği oldu içeri (vizör kapalıyken). yağmurda sürerken gözüme yağmur damlası girdiği oldu. olduda oldu yani. interkom dedikleri aslında interkom olmayan bluetoothda çok iyi değil. tam bir fiyasko anlıycağın. motorun selesinden 1 kere yere düşürdüm hemen boyası attı o kadar kalın astar ve macun çekmişlerki bildiğin macunlu şahin gibi. alttan karbonfiner çıktı. ama şekil dersen harika. he birde ekstra olarak benim modeldeki vizöre pinlock takılmadığı ve vizör değişimi epey uğraşlı olduğundan eskişehir soğuğunuda göz önüne alınca. akşamları ve yağmurlu havalar için şeffaf vizörlü başka bir kask kullanıyorum.

    • Mafyasus @bobrekus

      @tascagdas Anladım hocam çok sağolun, bir de buğu olayını nasıl çözdünüz acaba? Yani bir sürü pinlock markası var ve hangisi işe yarıyor onu çözemedim 🙁

    • kortex @kortex

      @bobrekus gratis Watsond migrosta buğu önleyici mendil var işini görür. Sprey formunu denemedim.

    • Mafyasus @bobrekus

      @kortex Bakayım hocam sağolun 🙂

    • kortex @kortex

      @bobrekus motorda denemedim ama dişçi arkadaş gözlük+ yüz siperiyle çalışırken buğudan çok şikayetçiydi bundan aldık çok rahatladı.

    • Mafyasus @bobrekus

      @kortex Sağolun hocam, bi denerim 🙂

    • Çağdaş Taş @tascagdas

      @kortex @bobrekus hocam o antifoglar uzun sürede (benim kullanımımda 3 gün) hem işe yaramıyor hemde normal ev ve kapalı alanlardaki kullanımlar için vizör yüzey sıcaklığı 6 dereceyken nefesten çıkan 35 derece %100 nemli hava direk kondens oluyor. dediğim gibi her gün sıkıcaksın işe yarıyor fakat biraz uğraşlı oluyor. bende aldım ruroc için 2 farklı marka. şuan sadece araba camlarında ve banyoda ayna buhu yapmasın diye kullanıyorum.

      Ben buhu olayını pinlock ile çözdüm. direk orjinal marka olan pinlock. o markasız yapıştırma olanlar pek iyi değil düzgün yalıtım sağlamak zor. pinlockta kaska modeline özel oluyor öyle bir dez avantajı var. taktığındada ayarını güzel yapmak gerek.vizördeki o şeffaf vidalar offsetli çevirince pinlocku oldugu yerde sıkıştırıyor. çok gerince ortalarda vizöre değiyor. az sıkıncada kenarlardan hava alıyor. birde lanet bir şeydirki pinlockun içi buhu yapınca kolay kolay geçmez.

    • Mafyasus @bobrekus

      @tascagdas Anladım hocam çok sağolun, beni baya bi uğraştıracak bu pinlock olayı anlaşılan 😅

  • Mert Ahmet Altıparmak @m-ahmet

    Ben dainese markasını çok beğeniyorum ama onlar da 15-20k civarına gelmiş. Kendim de alamadım vücut tipi çok etkiliyor, şişman ve göbekli iseniz bu montlar olmuyor. 😀 Bir de kolları falan bir garip giyip yolda yürümek zor demişti bir arkadaş. Sadece motor üzerindeyken o pozisyonda çok güzel falan demişti. 😀 Bir bakın deneyin isterseniz. 🙂

    • Mafyasus @bobrekus

      Hocam fena pahalı onlar ya, ben o kaskı alsam kaza anında kaskı çıkartır kafamı çarparım ahahaha 😀 😀 Yok hocam zayıf ve fit sayılırım bu aralar biraz saldım ama 😀 Bakayım hocam ama yine de teşekkür ederim 🙂

  • OLDBoy @oldboy

    @ronnie-kray ı summon edelim. Motor gazisiydi yanlış hatırlamıyorsam. En iyi tecrübeye sahip.

Motosikletimi aldım arkadaşlar sonunda, kredi bulabildim 😅😂 Şimdi sıfır bir motosiklette yapmam gereken, yapmamı önerdiğiniz ya da kullanmamı önerdiğiniz malzemeler var mıdır? Teşekkür ederim şimdiden

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 39

Arkadaşlar laptopum TOGG almak için satılıktır 😀 Şaka bir yana Motosiklet almak için satıyorum. Şuradaki laptoptur ancak +8 gb ram ekledim. 1 senedir kullanımdadır, herhangi bir eziği, çiziği vs yoktur. Laptop çantası ile birlikte vereceğim. 19.000 TL fiyat düşünüyorum, alet sıfır gibidir, verebileceğim ekstra bir şey varsa onları da veririm.

Acer Nitro AN515-45 AMD Ryzen 7 5800H İşlemci, 16 GB DDR4 RAM, 512GB SSD, GeFORCE Nvidia 3060 Harici 6GB Ekran Kartı, 15.6'' 144Hz Full HD Ekran, Free DOS, Siyah

https://www.amazon.com.tr/Acer-AN515-45-%C4%B0%C5%9Flemci-GeFORCE-Nvidia/dp/B0B8NN8J5X/ref=sr_1_1?adgrpid=118339729805&gclid=CjwKCAiAy_CcBhBeEiwAcoMRHCVL7i-iZzKF0nbymD6vNjXOcYqE2crCNmrqYQlqA87uM58zR2rMmBoCzcIQAvD_BwE&hvadid=599798404259&hvdev=c&hvlocphy=1012782&hvnetw=g&hvqmt=b&hvrand=3753756191778747473&hvtargid=kwd-1151246722979&hydadcr=5594_2322991&keywords=acer+nitro+5+rtx+3060&qid=1671221634&sr=8-1

Acer Nitro AN515-45 AMD Ryzen 7 5800H İşlemci, 8GB DDR4 RAM, 512GB SSD,...

Acer Nitro AN515-45 AMD Ryzen 7 5800H İşlemci, 8GB DDR4 RAM, 512GB SSD, GeFORCE Nvidia 3060 Harici 6GB Ekran Kartı, 15.6'' 144Hz Full HD Ekran, Free DOS, Siyah : Amazon.com.tr: Bilgisayar
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • mrx ✔ @mrx

    Neden dün yazmadın bunu ya 😀

    • Mafyasus @bobrekus

      Dün yazamadım hocam satmayayım dedim de bıktırdılar beni bankalar 😀 Yani durumum da iyi sorun yok kredi alamıyorum, çıldırmak üzereyim 😀 O motosikleti almazsam kafayı yerim ben 😀

    • Mafyasus @bobrekus

      @mrx Bu da güzel alet hocam hayırlı olsun 🙂 Güle güle kullanın

    • mrx ✔ @mrx

      @bobrekus Eyvallah hocam dün görseydim senden alırdım valla 🙂 İyi satışlar. Son 2 haftada 2 laptop sattım sahibinden üzerinden piyasa hareketli, oraya koy istersen ilanı.

    • Mafyasus @bobrekus

      @mrx Sağolun hocam teşekkür ederim 🙂 Sahibindene bakmadım hocam henüz, burada dursun bir süre de oraya da koyarım olmadı 🙂

    • Orcun @orcun

      @bobrekus Motoru aldın bitecek mi ki ? hani kaskın ? hani kıyafetin ? hani onun plakası noteri masrafı ? hani bakımı yağı suyu masrafı ? benzini ? lastik bitikse lastikte alacan birde ? cıbıl cıbıl binecen motora düşecen aaa derin yüzülecek oran buran kırılacak en iyi ihtimalde kolun bacağın omzun kırılacak vs. en kötü ihtimalde ölecen. 😀 Motor işini boşver sen şimdilik zaten kış yani nerede binecen ya ? yağmurda soğukta buz gibi hava ? bekle bakalım ya bir ilkbahar gelsin alırsın. 😀

    • Mafyasus @bobrekus

      @orcun Dur hocam bi alayım da ahahah, arkadaşım verecek hocam tüm malzemeler hazır 😀 Sıfır alıcam hocam motoru 😀 kırılırsa ya da ölürsekte işte orası da nasip kısmet ahaha 😀 Kışın binemem de bu fiyata da bulamayacağım hocam ondan üzülüyorum zaten 😀 İlkbaharda çok pahalı olacak hocam krediyle bile alamam hayatta 😀

    • Orcun @orcun

      @bobrekus Ya başkasının ekipmanı olmaz ki ? ha başkasının prezervatifini kullanmışsın ha kaskını korumasını bilmemnesini. 😀 Ohoooo yeni nesil hiç altın elbiseli adamı izlememiş arkadaş. 😀

    • Mafyasus @bobrekus

      @orcun Altın Elbiseli Adam yüzünden girdim bu işlere hocam aslında 😀 Kaskı alırım ya yenisini bir süre bununla takılayım da 😀

    • Orcun @orcun

      @bobrekus Ben full canlı yayınlarını herşeylerini izliyordum ya eksiksizdir bende, ama rahmetlinin canlı yayınında bu soruyu sorsaydın diyeceği şey buydu. 😀 Bir birazcık motorcu muhabbetindeki eleman o kıvamda gidiyor ama youtube'da hala aea'ın açlığı var. Yayın yapıyordu motorcu muhabbeti ama ne oldu bilmiyorum ona da bayadır yok ortalıkta. 🙁

    • Mafyasus @bobrekus

      @orcun haklısın hocam aynen böyle derdi 😀 Hocam keşke yaşasaydı o adam, onun gibi kimse yok maalesef bakıyorum da bir tane motoru düzgün anlatan, düzgün tanıtan adam yok piyasada. Adam tekmiş diyorum kendi kendime. Kağıttan okudukları bilgiler haricinde bir şey ekleyen kimse yok memlekette 😀

    • Orcun @orcun

      @bobrekus Ya adam çok trajikomik öldü ya, yani köprüde kendi yolunda gidiyor birtane yaya yola atlıyor o da ölüyor kendi de ölüyor. Sonra öğreniliyor ki o yaya karşı ters şeritte giderken eşi miydi ? sevgilisi miydi ? bir hanımefendiyle kavga ediyormuş, arabayı durdurup arabadan inmiş karşıya geçmiş intihar edecem mi ne demiş gitmiş. Geldi barkın reyizi buldu ya saniyelik olay kader mi dersin ? adına ne dersin bilmiyorum. Ya çok uğraştılar. Barkın normalde öyle bir adam değil, bu işi yaparken kendi de anlatıyordu zaten ekran önü karakteri persona yaratmış, bu persona da o aea bakış açısı olayı da bu yüzden. Şimdi bu adamın yaptığını yapabilen ben youtube'da birini görmedim. Bırak motor yayıncısı olarak arabacı işte ne bileyim başka türlüsü de yok. O kadar orjinal birisiydi ki yani yüzde 1 benzerini bile bulamıyorum. Kendi de anlatıyordu yayınlarda vs aea olayı kavuk gibi olmasını istiyorum benden sonra birileri de devralsın yerime adam yetiştiriyorum deniyoruz diyordu ama olamadı. https://www.youtube.com/watch?v=4cBdM0AcVKY yanındaki gümüş elbiseli adam mesela olacak gibiydi hani aea gibi değilde yardımcısı kıvamında vs. güzel ama o adamda eğitmen oldu. 😀 Şuan ne yapıyordur bilmiyoruz. Bu adamın benzetmeleri samimiyeti falan örneklendirmesi yok yani. 😀

    • Mafyasus @bobrekus

      @orcun KEsinlikle hocam katılıyorum her kelimenize. Motorsiklet kısmında büyük bir eksiklik onun olmayışı. Gümüş elbiseli adam olarak devam etse belki başarılı olurdu da ya Barkın'ı kaybettiklerinden dolayı yapamadılar, ya da Barkın taşıyordu izlenmeleri diye düşündüklerinden uğraşmadılar. Yok hocam yok, herkes çok samimiyetsiz, kağıt üstü bilgi okuyorlar, çok büyük kayıp o adamın olmayışı 🙁

Arkadaşlar merhaba.

Şimdi motorsiklet almak için kredi başvurusunda bulunmak istiyorum ancak elimde bulunan mini krediler sebebi ile diye düşündüğüm sebeple kredi çıkmıyor diyorlar, ödememde herhangi bir aksaklık yok ya da herhangi bir sıkıntı yok, ödeyemeyeceğim taksit miktarları da değil. Ne yapmam gerekiyor benim bu krediyi en kısa sürede alabilmek için 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Arkadaşlar merhaba, Samsung A33 için Type-C Jak dönüştürücü var mı? Bir yer bu telefon desteklemiyor vs dedi. Anlamıyorum böyle bir şey mümkün mü?

BeğenFavori PaylaşYorum yap