bonus puan kullanarak yaptığınız alışveriş iade olursa, iade olana dek bonus süresi geçeceği için iade gelmiyor. saçmalığa bak 😃
bonus puan kullanarak yaptığınız alışveriş iade olursa, iade olana dek bonus süresi geçeceği için iade gelmiyor. saçmalığa bak 😃
Whatsapp'tan demin bir belge geldi, hani çok önemli de değil isimlerin yazdığı döküman, hop direkt engellenmiş, tıklayınca açılıyor, samsung özelliği sanırım ilk kez gördüm ama inanılmaz rahatsız etti beni, whatsappın içindeki görsele kadar görüp müdahale edebiliyor olması aksine çok güvensiz hissettirdi, hiçbir uyarı/böyle bir şey var bilgisi yok. haber etmeden yapmaları ekstra rezalet zaten. anlamadım ne dönüyor. sorsan lokalde işliyoruz derler de yersen.

Deneyimleyen var mıdır? kargoyla 4k tutuyor pc başında kullanmak için sandalyeler genelde daha pahalı, oyuncu olacak diye şart yok bana.

Düzgün havalanmayan küçük odamda kullanmak için hava temizleyici alsam hiç yoktan iyi olur diye düşünüyorum. Sizce bu ürün alınır mı?

sokaktaki her dükkan ai ile yapılmış (hatta hepsinin chatgpt olduğu tasarım dilinden anlaşılıyor) posterler ile dolu. hiç profesyonel durmuyor ve çoğu çok çirkin.
Şu yeni Fitbit Air 99 dolarmış, Amerikadan ürün getirten siteleri kullanan var mı, ne kadara gelir acaba? Ekransız akıllı bilekliklerin Türkiyeye geleceği yok.
Faturalıdan faturasıza geçsem başka operatöre, bu vergi işi nasıl oluyor? 12 aya bölüyorlar ya vergiyi, mesela 1-2 ay kullanıp sonra faturasıza geçsem ya da operatör değiştirsem ne olur? 2 kez falan öder miyim onu? bilen var mıdır bu faturasız işinde bilgi bulamadım
bf2042 bir bende mi sorunlu? oyun araya basıyorum 5sn geri sayıyor sonra siyah ekran sonra ana ekrana tekrar atıyor. dosya doğrulama/antichat onarma/ayar sıfırlama/arkaplandakileri kapatma her şeyi yaptım yok düzelmiyor.
Reklamda ürün görüyorsun, tıklıyorsun incelemek için, hoop uygulama mağazasına atıyor seni. Yahu bir ürüne bakmak için neden app indireyim? Kimin fikriydi bu ya inanılmaz saçma.
gsync kapattım nvidia ayarlarından, ardından aynı oyunla denedim, sanırım düzeldi.
Ben süreli kullanımı olan bonusları bu şekilde süresiz hale getirmiştim. Ekstre kesildikten sonra iade olması gerekli sadece.