Coğrafya kaderdir.
İşlem sırası şu şekildedir,
Ürün ile ilgili belgeler alıcıdan talep edilir.
Eksiksiz olarak tarafımıza gelen belgeler, tarife çalışması için gümrük müşavirimize yönlendirilir.
Müşavirimiz belgeleri sırasıyla inceler, ürününüze göre bir GTIP kodu verir.
GTIP kodu verildikten sonra sistem üzerinden masraflar hesaplanıp tarafınıza bildirilir (ardiye, vergiler toplamı, müşavirlik hizmet bedeli hepsi içindedir)
Masraflar tarafınızca kabul edildiği takdirde, ödeme yapılır(tarafınızca) ödeme dekontu iletilir, işlemler başlatılır
Gümrük vergileri, hizmet bedelleri, ardiye masrafları ve varsa herhangi bir denetim bedelinin ortalama masrafları minimum 15 Bin TL’den başlayıp 20-25 Bin TL ve üzerine kadar çıkabilmektedir.
Gümrük mevzuatı gereği resmî kurumlara ödenmesi gereken vergi, ardiye, ordino ve bizim aldığımız hizmet bedellerini kapsamaktadır.
Müşavirlik Hizmeti: 5694 TL
Küşat Hizmet Bedeli: 2886 TL
YTKS ve YFKS Kayıt Hizmet Bedeli: 2256 TL
Kalan bedeller (vergi, ardiye) ilgili kurumlara ödenmektedir.
Developer Motion Blur has announced Black State, a visually stunning new third-person action-adventure for PC that, if this gorgeous announcement trailer is ...
https://youtu.be/NsvtfyX9pLw @coppermine a yeni masraf 😛
Looking for a portable laptop experience without the hefty price tag? The NexDock XL transforms your Android phone (like the Galaxy S24 Ultra) or even your S...
@ozgurg @yhackup
root yetkisi olmadan, packageInstaller ile veya başka bir şekilde aktif kullanıcıdan uygulamaları "onay" almadan kaldırmak istiyorum. bu mümkün mü?
val intent = Intent(Intent.ACTION_DELETE) ile silmek istediğim zaman evet hayır diye soruyor. bunu istemiyorum
pm uninstall -k --user 0 NameOfPackage
yani bu işlemi telefonda apk olarak koda dökmek istiyorum, yapılabilir mi? onay almadan sessizce ve arka arkaya birden fazla uygulama kaldırmak amacım
burada bi arkadaş laptop fanına basınçlı hava tutmuştu fotoyu bulamadım hatırlayan var mı 😀
Bunun orijinal olma ihtimali %0 değil mi? @bilendenaldestek
arkada neler dönüyor ya 😀 kalanlar görür en azından 😀
Burak bey beni deneysel covid aşılarını desteklemediğim için engelledi. Beni engelleyince covid20 çıkmayacak, hastalar düzelecek ve ölenler geri gelecek. Ne garip insanlar var şu hayatta
@leventp Levent Abi özür dileyerek duygularınla oynayan bir yazı paylaşmak istedim
Orman Çocukları, sanki sınırdan dünyayı geçiriyoruz.
amacına ulaşılmış işte ithalat yapmayın döviz yurt dışına çıkmasın
İnadına fiziki dolar ve altın alıp yastık altı yapıyorum, yurt dışına çıkmasıyla aynı şey, hele dolar fiyatını uygun tuttukları için ucuzdan alabildiğim kadar topluyorum. Kısa vadede alışverişimi yapamıyorum belki ama uzun vadede her durumda ben kazanıyorum.
@oniki akıllıca büyük bir devalasyon geliyor görünüyor ytd