Ben 89.90 bekliyordum orta yolu bulmuşlar hayırlı olsun.
Ben 89.90 bekliyordum orta yolu bulmuşlar hayırlı olsun.
Bu Xbox Series X TR'de resmi bir şekilde hiç bir yerde satılmıyor değil mi? Hepsi pazaryeri satıcısı çünkü.
Şu anda xbox ve playstation karşılaştırıldığında online oynamak, mağaza fiyat farkları, gamepass ps plus karşılaştırıldığında. Sony tarafı bayağı bir pahalı kalıyor değil mi? GTA6 için ciddi ciddi konsol işini düşünmeye başladım ama hangi tarafta duralım kararsızım.
Güzel ürün insanın canı çekiyor böyle ürün.
TT'de tl yüklemek için uygulamaya girdim, 19tlye 4gb'lı bir tarife sundu faturalıya gecip 12 ay kalma sözüne. Mantıklı geldi kabul ettim. Saatlerce hiçbir sms vs. gelmedi. Hal böyle olunca ben de hata falan oldu sanıp tl yuklemesi yaptim paketimi aldım. Aradan 2 gün geçti, bu sabah sms geldi faturalıya gecisiniz tamamlanmıstır diye. İyi hoş da, kartın içinde kalan fazladan 30 tl uçtu gitti?🤔🤔 Geri talep etmenin ya da bu miktarı faturadan kesmenin bir yolu yok mudur?
2022 yılında aldığım Soundpeats Air3 kulaklığımı şarjı artık tutmuyor diye yenileyeyim dedim. Slikonsuz modellerinin kalıbı ve kulağa oturma şekli çok güzeldi ama her marka gibi Isırık elma elektronik ticaret ne yaparsa biz ona uyacağız ekolüne geçmişler. Air6 aldım ama korkunç pişmanım o kadar büyük ki kulağımdaki çıkıntılar tutuyor olmasa durması imkansız hale sokmuşlar merak edenler için ürünün görsellerini koyuyorum.


Samimi olun. Şu anda mevcutta kaç tane adaptörünüz var? Tip-A, Tip-C harici özel konektörlü olanları dahil etmeden. Kullanımda olup olmamasının önemi yok. Atıyorum "kablosuz şarj aletim var o adaptör hep ona bağlı" farketmeksizin sayın bakalım. Benim tek başıma 11 çıktı.
Sıcaklar iyice erkene gelmeye başladı sokakta bayılmamak için şu el fanlarından almamız gerekecek sanırım. Dyson bir şey çıkarmış ama her şeyi gibi gürültülü ve tasarımı rezalet. Siz kullanıyor musunuz bu ve benzeri ürünlerden?
https://amzn.eu/d/03V1i0YO şu üründen kullanan var mı ? Nasıl şarj edicez orijinal samsung ürünleriyle edemedim.
Verip alacağız mecburen.
Hangi konsolu aldın yaw.
@orcunfix konsol yok bende, gamepad ile oynayamıyorum.
@ronniejamesdio Ee nası alacan . 🙁
@orcunfix ne zaman çıkarsa o zaman alacağız işte.