Sony tarafında yanlış fiyat girme mevzusu oluyor mu?
Yok ben PS5 alma arefesindeyim siteleri gezerkrn dikkatimi çekti piyasada resmi xbox satışı yok.
İnanılmaz şeyler var farm expolarında başka seviye çiftçilik yapıyorlar.
Gta 6 Pc tarafına 2030 olmadan gelirse dua etmek lazım.
CD versiyonu çıkar ama korkunç pahalı satarlar TR'de atıyorum dijitale 89.99 dan çıksa standar sürümü ( ki çok yüksek ihtimal bu fiyattan çıkacak deniyor ) bizde onun kutulu versiyonu en az 120 dolardan kitlerler.
Ben de ikilemdeyim ama ps5 pro galiba çok daha mantıklı hem kapasitesi daha fazla hem uzun dönem daha çok oyun destekler.
Ben buz üretme işini şu kilitli poşetlerde yapıyırum suyu döküyosun kopartıp kopartıp kullanıyorsun.
Amerikada herhangi bir organizasyonun yapılması yasaklanması gerek.
şu + 40 liraya satılan cihazın içinde gelen appleri gösteriyor sanırım.
@xahve kablo çeken çocuklar telekom çektiriyor demişti. Beyaz fiber kabloları her kata çektiler bıraktılar.
Bunu bizim apt içine astılar aynı şekilde ama fiber kutuları yok. Ben başvurduğum zaman mı çekecekler kutuyu onu çözemedim.
@lterlemez Bizim ts tayfa bilip kullanıyordur ben standart vatandaşı söylüyorum.
Klavye özelliklerinde pano bazen gizlenebiliyor. Ayarlardan onu açmak lazım. Çoğu telefonda var bu özellik ama kimse kullanmıyor gerçekten.
Pre-order rakamı kaç olur acaba ya? Kaç milyon ön sipariş bekliyorsunuz?
Son bir saat içinde 267 ziyaretçi, 70 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@gurkan-atilgan microsoft ve sony eğer yeni konsol duyurursa pcye gelme işi bence 2 seneyi bulur. İnş öyle olmaz tabii keşke hemen pcye gelse.