#üniversite
Eski videolara siyle bidaha izleyim dedim
Lp ve mg abi universitelerde 2.ogretimlerin hala devam ettiğini bilmiyormus..Hemen hen butun devlet universitelerinde var hatta ozel unilerde bile var.Birinci ogretim ile ders mufredat vs farki yok.Birinci ogretimler universite harci odemiyor,2. Ogretimler harc oduyor.Ben 2.ogretimden mezun oldum..ogretmenlikte 3.yilim...
#klima
#yaz
Soyle klima tavsiyesi verecek olan var mi ?isin uzmani ,infuluser olmayan,duayen birisi?
#rip
Aci var mi aci?
O an neler hissettiniz?
#mahkeme
#sirket
#ortaklik
Diyelim bir medya( youtobe kanalina )sirketine 3 ortak var.Bu ortaklardan birisi sirketi satip diger ortaklarin payini veriyor.Payini alan ortaklardan birisi mahkeye gidip bu satisi iptal etirebilir mi?kk dede gibi
#cemail
Gogul
Bu gmailden aciyoruz,aradan zaman geciyor haliyle unutuyoruz.Gmail bize kurma mailine mail atiyor senin soyle.bir mailin var 2 senedir gitmemissin login ol yoksa silerim diyor.Gmail su kurtarma mailini yazi ca kac tane mail acmisim gosteren acaci vs yok mu?
Unideyken mail acmisim 🤣🤣🤣
Bir kac sene keyfimiz yerinde...hayirli bayramlar
#tsyoutobe
Youtobe pc temizliği
#teknolojieditörleri
#aysunkayaci
@leventp abinin title bu genconun titili ayni olamaz.Bu gec olsa olsa asistan olur...
#tatil
#tapu
#mahkeme
Dedem koydeki tapular icin mahkemeye gitmis.Bazi tapular eski sahibine verilmis,bazi yerler hazineye gecmis..ugras dur simdi
#kral
#uzunara
#KİTAP
#ceptarife
Döndüm uzun bir aradan sonra..
Kral döndü....
I have information for you..
I change my cell phone plan Meb 20 Gb
I my net iss update spett 500 mbps /50 mbps free for 30 days...they rent to new modem .i dont accept.
i write for meb technical book..
Im sorry dont write turkish..
İkinci öğretim bölümleri 2024 yılında kapatıldı. Yeni öğrenci almıyorlar.
yeni öğrenci alıımı yok.