4 modele yarayacak

Haberin detayları için tıklayınız
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Barış Manço'nun bindiği arabanın tam modeli ne? Yollarda fazla Daewoo görmedim hiç. Hatta herhangi birinide gördüğümü hatırlamıyorum 😀 Hala satışı var mı bilemedim. Videonun sonundaki 4 farklı model dimi? Video kalitesinden pek birşey belli olmuyor.

#Daewoo #akış #barışmanço #araba #otoseyir #konudışı

https://www.youtube.com/watch?v=ukUqP1Vdsrc

Barış Manço Daewoo Reklam Filmi Otomobilz.com

Barış Manço Daewoo Reklam Filmi http://www.Otomobilz.com
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Teknodostlarım merhabalar, Smart arabamı elektrikli olanıyla değiştirsem, bataryası için aylık yada başka bir şekilde ekstra bi masraf yapmak gerekiyor mu? Akşamları evimden priz çekip şarj etmeyi düşünüyorum.. Şehir içinde de şarj istasyonlarından ve avmlerdeki prizlerden şarj etmenin de extra maliyeti ne kadardır.. Ve en önemlisi de elektrikli arabaya geçmeyi tavsiye eder misiniz, bilinmeyen ve görülmeyen masrafları nelerdir? Teşekkür ederim..
#smartcar #TeknoYardım #elektrikliotomobil #araba

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 14

Yorumsuz 🙂

#Araba #SıfırAraç

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 16

Şu linkteki gibi olan araba çakmaklığına takılan şarj aletlerinin aküye, motora, araca zararı var mıdır? Sürekli takılı hâlde kalması sorun yaratır mı, arabayı söndürünce çıkartmalı mıyız soketinden? Sık kullanmak (her gün yarım saat telefon şarj etsem mesela) akünün ömrünü çok tüketir mi?

https://www.amazon.com.tr/gp/product/B019RK9AJK/ref=ppx_yo_dt_b_asin_image_o00_s00?ie=UTF8&psc=1

#çakmaklık #araçşarjcihazı #baseus #akış #araba #otoseyir

Baseus Grain Mini Dual Araç Şarj Cihazı, 3.1A , Siyah: Amazon.com.tr

Baseus Grain Mini Dual Araç Şarj Cihazı, 3.1A , Siyah: Amazon.com.tr
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 7

Teknodostlarım merhabalar, arabamda bi sorun çıktı, geçen trafikte gaz yemeyip yığılmaya başladı ve motor arıza lambası yaktı, sağa çekip OBD cihazını taktım ve p0134 hatasını aldım, sanırım oksijen lambda sensörü ecu'ya yeterli bilgi vermiyordu, sonrasında sensörü çıkartıp internetten okuduğum şekilde uçucu bi spreyle temizleyip geri taktım ve arıza ışığı söndü, fakat bugün tekrar aynı şeyler oldu ve sanırım bu sefer sensör hiç bilgi vermiyor ve araba saçma sapan çalışıyor yada stop ediyor. Şu anda Giresun'dayım ve ne servis ne de Smart'tan anlayan bi usta yok, internetten de bu parçayı bulamıyorum, parçayı nasıl bulabilirim arkadaşlar, yardımcı olursanız çok sevinirim..
Aracım 2014 Smart Fortwo 1.0 71 PS..
#TeknoYardım #OtoSeyir #Mercedessmart #araba

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 10
  • Fatih Kınık @fatihkinik

    The crankshaft sensor signals the fuel injection computer or the ignition control when the cylinders are firing. This causes the ignition coil to provide a spark and the injector to inject fuel into each cylinder at the right time.If either sensor isn't working correctly, the car will run rough and the engine will be less efficient. In later car models, the car's computer can usually keep the vehicle running, but the engine warning light on the dashboard goes on to warn the driver.

  • Fatih Kınık @fatihkinik

    Faulty heater circuit
    A wire that is broken or disconnected from the oxygen sensor
    Corrosion in the connectors
    Engine vacuum leak
    A faulty power control module (PCM)

  • Fatih Kınık @fatihkinik

    İkinci yazdığım listeyi tek tek kontrol etmen gerek

  • KaHKaHa @kahkaha

    Arkadaşlar, ilginiz ve cevaplarınız için teşekkür ederim.. Bu sefer diğer oksijen sensörünü çıkarıp gerekli temizliği yaptım ve motor arıza ışığı söndü, 50 km kadar şehir içi ve dışı deneme sürüşü yaptım, şimdilik bi sorun yok gibi.. Dediğiniz gibi servis ve parçacılardan şase numarası ile fiyat aldım, tekrar sorun çıkarsa sensörün yenisini alacağım, 1600 lira oha Mercedes diyorum..

Teknodostlarım merhabalar, benim minik Smart'a yeni yazlık lastik alma zamanım geldi sanırım, lastikler 5 yıllık Pirelli Cinturato ve iyice kabaklaştı, bugün ıslak yolda ışıklara yaklaşırken hafif fren yaptım ama araba biraz sağa doğru kaydı, ABS yada ESP devreye girip arabayı topladı, sonrasında baktım ki lastikler bayaa bi eskimişler.. Fakat benim arabanın arka ve ön lastik ölçüleri farklı, şu anda yazlık ve kışlık arka lastikler 195/50 R15, önler ise 175/55 R15.. Bu kombinasyondan aslında memnunum ama bir alternatif de arkalar 175/55 R15 önleri de 155/60 R15 lastik takabilirim, sizce hangi kombinasyonu kullanmak daha mantıklı olur ve lastik ölçülerime uygun fiyat/performans lastik tavsiyelerinizi bekliyorum...
#OtoSeyir #TeknoYardım #araba #otolastik #tavsiye

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 23

Aralık ayında #araba satın almayı düşünüyorum. İlk arabam olacağı için 20-25.000₺ bandının üstüne pek çıkasım yok. Aslında ben paramın yetmediği şeylerle pek ilgilenmediğim ve arabalara karşı fazla bir merakım olmadığı için bu konuda fazla bir bilgim yoktu araştırmaya başlayana kadar. Bu süreçte sizlerinde yardımını istemenin iyi olacağını düşündüm.

İlk başta Renault Clio-Symbol olsun yeter derken zamanla şu kadarı veren şu kadarı verir daha iyi araç vs. diye düşünerek çok uçtum 40-55.000₺ bandına çok baktım. Hatta tüm eleştirilere rağmen Chevrolet Cruze 1.6 2011 ve üzeri modelleri bana göre tam f/p gibiydi (parça fiyatından, yakıtından bağımsız).

Her neyse tüm bunları geride bırakıp en az 2005 model olan Renault Clio-Symbol almayı kafaya koymuştum ki sonra geçmişte Fiat Palio kullanan bir tanıdık çok tavsiye etti. Ardından Otoseyir'de Peugeot 306 videosunu izledim. Citroen Xsara'yı falan buradan öğrendim açıkçası. Symbol'e göre aralarında 10.000₺ civarı fark var ve 20.000₺ bandında çok kolay bulunan arabalar gibi.

Şu sıra takibini yaptığım modeller:

Fiat - Palio 1.4, Albea Sole 1.3
Peugeot - 206, 306
Citroen - Xsara

Sözün özü sizlerden 20-25.000₺ bandında 2. el #araç #tavsiyesi istiyorum. Yardımcı olursanız çok sevinirim. Kafamda 1-2 model belirleyip alana kadar sadece bunları araştırmak istiyorum fakat 2 aydır o modelleri belirleyemedim 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 22 / 30

#araba 30.000 civarına ne alınır arkadaşlar ? Ne önerirsiniz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 11

Haydi herkes arabalarla ilgili bildiği püf noktaları söylesin, Murat Gamsız'ın herkesin bildikleri serisi gibi bir şey olsun bu da. Örneğin yokuş aşağı giderken yakıt tasarrufu için ne yapılmalı, dizel araçlar ilk çalıştırmada hareket etmeden beklemeli mi gibi şeyler. Araç performansımızı etkileyecek güzel öneriler yani kısaca.

#otoseyir #araba #araç #püfnoktası #püfnoktaları

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 10