Yolu bahti acik olaun
Geberdi de gitsin niye zorluyorsun..sari torbaya layik birisi iste
@elixir boluculere,terore destek oldu,sehit ailerinin yaninda durmadi..sari torbalarin oldugu yere gitsin..ulkenin butun sehirleri bizim.butun herkes TC vatandasi..Ulkeyi bolmek parcalamak isteyen kim varsa yeri sari torba..diyarbakirda bizim,tekirdagda musta bizim
Iyiki gberdi..ya demli tas ha maymun hic bir farki yok..bir cok dernek onu ordululuktan red etti..diyarbakira gomsunler
@anil_ biz toplum olarak liselere fen anadolu,universiteletele muhendislik vs asiri onem ,anlam yukluyoruz.Iyi bir fen lisesi kazanirsan ,iyi bir universite okursun iyi bir universite okursan butun sorunlarin cozulur saniyoruz.Bir tanidigimin cocigu fen lisesini kazandi,orta okuldada basarili idi.Annesi diyor ki bu fen lisesinin hic bir alemeti farikasi yok..Cocuk ders calisiyor zaten.Hocalari biraz daha etut vs veriyor diyor.2 milyon kisi oss ye giriyor 8 yuzbin,1.bucuk milyon uniden mezun olacak.mezun olanlarin yuzde 20,25 anca okuduğu alanda calisacak..Gerisi market vs de caliscak ugrasacak ..
Es deger zorlulugu ayni olmaz.Sorular ayni seviye ayni tio olsa ezbere doner 2008 oncesi oss,osys sorularina doner
Notonun butun liderleri tc de olacak.Guvenlik onlemleri bence normal.Dusunsenize burada birsey olsun dunyanin gelecegi degisir..amerikani,almanin ingilizin liderine birsey oluyor..ha bizim ozel ve dedemize.bisey olmasin
Uclu gruotan 2 li gruba dustuler bir kac hafta daha 2li yapacaklar videolari...
@distor bizde bu dediklerin olmaz çunku bizdeki egitim eğitmemek uzere suanki iktidar ve muhalif secmeni yetustirmek uzere kurulu.Bu dediklerin 20 kusur yilda o dan kurulur ciktilari revizyonlari yapilirdi.Toplumun duzelmesini iyi bir kendini yetistirmis birey olmasini istemiyorlar ne iktidar ne muhalif..
2021 kpss ye cok iyi hazirlandim.kucukcekmece tarafinda bir imamhatip lisesi idi.Sinavdan bir iki gun once nas giderim diye gittim.yolu ogrendim.kucukcekmeden minubus ile gidiliyordu.15 dk felan.neyse sinav gunu sabah kucukmeceye gittim,ayni okula giden varmi diye durakta minubus bekleyen varmi diye sordum,2 kisi ile beraber taksi ile gittik,pastanede kahvalti yaptik sinav egiris kagidi kimlik vs kontrolu yaptik.okulun almayacagi seyleri emanete biraktilar,evden gelirken kimligi dusurmusum .evraklari kontrom ederken fark ettim.nihayetinde sinava giremedim.1 yil sonraki sinava girdim,ve atandim..bazi seylerin sorumluluklari olmali.bir kimlik yok diye okula alinmadim vs vs yapmadim.Kimlik icin sinav giris belgesi icin cozumler olabilir mi olur ..
Olmaz esitlik adalet nerede kalir hem sinavin guvenirligi sarsilir
Valla izlmedim..gsliyim ueafa kupasindan sonraki sezon baktim gs oyle oynamiyor..en son isteyerek izledigim mac besiktasin uefa ceyrek final mi oyle bir macti..futbolculardan cenk vardi gil atmisti..sonra daha izlemedim..zevk vermiyor oynayamiyorlar
Evet sinavsiz gecis var.,okul puanina gore aliyorlar,anadolu lisesi,cok programli lise ,imam hatip,meslek lisesi...ilcende adresine yakin en az 2,3 tane imam hatip lisesi vardir,bosta kalmaz imam hatipe gider...cok vasatbir ogrenci ise yuzde 99 meslek lisesine gider.okuma yazma biliyor 4 islem yapabiliyorsa meslek lisesinden basari ile mezun olur.Meslek lisesinde meslek ogretmeniyim,meslek lisesindeki ogrenci profili cok cokdustu cer copler kaldi.Genel olrak meslek liselerinde birjncj sinifta 25,30 kisi oluyor.Ilk 2 ay gelwn olur 10 kisidevamsizliktan kalir gelmez.2.Donem sayi 15,20 olur.ust siniflarda 8 ,10 kisi kalir.Akilli cocuklarsa iyi meslek ogrenir...
Son bir saat içinde 239 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Sana bana gerek yok..