Galiba gece bitene kadar ayakta olacağım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Öğrenme transferi uyguladığım modelde son anda ResNet50'den MobileNetV2'e geçtim, sonuçları paylaşırım ilerleyen zamanlarda.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu eğittiğim model androidde çok çok yavaş çalışıyor, hatta çalışmıyor. Sorunun ne olduğunu ise bulamadım. Hazır bir uygulamadaki asset dosyalarını değiştirerek kullanıyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu PyCharm'da kütüphane hatalarını aşamıyorum bir türlü. Sinir krizi geçireceğim en son.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bit artık be!

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Furkan Emir @furkanemir

    Bunu neden paylaşma gereği duydunuz? Abi kimse sizin ne işle uğraştığınızı merak etmiyor yapmayın şunu yeter artık

    • Oğuz Sel @ouz

      Son zamanlarda bundan daha fazla katıldığım bir yorum olmadı.

    • Osman Öztürk @ptseeker

      @furkanemir Böyle anlarda insana daraltı geliyor ve rahatlamak için paylaşma ihtiyacı hissediyor gayet normal bir durum bence, bu kadar tepki vermeye gerek olduğunu düşünmüyorum.

    • Mert Kırımgeri @mertkirimgeri

      @furkanemir doğru doğru. tutup kimsenin kullanmayacağı döküntü çin malı telefonlar üzerine geyik yapıp firmaları annemizin kızlık soyadı gibi savunduğumuz postlar atmamız gerekiyor. üretmek kimin umrundaki zaten ? varsa yoksa tüketelim sonra da ortamlarda ne olacak bu ülke aq deriz kim bilecek :E
      Beğenmiyorsan bas engeli geç kardeş seni tutan yok. Ben merak ediyorum @at ın ne yaptığını, bilhassa yaptığım şeyleri paylaştığım için bu siteye üyeyim, yoksa ram 2400mhzmiş 2800 olsa ne olur s** de değil açıkçası. çünkü anca boş laf bunlar. nitekim boş yapmayı ata sporu haline getirmiş bir toplum içinde yadırgamak çok da işten olmamalı gerçi böyle söylemleri.

    • Furkan Emir @furkanemir

      @mertkirimgeri Abicim bizde üretiyoruz ama atmıyoruz çünkü gerek yok insanlar ne yaptğımızı merak etmiyor bazı arkadaşlar dünya kendi etrafında dönüyor zannedip her adımını paylaşıyor bıktık artık. Kimseyi engellemedim engellemeyeceğim de çünkü engellemek aciz insanların, köşeye sıkışanların kullandığı yegane sıvışma yöntemidir.

    • Mert Kırımgeri @mertkirimgeri

      @furkanemir O zaman ya pasa pasa es gececeksin yada gideceksin hocam. Kimse seni zorla burada tutmuyor. Yaptigini paylasmadigin surece ego tatminin otesinde hic bir ise yaramaz zaten. Kimse paylasim yaparken sizden izin almak zorunda degil rahatsiz oluyorsaniz icerigi kirlilik diye bildirirsiniz. Lakin adi"teknoseyir" olan bir platformda ne gormek icin giriyorsunuz anlamiyorum

  • delidenazhallice @yazarfen

    @at Şahsen ben merak ediyorum.
    Her konu da iyi kötü bana yardımcı olan birisi, ne yaptığını merak ediyorum.
    Sizden izin almamız gerektiğini bilmiyorduk özür dilerim.

  • rf12 @rf12

    Bu tarz işlerle uğraşan kişilere güzel olmuş demek hoşlarına gidiyor 3 sene kadar modelleme yaptım hobi amaçlı tr3d de hep yaptıklarımı paylaşırdım insanların yaptığınız işi beğenmesi taktir etmesi hoşunuza gidiyor hatalarınızı eksiklerinizi söylemeside iyi oluyor. Fakat bu burada paylaşmanın pek anlamı yok malesef yani bakınca ne yaptığınızı anlayamaz buradaki kitlenin yüzde 90 ı bence. Birde bazı insanlar bu tarz içerikleri görünce kıskanıp rahatsız olabiliyorlar. Staj yaptığım yerde stajyer birisine bazı şeyleri öğretince uyarmışlardı bilgini paylaşma kimseyle diye insanlar çok zaman verip öğrendikleri şeylerin öğrenilmesinin ve ulaşılabilir olmasındanda rahatsız olabiliyorlar.

Sınav haftası hayatta kalmaya çalışıyorum: Ders çalışırken dış gürültüleri engellemek için Evgeny Grinko, kötü geçen sınavdan sonra iç seslerimi bastırmak için "Anlamı Yok- Acoustic" dinliyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap