Bu vantilatörle zwift dünya şampiyonu bile olsan bu kadar değerlenemez ikinci elde.


Bu vantilatörle zwift dünya şampiyonu bile olsan bu kadar değerlenemez ikinci elde.


Minik vantilatör savundum



Windowsçu nerden bilsin bu tadı. O alışmış, tuvalete gittiğinde bilgisayarı kapatan güncellemeye. Bazen hiç açılmamasına bilgisayarın.

Herhalde bu metal. Görsel şovlarla dinlemeyi seviyorum. Olimpiyat açılış töreninde de bir anda ortaya çıkması harikaydı.
Yz şarkıyı söz olmadan baştaki on saniyede fark etmeye başladım. Müzik bilgim, müzik kulağım olmamasına rağmen.
Ekran 3/4 olduğu için 9/16 görüntülerde sıkıntı yok gibi. Film değil de spor izlerken en azından.
Her kabloyu sök tak yaptım düzelmedi.








6 yıl olmuş
Bu ekrandaki çizgilerin sebebini temassızlık ya da oksitlenme olabilir mi? Ekranla anakart arasındaki bağlantının ekrandan olan kısmını sökemedim. Diğer bağlantıları sök tak yaptım.



Bu pi400 klavyemden bile ufak.
Pi OS ile kullanamadım manjora yükleyeceğim. Ssdyi USB ile bağlayıp kullanacağım.



Pi400 araştırırken öğrendim, hâlâ pi400 incelemesi bekleyenler varmış.
Trendyol'dan aldığın belki bozuk ya da 2 gün sonra bozulacak ama diğeri öyle mi, çalışmış ki iade olmamış.
😬😬😬
ayrıca biri 50W diğeri 258W 😀
Model adı öyle ya