Siyah olanından vardı bende, ikinci el çok ucuza almıştım zevkine. Sonra çekmecede dururken annem "bunlar ne böyle atayım mı?" dedi 🙂 Nedense at demiştim. Çok pişmanım.

https://youtube.com/shorts/VTz5so1lQmc?si=eJ-_JU3xLw_xIErU

Motorola Star ⭐ Tac The 90s are the first SIM cards

Sevdiğiniz videoların ve müziklerin keyfini çıkarın, orijinal içerik yükleyin ve tümünü YouTube'da arkadaşlarınızla, ailenizle ve dünyayla paylaşın.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Akışın son 18 saatine baktım (maalesef 5 dk falan sürdü sadece) ama Nvidia Spark ile alakalı sadece bir paylaşım olmuş kaçırmadıysam. Şaşırdım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 11

Bu tam anlamıyla şey, eee, şey, ŞEREFSİZLİK!

https://youtube.com/shorts/01BxEQqZh4o?is=UOpn8IBA0CMe9qCj

Apple Bunu Neden Yaptı ??

Apple’ın bu hamlesini siz nasıl buluyorsunuz?
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 14

Volvo'lar için büyük bir arayüz güncellemesi yayınlandı. Reddit'te durum bu 🙂 (Bugün gelen bildirimlerden bir kesit)

Burada 2'ye 1 gibi olsa da mutsuz olanlar çoğunlukta. Bana daha gelmedi, merakla bekliyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Volvo yeni bir fonta geçiyormuş, sürüş esnasında daha kolay okunabildiği için daha güvenliymiş. Bi yandan biraz zorlama bir iddia gibi ama belki de doğrudur.

Bonus: Yapan ekipte Türk de var 🙂

https://youtu.be/Y3mbS6AqmCA?is=Aod230k41qklasiO

Volvo Centum – a typeface designed with safety in mind

Our new custom typeface, Volvo Centum, is designed specifically to enhance the in-car experience. Every design decision is made to increase readability and l...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 9

Logitech MX Master 4 - Titreşimli Fare

Logitech'in uzun süredir devam ettirdiği MX Master serisi, yeni sürümüyle bizlerle.
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Reginald 'Bubbles' Cousins @digitalanimal

    3 ay sonra scrool'u bozulacak, yurtdışı fiyatı 120 dolar olan alete 7000 lira veren de ne bileyim, ahmak falandır yani...

    • Emrah Öztürk @emrah-ozturk

      120 doların TL karşılığı 5160 TL. KDV de eklenince (Amerika'da fiyatlarda vergi belirtilmiyor) 6200 TL yapıyor. Anormal bir fark yok. Firma kalan 800 TL'yi de kur riskine karşılık eklemiştir. Başka bir çok üründe bu bindirme çok daha yüksek, 3-4 katına satılan ürünler var. Logitech görece insaflı fiyat yapmış. Ha ben bu paraları fareye vermeye kıyamam o ayrı.

      (İlk paylaşımı Levent Bey video içinde bir kaç defa ağırlıktan bahsettiği için espri maksatlı yapmıştım 🙂 )

Android Automotive ile gelen araba tercih etmek bir kere daha yüzümü güldürecek sanırım.

Volvo bu sistemi kullanan arabaların tamamına Gemini içeren güncelleme verecekmiş. EX60 ile duyurulan arayüzün daha küçük ekranlara adapte edilmiş hali olacak.

https://www.thedrive.com/news/volvo-is-updating-five-year-old-cars-with-ai

Volvo Is Updating Five-Year-Old Cars With AI

Who would have thought five years ago cars would get AI added retroactively? Not Volvo.
BeğenFavori PaylaşYorum yap

30 küsur yıl önce araba kullanmayı Fiat 850 ile öğrendim. Babam arabayı dökük vaziyette almıştı, motoru indirirken, rektefiye sonrası toplarken vs yardım etmiştim.

Bugüne gelirsek, az önce evde koltukta otururken şimdi kullandığım arabanın uygulamasından yazılım güncelleme bildirimi geldi, yükle dedim, kendi data paketi üzerinden indirip yükledi. Vay be...

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Büyük haber, Apple, Google Gemini temelli modelleri kullanacakmış. Böylece hem Android, hem de iPhone kullananlar için varsayılan yapay zeka Gemini olacak.

https://x.com/i/status/2010760810751017017

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 17