vay be eski apple a bak
https://youtube.com/shorts/nSAD29WJ9eE
vay be eski apple a bak
https://youtube.com/shorts/nSAD29WJ9eE
Bu da bizim yıllar sonra gelen 5G'miz. 4.5G bundan iyi çekiyor. Üstelik 20k nüfuslu küçük bir ilçe.

Dün gece saat 3.00'te thebestPDF diye bir siteden (ki kullanmadığım bir site) asıl kredi kartından (yurtdışı için kullanmam nereden buldularsa Sanal kart kullanıyordum yurtdışı için. Temu falan ya da dijital hizmetlerde) para çektiler. kartları iptal ettim yüksek limit varsa düşürün. Memleket dingonun ahırına dönmüş
İyi akşamlar arkadaşlar. bosch kombi var EA hatası veriyor.kars'tayım malum soğuk yapabilecek bir şey var mı? Doğalgaz çıkış bacasının üzerine su döktüm, reset attım.
22 bin TL'ye 7500 mah snapdragon 6 gen4 honor Magic lite 8 almayı düşünüyorum. Ne diyorsunuz yakın zamanda bataryası yüksek telefon gelmez sanırım
Memlekete adam akıllı bataryası yüksek bir telefon gelmedi. Oneplus 15r, 7500 mah honor 500 8000mah 6.55 inç gibi telefonları bekliyorum bakalım
3-4 bin civarı 2. El Ekran kartı olan var mı elinde. 8 gb vram rx580 veya yukarısı
Amerikalı arkadaşa 14 inc, core 7 155u, 1 tb , 16 gb ram thinkpad almayı düşünüyorum. Malzemesi sağlam oluyor diye. Thinkbook serisi tabi daha ucuz ama aynı paraya core 7 255h, 2 tb, 32 gb ram sunuyor. Kasa kalitesi nasıl thinkbook serisinin. Kronik sorun duyan eden var mı?
3.900 tlye bilgisayar masası
https://www.rani.com.tr/products/rani-ha110-rafli-bilgisayar-160-cm-calisma-masasi-sepet-ceviz-antrasit?_pos=1&_fid=78bc16077&_ss=c
Arkadaşa laptop alacağız. Kronik sorunu hp, lenovo loq diye almadım. Linkteki Acer'in var mi kronik sorunu? İsteyen bu fiyatlara yakın model önerebilir
https://app.hb.biz/2D3inS90b9Fu
batarya işi önemli. telefonlara değişebilir batarya gelsin yeni telefon alıcam
O zamanda bile ekran çerçeve oranı müthiş