İyi akşamlar arkadaşlar. bosch kombi var EA hatası veriyor.kars'tayım malum soğuk yapabilecek bir şey var mı? Doğalgaz çıkış bacasının üzerine su döktüm, reset attım.

BeğenFavori PaylaşYorum yap