22 bin TL'ye 7500 mah snapdragon 6 gen4 honor Magic lite 8 almayı düşünüyorum. Ne diyorsunuz yakın zamanda bataryası yüksek telefon gelmez sanırım
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EASon bir saat içinde 182 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
şarj aleti yok kılıf yok o para fazla buna .
Bence alınmaz.
bataryası yüksek telefon seçeneği pek yok ne yazık ki. gönlümde honor 500 var ama o da yaza anca gelir
@hasans honor 500 gelmıcek dıyorlar tr ye arastırın bı
@deadpool doğrudur tekli sayılar Çin çiftli sayılar global. Haziran gibi Honor 600 olarak gelir
Kamera ihtiyacı yoksa bence güzel telefon. sd 6 gen 4, 7 gen 3 ile neredeyse aynı performansı veriyor. 7500 mah batarya muazzam bir olay. 66w hızlı sarj var. Kulaklık da hediye ediyorlardı yanılmıyorsam.
Bu işlemci için fazla fiyat çekmişler bence.
a56 alın hocam, uğraşmayın hiç honor monor
a54 var zate hali hazırda.batarya önceliğim
@hasans bazen kapasite büyük olsa da aldatıcı olabiliyor, biraz beklemek daha iyi olur sanki testleri falan görmek lazım en azından
@cimadam incelemelerde gördüğüm kadarıyla iyi
@hasans Şahsen ben o markaya o kadar para vermezdim hocam ki telefonunuz da iyi bir telefon, alırsanız da şimdiden hayırlı olsun
@cimadam teşekkürler aldım yolda
Adında lite geçen bir telefonun yüz güldürdüğüne pek rastlanmıyor. Honorlarda güncelleme konusu da muallakmış.