Teknolojik gelişmeler ve donanım incelemeleri konusunda elindeki imkanlarına oranla oldukça iyi içerikler üreten birini keşfettim. 9.5 km mesafeden tplink ürünleriyle wifi bağlantısı yaptığı ilginç bir içeriği de var. Malum youtube çöplüğe dönüştü ve iyi şeyleri fark etmek o kadar kolay olmuyor. Ben de bulmuşken paylaşmak istedim. Bir göz atın derim. Arkadaşın kanalının linkini alta bıraktım. https://www.youtube.com/channel/UC_jVZs4CFIwwT6hPjhfwGYw/featured

Help Mert

İletişim: helpmert@temagency.com
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Konak metro güncelleme istiyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Merhaba arkadaşlar
Çok uzun zamandır oyun, media player ve internet kullanım ihtiyaçlarımı sahip olduğum laptop üzerinden idare ediyorum ama malumunuz gün geçtikçe yetersiz kaldı. Günümüzün oyun oynatabilecek laptopları dolar kurunun uçmasıyla alınamayacak fiyatlara çıktı.

Oyun vs diğer ihtiyaçlarımı giderirken önceliğim hiçbir zaman çözünürlük olamadı yani 4K vs gibi bir takıntım yok ama 1080p monitörde yüksek ayarlarda güncel oyunları oynayabileceğim bir masaüstü pc toplamayı planlıyorum ama ne kadarlık bir bütçe oluşturmam gerekir bilemiyorum. Bu konuda bilgili arkadaşlar fiyat/performan sistemi denebilecek bir sistem önerisi ve ne kadar bütçe tutacağı konusunda yardımcı olabilirler mi? #akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#akış Güzel insanlar laptopumun harddiskini ssd ile değiştirmek istiyorum. Ssd camiasına da epey uzak kaldım. Ara sıra oyun oynarım, youtube dan video izleme, film izleme vs gibi sıradan denişebilecek bir bilgisayar kullanım şeklim var. Almışken uzun süre beni idare edebilecek kalitede ve kapasitede bir ssd almak istiyorum. Kapasite ve marka ile ilgili araştıma yapmaya çalıştım ama epey seçenek var. Marka-model ile ilgili pek bir fikrim oluşmadı ancak sandisk ürünleri kullanmıştım usb bellek ve sd kart olarak sorun yaşadığımda servisi çok ilgili davranmıştı oradan kalma bir sempatim var. 240 gb civarı bir kapasite yeterli olur gibi geliyor ama kapasite ve marka-model konularında farklı önerileriniz olursa paylaşırsanız sevinirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 10

İzmirde yaşayan arkadaşlar durumdan haberdardır, ulaşım sisteminin yeni hali için kimlere danıştılarsa artık önemli işlevi olan pek çok hattı kaldırdılar. Yeni uygulama ile raylı taşımanın ve aktarma sisteminin daha aktif kulanılmasının hedeflendiği söyleniyor ancak sıkıntı şu ki ne raylı taşıma yeterince yaygın ne de ulaşılmak istenen yerlerin aktarma sistemi düzgün ayarlanmış. Sonuç tam bir fiyasko.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Yahu şu sosyal platformlardaki hit alma çılgınlığının önüne geçebilecek birileri yok mu? Millet olarak bu kadar da geri zekalı mı görülüyoruz, oldu olacak bi de retina taramayı da işin içine katın. Bu nedir arkadaş yaa.

BeğenFavori PaylaşYorum yap