Selamlar,
2500TL +-500 civarına bir mekanik klavye arayışındayım.
Ajazz ve Aula markalarını gördüm. Çok bir bilgim yok genel olarak kodlama amacıyla kullanacağım hotswap olması benim için artı bir özellik, harici gecikmeler vs. çok önemli değil.
F tuşları olmazsa olmazım o nedenle 75'lik modeller tercihim.
Anlayan arkadaşlar bir öneri verebilirse çok sevinirim.
Selamlar,
45-50k civarı bir sistem toplamak istiyorum. Genel olarak 1080p 144hz oyun ve yazılım işi için kullanacağım.
Kasa toplama konusunda bir deneyimim çok bildiğim kadarıyla parçaları ekledim fakat sisteme fazla veya daha iyi alternatifi var dediğiniz parça tavsiyelerinize açığım.
Hiç toplamasaydın, hazır kasa alternatifleri daha iyi derseniz ona da açığım 🙂
Edit: İşlemciyi 7600x'e, ram'i 32'ye güncelleyip psu'yu çıkarıp ekteki sistemi aldım. Malum kart dönsün alalım mantığı yaptım fakat fiyatlar iyi tırmandı. Sağlık olsun diyelim.
Teşekkür ederim @alpi350 @huggernaut @ad33p @barisatac @leventp
Selamlar,
Ortalama bir kullanıcı olarak A56 veya Nothing Phone 2a almayı planlıyorum. iPhone 12 kullanıyorum ve eskidi iyice. Bunu satıp üstüne 3-4bin koyup 2 cihazdan birine geçmeyi planlıyorum.
Nothing kullananlar varsa memnunlar mı genel olarak kronik problemi vs. var mı diye sormak istedim, biraz daha ilginç bir cihaz farklılık olsun istedim yoksa A56 bakacağım.
Kamera ve oyunla çok işim yok sosyal medya, video, pdf okuma ağırlıklı kullanıyorum.
Teşekkürler şimdiden.
HUNTER V9 / INTEL Core i5 13400F / MSI GeForce RTX 4060 8GB / 16GB DDR5 / 500GB M.2 SSD / GeForce RTX Sistem Tavsiyesi en uygun fiyat seçenekleri ile ITOPYA.COM'da
Selamlar,
PSP Street e1000 hediye geldi. İçerisinde eski bir memory stick vardı, çıkardım fakat geri takarken click sesinden sonra oturmuyor yuvasına. Bunun basit çözümü var mıdır, yoksa Ankara’da anlayan bir usta önerisine açığım.
Güncelleme: 3-4 gündür RDR2 ve FC24 oynuyorum, oldukça akıcı ve kasma yaptığını söyleyemem. Benim gibi PS4 dönemindeki oyunları kaçırdıysanız oldukça mantıklı bir ürün. Bir süre oynadıktan sonra satıp kasaya geçmeyi planlıyorum fakat şuan oyun oynamak için f/p.
Selamlar xbox one x kullananlar var mı? Klasik 1080p 60fps oyuncusuyum, ps4 neslindeki hiçbir oyunu oynamadım makul bir tercih görünüyor benim açımdan.
Kullananların veya bilgisi olanların bir önerisi olur mu bu konuyla ilgili, bütçe artırıp yeni nesil veya gaming pc mi düşünmek gerekir?
Selamlar,
Macbook Air M2 kullanıyorum, 16-256.
Hafızası yetmemeye başladığı için ssd almayı planlıyorum. Bunu da almışken parallels üzerinden windows kurup software işlerinde birkaç bir şey denemek istiyorum.
Böyle bir tecrübesi olan var mıdır, önerileriniz vs. ne olur?
https://teknoseyir.com/durum/1727282
Selamlar, şöyle bir post paylaşmıştım. Dediklerinize uymayıp Watch 5 aldım 🙂
Şuan için memnunum, Apple ekosistemi içerisinde kalmanın belli avantajlarını da göz önünde bulundurarak tercih ettim.
Pil seviyesinin %100 olması, temiz olması ve Huawei Fit 3'ün yarı fiyatına gelmesi gibi sebepleri de ekleyince makul geldi.
Fitness takibi, bildirimler, kısa telefon görüşmeleri, takvim vs. gibi işlevler için oldukça kullanışlı bir cihaz. Pili 1.5 gün civarı götürüyor fakat her akşam şarja takmadan ertesi güne başlamak sıkıntılı bir süreç.
Pil durumunu göz ardı edersek oldukça memnunum düşünen arkadaşlar için ufak bir güncelleme olsun.
Yorum atan ve fikirlerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ederim. Bütçe dahilindeyse daha güncel modelleri öneririm 4 katı fark olunca çok makul gelmedi SE2 modeli 🙂
Selamlar, Apple Watch 3 veya bu tarz eski bir model kullanan var mı?
Koşu, bisiklet, tenis ve fitness konusunda aktivite takibi yapacağım ve takvim/bildirimler için kullanacağım. Bu konularda...
https://teknoseyir.com/durum/1727282#comment-6183839
Selamlar, şöyle bir post paylaşmıştım. Dediklerinize uymayıp Watch 5 aldım 🙂
Şuan için memnunum, Apple ekosistemi içerisinde kalmanın belli avantajlarını da göz önünde bulundurarak tercih ettim.
Pil seviyesinin %100 olması, temiz olması ve Huawei Fit 3'ün yarı fiyatına gelmesi gibi sebepleri de ekleyince makul geldi.
Fitness takibi, bildirimler, kısa telefon görüşmeleri, takvim vs. gibi işlevler için oldukça kullanışlı bir cihaz. Pili 1.5 gün civarı götürüyor fakat her akşam şarja takmadan ertesi güne başlamak sıkıntılı bir süreç.
Pil durumunu göz ardı edersek oldukça memnunum düşünen arkadaşlar için ufak bir güncelleme olsun.
Yorum atan ve fikirlerini paylaşan arkadaşlara teşekkür ederim. Bütçe dahilindeyse daha güncel modelleri öneririm 4 katı fark olunca çok makul gelmedi SE2 modeli 🙂
Selamlar, Apple Watch 3 veya bu tarz eski bir model kullanan var mı?
Koşu, bisiklet, tenis ve fitness konusunda aktivite takibi yapacağım ve takvim/bildirimler için kullanacağım. Bu konularda yeterli olur mu, ilaveten uygulama desteğinin sonlanması gibi bir problem yaşayan oldu mu?
Ben de yazı yazmak için tuşları ışık geçiren bir tane bakıyorum. Yine F tuşları benim için de önemli. https://www.epey.com/klavye-mouse/redragon-ucal-k673-pro.html şunun Abyssal Blue rengini alacağım da kendimi ikna edemedim😃(Beyaz rengin tuşları ışık geçirmiyor galiba). Yazı yazmak için kırmızı switch iyi olur mu ondan da emin değilim.
tasarım olarak hepsi benzer duruyor sanırım tek parça üretim, marka basıyorlar 🙂
Doğan görünümlü şahin. Boşa harcayacak param olsa alırdım 😀
https://www.trendyol.com/everest/membran-sessiz-rgb-aydinlatmali-q-mavi-turuncu-gaming-klavye-p-968397319
ajazz820 pro ile aynı layout sanırım fason üretim, o nedenle sesi güzel switch alınıp geçilebilir 🙂
@kortex
Güzel modele benziyor teşekkür ederim
@zalades henüz almadım fakat manyetik switch havit modelini alacağım gibi duruyor.