DRM'siz almak isterseniz, Levent Bey'in övgü ile bahsettiği oyun GOG'da indirime girmiş.
https://www.gog.com/en/game/saboteur
Juggernaut
Kayıt tarihi: 28.02.2016
printf("Hello Teknoseyir"\n);
DRM'siz almak isterseniz, Levent Bey'in övgü ile bahsettiği oyun GOG'da indirime girmiş.
https://www.gog.com/en/game/saboteur
Toprağı bol olsun, 23 Kasım 2025'te vefat etmiş.
"-Is it Done Yuri?
-No Comrade Premier, It has only begun."

#HaftalıkGündemeMalzeme #HaftalıkGündemDeğerlendirmesi
https://www.tomshardware.com/tech-industry/semiconductors/diamond-blanket-transistor-cooling-method-sees-incredible-success-in-testing-growing-micrometer-scale-diamond-layer-directly-on-transistors-drops-temps-by-70-c
İlginç bir çeviri olmuş.

MicroProse'u görünce şaşırdım. Meğer satılıp sürekli el değiştirmiş. Videodaki oyun güzel olacak gibi.
https://youtu.be/LFJEbv4qqo8?si=XmGJ6SQNOmIqo8JK
#HaftalıkGündemDeğerlendirmesi
#HaftalıkGündemeMalzeme
https://www.wired.com/story/the-risky-business-of-bringing-commodore-back-to-life/
Zaman ne kadar hızlı geçiyor. Hamdi Bey ve Murat Bey Teknoseyir'den ayrılalı yaklaşık 2 yıl olmuş.
Kuzey Kore ve Harry Potter temaları ile yapay zekaya müzik klibi yaptırmış 😃
pcde sorunluydu galiba bu oyun
Yorumlarda da birisi patch yapınca düzgün çalıştı yazmış.
Bence yapılmış en güzel oyun. 😍
Eski bir oyun için pahalı. İlla ki ücretsiz verilir.
Ücretsiz verileceğini zannetmiyorum, 5$ civarına geliyor. Oynayacaksanız bence gayet uygun fiyatı bu zamanda.
Zamanında modelleme üzerine okuduğum bir kitapta bu oyunun sinematik sürecine de yer veriliyordu.