Apple için de Windows Vista'nın camına kondu diyebilir miyiz?
Galax tam olarak bitti denilebilir mi? Linkteki bir yorumda şöyle yazılmış:
"From Galaxy
It has come to our attention that recent reports have inaccurately suggested that GALAX is
exiting the graphics card market. We would like to officially clarify the facts:
• Business as Usual: GALAX is not stopping operations. We are continuing to develop,
produce, and support our award-winning high-performance hardware.
• A Long-Standing Partnership: GALAX has been a proud member of the Palit Group since
2007. The recent internal transitions are part of a global effort to integrate our brand
management for better efficiency and synergy.
• Unified Management: Similar to the successful integration of our internal operations
between GALAX and Palit our international “GALAX”, “KFA2” and “HOF” brand is now being
managed directly by our headquarters, the Palit Group. This move is designed to strengthen
the brand’s global presence, not diminish it."
@ronniejamesdio https://shbd.io/s/bgy1DKy2 böyle bir ilan var ama satıcıyı tanımıyorum.
Çok nadir de olsa Türkçe bir belge (garanti belgesi gibi) koymak için kontrol bantını kesip tekrar bantladıkları oluyor ama iade edilmiş mal da olabilir.
Xeon E3-1230 V3 falan da bakabilirsiniz. Bir ara Aliexpress'te ucuzdu ama şimdi bilmiyorum.
Bence şöyle bir kupon da güzel olabilir: %100 indirim kuponu ama maksimum indirim tutarı 1 lira.
İşlemcinin içindeki ekran kartı işinize yaramayacaksa 7600 yerine 7500f alınabilir. Benzer özellikteki ram daha ucuza bulunabiliyor galiba. Kasanın içinde güç kaynağı var ama ek olarak bir de siz eklemişsiniz. VRM soğutuculu ve 2 adet M2 portu olan bir anakart seçilebilir ama size kalmış.
Hala geçerli bir cihaz bence, keşke Windows tarafında daha çok uygulama/oyun desteklese.
Anakartlarda benzer bir trend yokmuş galiba değil mi? Eskiden "gamer" temasında kutular daha çok ekran kartlarında gördüğüm kadarıyla.
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yorumlarda da birisi patch yapınca düzgün çalıştı yazmış.