merhabalar oğlan 8 yaşında 2 tane bisikleti var küçükken dedesi biraz büyük aldı hevesi hep kaçık süremiyor artık sürmesi lazım herşeyi denedim olmadı. ben bu çocuğa küçük bir bisikletmi almalyıım ne yapmalıyım öğrenebilmesi için. öğrenmeyi geçtim sürme hevesi olması için.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 20

windows işletim sistemli tablet yokmu arkadaşlar

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 7

edit: evet arkadaşlar acer predator serisinden core9 ultra lı 5070ti lı 32gb bellekli pc aldım ve elime geldi şuan için epey güzel görünüyor tüm tavsiyeler için teşekkür ederim. lumion render sürem 40dk lık renderda eski pcmde aynı senaryoyu 1 dk da tamamladım. farkı anlatmışımdır umarım

core i7 13700hx ve core 7 240h bu iki işlemci arasında kaldım . hx daha eski olsada çekirdek sayısı olarak önde. fiyat olarak h daha pahalı ama ama önemsenecek değil. testlere baktığımda hemen hemen kafa kafayalar ama render işlerinde çekirdek lazım oluyor çoğu zaman. kararsız kaldım aralarında çok fazla nesil farkı varmı onu çözemedim sadece. tavsiye alabilirmiyim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

kredi kartlarıyla ilgili mevzuat hayatına dokunan oldumu ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 18
BeğenFavori PaylaşYorum yap

yakın zamanda almanya vizesi için bir kuruluşla çalışan ve memnun olan varmı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu pcyi konfigürasyon olarak önerirmisiniz? Ekran kartı watt değerini göremedim hiç bir yerde

https://www.vatanbilgisayar.com/lenovo-loq-13-nesil-core-i7-13700hx-rtx5050-8gb-24gb-512gb-ssd-15-6-w11.html

Lenovo LOQ 13.Nesil Core i7 13700HX-RTX5050 8Gb-24Gb-512Gb Ssd-15.6-W11 fiyatı,...

Lenovo LOQ 13.Nesil Core i7 13700HX-RTX5050 8Gb-24Gb-512Gb Ssd-15.6-W11 fiyatı, teknik özellikleri, modelleri, en ucuz fiyatlarla Vatan Bilgisayar'da
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 17 / 19

Merhabalar iptv kullanan varmı acaba?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

kuşadası içinde broşür dağıtan bir eleman bulamadım armuta yazdım izmirden gelelim dediler 😀 1 tane buldum yokluktan olsa gerek dağıtım için 10bin lira istedi broşürü 2bine bastırdım. resmen herkes üniversite mezunu diye iş beğenmiyor. adam bana ben üniversite mezunuyum fiyatım bu dedi

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 8
BeğenFavori PaylaşYorum yap