çok doğru strateji yapmış artık daha çok tanındı daha büyük markalarla çalışıcak
çok doğru strateji yapmış artık daha çok tanındı daha büyük markalarla çalışıcak
hocam ben böbrek hastasıyım sınava girdiğimde susuzluk yüzünden problem yaşamıştım. bazen özel durum olabilir. 5lt abartıda olsa bende 1.5lt ile girmiştim keşke 1 lt daha olsaydı demiştim. Stres olmasaydı daha iyi yapabilirdim türkiye 19binincisi olmuştum.
@oniki ben kuşadasında oturuyorum. amazondan gece 3-4 te sipariş ettiğim şeyler öğlen 11 gibi elimde oluyor bazen en fazla 2 gün bekletiyor hiç gecikmedim amazonda.
MUHTEŞEM BİR KONSEPT OLMUŞ BAYILDIM. AYRICA BU ÖYLE BİR PARA TUZAĞI OLURKİ DLC MANYAĞI EDERLER BUNU
@shyrelia ozaman hiçbir mevzuata aykırı durum yok taşıyıcı sisteme dokunmadığı ve dış cephede bulunan pencerelere vb unsurlara dokunmadığı sürece. @fatihy sorunsuz yaparsınız ama tapunuz 2 ayrı tapu olarak kalmaya devam eder yarın öbür gün satarken tek tapuyu satabilirsiniz evi tasarlatırken ona göre tasarlatın. yardımcı olabileceğim konularda yardımcı olmak isterim.
hocam anladığımı yazayım sana . sen dubleks dairede oturuyosun. yanında bir dubleks daha var. senin dubleksinin üstü 1+1 olarak dizayn edilmiş sen yan dubleksi alıp altı ayrı üstü ayrı daire yapmak istiyorsun doğrumu anlıyorum.
tapu varsa ona göre konuşulmalı. dubleksin ayrı tapusu olursa yapılır yoksa olmaz dubleksin tapusu değil 1+1 lerin ayrı tapusu varmı ?
2 harfle küfürden yırtanlarda bugün. sevdiğimiz biriydi rahmet diliyorum
geçen birileri bana linuxu övüyodu windowsa çöp diyodu . 😀 bende anlatmaya çalışıyodum ama her zaman amd nvidacılar gibi at gözlüklüler burdada var.
uygulama kısmı üst segmente değse ben razıyım. alt segmente hep cezalar. birde kural karmaşası yüzünden isyanlar. ben arabalarımda app plaka varmı yokmu o nedir onu bile bilmiyorum polis arkadaşa gidicem rica edicem gel benle arabaları bir kontrol edelim dicem. çünkü saçmalık
epicin kaybetme sebebi. steam arayüz olarak kötü olsada aradığını bulma ve kategorizasyonda daha iyi. epic karmaşa.
@distor hocam oyuncular demekki linux kullanmalı. mesela ben amd ile sorunsuz bir zaman geçiremediğim için yine intel satın aldım. sanırım bu kişisel olarak değişebiliyor.
@alptekinck valla sizin diske bir baktırın. ben sistemi açmak için basıyorum en fazla 30 sn sürüyor herşeyin hazır hale gelmesi. windows hello ile zaten girdiyede gerek kalmıyor. bu 30 sn içinde herhangi bir autocad dosyama basıyorum ve en fazla 5 sn sürüyor ki bunlar genelde büyük dosyalar. sketchup ve lumion kullanıyorum. en uzun sürede açılan lumion oluyor ki o zaten inanılmaz sistem gerektiriyor. oyun desem oyunlarıda hızlı açıyorum. sadece tarayıcıya tıklamayan kullanıcıyım. 10dk ne kitleniyor bunu görmedim hiç.
bence gayet başarılı . gram hazetmesemde başarılı bir gelişme olduğunu düşünüyorum
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bende bendeki hotwheelsleri toplu olarak satmak istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim. legolarımda var satılık. hotwheels setleride var. evde artık adım atacak yerim kalmadı. oyuncakları filan çıkarmka istiyorum oğlan doğduğundan beri kitap kurdu oyuncakların yüzüne bakmyıor hep ben oynuyorum artık bende oynamıyorum daha büyük baba hobilerine yönelicem. diorama tren gibi