Merhaba 🙋🏼♂️
Eşimin geçmişinde hiç atari/bilgisayar ve de haliyle oyunları yok,hatta benim geçmişime de bu yönden kızgın. Çocuklarımı ufak tefek tablet oyunları ile tanıştırdım şimdilik, yaşları 6-9. Ailecek haftada birkaç saat oyun oynayalım istiyorum, televizyon 75" ve 240 Hz desteği var. En büyük önceliğim maliyet ve oyuna erişim basitliği ( eş ve çocuklar açısından), konsollar rakipsiz midir? Pc toplamanın mantıklı tarafı var mı? Kabaca sistem nasıl işliyor oyun temininde, her oyuna para mı veriyoruz yoksa aylık/yıllık üyelik ile kütüphane sahipliği imkânı var mı? Bunları ve aklınıza gelen diğer faydalı bilgilerinizi paylaşmanızı temenni eder, gününüzün en iyilerinden birisi olmasını içten isterim.
Çalıştığım kuruma 30 kadar kamerayı gerekirse toplu takip amacıyla muhtemelen 65" belki 75" monitör niyetine TV alacağız. 24 saat açık olarak en az 5 yıl gitsin istiyoruz. Tavsiye ve fikirlerinizi duymak isterim.
Günde 10.000 adım atın diyorlar. Buna bahaneler (mekan, zaman, isyan) nedeniyle ulaşamıyorsak, yerine evde ne yapalım? Mesela 1 squat 50 adım yerine geçer mi enerji ve kan dolaşımı açısından? Neler tavsiye olunur?
Merhabalar,
5 yaşındaki oğlumun matematiğe biraz ilgisi olduğunu hissettiğimden bu yönde desteklemek ve eğlenerek öğrenmesi açısından linkteki seti sipariş verdim Ekim ayının son haftasında.
Her ikimiz de büyük bir heyecan ile beklerken kargo Hollanda'dan iade oldu. Satıcı veya Amazon'dan her hangi bir tatmin edici cevap alamadım ama sonra aklıma ürünü oyuncak kategorisinde değerlendirip yasaklı diyerek göndermedikleri kanısına vardım.
Yapacak bir şey kalmadığından benzer bir ürün 3 boyutlu yazıcı ile üretilebilir mi, zor bir set midir, maliyet yüksek olur mu, ilgilenen (bence ülke çapında satacak bir girişim olur) çıkar mı sorularına yorumlarınızı merak ediyorum, teşekkürler.
Ürün linki (15 gün önceki fiyatı toplam 1.040₺ idi)
https://www.amazon.com.tr/dp/B08XWD9XT8
EKLER GÜZEL BİR TATLIDIR
Ben tüketici konumundayım, yazıcı yahut bilgi sahibi değilim. Arz eden olur mu talep ediyorum 🙂
Selamlar, iyi geceler. Bir tavsiyeye ihtiyaç duyuyorum.
Ürün: Kablosuz Klavye & fare (klavye RGB ve mekanik olursa tatlı olur)
Bütçe: 2.500₺ - 4.500₺
Profil: 15 yaşında kız çocuğu, bilgisayarı 15.000₺ ancak eder. Valorant falan oynuyor sınıf arkadaşlarıyla, ailesini kandırmış, böyle bir harcama yapacaklar.
Bana Attack Shark X68 Pro diye bir model yollamış ama çok aklıma yatmadı. İyi ise onu, daha f/p varsa başkasını tavsiye edebilirseniz alayım. Paranın çoğunu klavyeye dökecek sanırım, fare 1.000 ₺ gibi olsa iş görecek belki. Görüşlerinizi bekliyorum.
Niyazi SARAL posted images on LinkedIn
Selamlar, hayırlı geceler
Elimde çocukların kampta/piknikte kullandığı 2 adet Baofeng BF-888S telsiz var. Şu linkten almıştım vaktiyle.
https://amzn.eu/d/dxTCHpG
2 adet de aşağıdaki linkteki ürünleri alsam, hepsinde PMR446 yazması hasebiyle, hiç başka ayar yapmadan 1. kanala alınca 4 telsiz de birbiri ile görüşür mü?
https://amzn.eu/d/3midfQ6
Günaydın, hayırlı sabahlar olsun.
2023 Zafira Life kullanıyorum 6 aydır. Baştan beri var mıydı farkında değilim ama son en az 2-3 aydır aracı durdurup ineceğim-indiğim zaman elektrik çarpıyor. Genelde kapıdan çarpıyor ama mesela daha koltukta otururken otomatik vites tekerleğinden bile çarpıldım geçen hafta. Yanlış hatırlamıyor isem hepsi aracı kontağı kapadıktan sonra oldu. Çoğunlukla hafif ve hiç umursanmayacak seviyede, nadiren çocuğa çarpsa ağlatır belki seviyesinde, geçenlerde yaşadığım birinde ise ağız dolusu küfür ettirecek seviyede oluyor bu durum.
Araçta start/stop ve anahtarsız çalıştırma mevcut.
Fabrika dışı olarak sadece Android Auto özelliğini kablosuz yapmak için usb üzerinden bağlanan bir dongle mevcut 3 aydır. Bu alet araç kapandıktan sonra da bir süre aktif kalıyor, yahut kontağı açmasan bile kapıları açınca aktifleşiyor ve telefonla bağlantıya geçiyor. Bu aletten şüphelendim başta ama detaylı değilse de 1 kere sanırım çıkardığım bir günde de çarpılmışımtım. İleri teste ihtiyacı var. (Bu aletin gecenin 12sinde araç kapalı ve park halinde iken aktifleşip telefona bağlandığı 1-2 sefer de hatırlıyorum, nasıl ve neden olduğunu çözemedim) Yine de usb üzerinden bağlanan bir dongle, aracın elektrik kaçırmasına neden sebep olur, onu da anlayamıyorum.
Genel geçer, mevsimsel, kişisel bir olay mıdır? Yorumlarınızı okumak çok isterim, şimdiden teşekkürler.
Baş şüpheli alet
https://www.n11.com/urun/torima-x8-mini-kablosuz-carplay-usb-ve-type-c-uyumlu-arac-multimedya-donusturucu-adaptoru-64337740?magaza=torima
Selamlar, hoş sohbetler olsun
Yakının liseli ergen oğlu kablosuz gamepad istiyormuş bilgisayarda oynamaya, hatta aşağıdaki ürünü beğenmiş ama stokta yok sanırım. 2 binli fiyatlara ne tavsiye edersiniz?
Fantech EOS Pro Gamepad
https://wraithesports.com/products/fantech-eos-pro-gamepad
#kahve
Çalıştığım yerde 50+ kişi var ve artık çay/, ıhlamur veya türk kahvesi içmekten sıkıldık. Baskılarımız sonucu kantinci makine almaya karar verdi. Kahve işlerinden anlamam pek; gidip capuccino, espresso söylemişliğim yok hayatımda ama alışveriş/araştırma işi bana kaldı. Bütçe 15-30 arası.
*Sunduğu kahve çeşitleri geniş
*Yurdum çay ocağı işleten 50+ yaşında ortalama vatandaşını üzmeyecek, yormayacak
*Aşırı fiyatlı olmayan ürün önerileriniz olursa makbule geçer.
Yahut en azından şu özelliği kesin olsun, bu olmasın/şart değil, markadan şaşma/alma bilgilerini paylaşabilirseniz kendim de bakabilirim.
***SONRADAN EKLENEN***
Makineyi sadece kantini işleten çaycı kullanacak; dışarıdan müdahale edilecek, gelenin kafasına göre kullacağı bir pozisyon olmayacak.
Kahveleri zaten parayla alıyor olacağız, o yüzden gelen geçenin kullanacağı, makinenin hunharca kullanılacağı bir ortam olmayacaktır.
***SONRADAN EKLENEN***
Ayırdığınız zaman ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
nintendo wii
Bundan 25 yıl önce mmorpg türü oyunlara üniversite döneminde sarıp üniversite 1.si olarak kazandığım okuldan atılmışlığım var
@gurkan-atilgan @faruk @ronniejamesdio
240 çok olmuş 144 olacak doğrusu üstad 🙂 TCL C755
@leventp
Mesele şimdi anlaşıldı hocam 😀
Bilgisayar kasasını çocuklar karıştırır, bozulabilir. Konsol o açıdan konforludur. Switch konsolunda yan yana oynama desteği oldukça iyi, tam örneği değil ama Diablo 3 oyununda aynı ekranda iki karakterle oynamak mümkündü.
Çok az para harcayayım derseniz, Ninentendo Wii alıp basitçe kürekleyip, "Kirby's Epic Yarn", "Rayman Origins" (2 kişilik) şekilde oyun/konsol dünyasına giriş yapabilirsiniz. Bu oyunları oynatan emulatör/alternatif cihaz varsa yine öneririm ama GamePad şart.