Çalıştığım kuruma 30 kadar kamerayı gerekirse toplu takip amacıyla muhtemelen 65" belki 75" monitör niyetine TV alacağız. 24 saat açık olarak en az 5 yıl gitsin istiyoruz. Tavsiye ve fikirlerinizi duymak isterim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap