70k sularında gaming laptop ne alınır? Gamegaraj falan öneriyorlar, bi de buraya sorayım dedim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 16

Benim Twitter'ı gümletiyorlardı az daha. Twitter'dan bir SMS geldi kod olarak, ulan bu ne sahte mi derken bildirim geldi yeni bir yerden giriş yapıldı diye. Baktım şifrem değişmiş giremiyorum, şifre sıfırlama yaptım kurtardım 5 dakika içinde. Google Authenticator'ü de aktif ettim hemen.

Bir şekilde SMS'i okuyabildiler diye düşündüm. Telefonda mı bir açık var artık bilmiyorum, apk falan bir şey kurulu değil ama birkaç gün önce çekim gücü ölçen bir uygulama indirmiştim bak ondan şüphelendim şimdi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 5
  • pegasus @pegasus

    sürekli girmeye çalıştılar benim hesabıma, giremediler günün sonunda ama şüpheli hareket diye süresiz askıya aldılar. 2009 yılında açılan hesaba bot muamelesi yapıldı özetle. itiraz da kabul etmiyorlar saçma şekilde. açamadık bir türlü.

  • AAY @ademalp

    Bana da yakın zamanda aynısı oldu. Ben o bebek adama güvenmiyorum bi işler karıştırıyor olabilir.

  • Umut Kurt @kurt-umut

    Session Hijacking ve Cookie Theft yöntemi kullanıyorlar genellikle. Bir siteye giriş yapıp "Beni hatırla" dediğinizde, tarayıcınıza bir dijital anahtar (çerez/token) kaydedilir. Zararlı bir yazılım (çoğu zaman masum görünen bir haber linki, reklam sayfası, modlu oyun/apk veya tarayıcı eklentisi aracılığıyla) bu çerezi cihazınızdan çalar. Saldırgan bu çerezi kendi tarayıcısına yapıştırdığında, şifre veya 2FA koduna ihtiyaç duymadan, doğrudan site açılır. Sıkıntılı bir durum maalesef.

  • Gökhan Bilgin @mutlakdeli

    Geçen fotoğrafçı ile tartıştım bu konuda. İlla 8 olacak 600 tl diyor. Dedim bana 8 tane gerekmiyor 4 tanesini hanıma yap 4 tanesini bana yap 600 vereyim. Kovulmadığımız kaldı. Sonra birisi 750 dedi dedim bak demin birisi 600 dedi tartıştım bari sen yapma 600 ü seve seve verdik. Muhtemelen İstanbulda daha da pahalı. Yaptığı 3-4 poz çekip hızlıca crackli cs6 da ufak bir shop yapıp renkli dandik bir Canon yazıcı şle fotoğraf kağıdına baskı almak. Valla ayıp.

#Gemini #ETS2 #ets2lobisi
Grand Truck RPG Simulator: Everything the Game 2071

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Ulan bir GTA 5 girelim dedik önce oyunu yeniden yükle diye hata verdi. Oyun dosyalarını doğrulattım, düzelmedi. Araştırdım, bilmemne text dosyasını silince düzeliyormuş, düzeldi. Bu seferde Rockstar bey doğrulama istedi, MicroZORT'un şahane Outlook uygulamasını açmak istedim o da tekte açılmadı, sinirlerim zıpladı 😀

Sonuç: Dijital oyun işinden illallah ettim, eskiden ne güzelmiş ya...

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Rtings kendini paralı yapmış. Biraz yorumlara baktım kimse mantıklı bulmamış bu hamleyi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 14

Bir video vardı Murat Gamsız ve Levent Pekcan dışarıda akşam vakti birine röportaj veriyordu, sanki bir fuarın değerlendirmesini yapıyorlardı. O video aklıma takıldı ve bir türlü bulamadım, hatırlayanınız var mı acaba? Bayağı eski bir video.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Niye loş temayı kaldırırsın ey X? Beyazda kör oluyorum, siyahta rahat okuyamıyorum.

Edit: https://userstyles.world/style/26539/restore-twitter-dim-theme
Burdan çözdüm.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Geçen binaya Superonline'dan gelmişler fiber için, komşunun biri fiber internet radyasyon yayıyor diye istememiş, ben 4.5G yaptırdım demiş? 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 12

300-500 liraya iş görecek düzgün bir kablosuz mouse var mı bildiğiniz? HP, Lenovo, Logitech gibi markaların gördüm, bunlardan kullanan var mı?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

https://youtu.be/mFt5X3EyQJs?t=1023

Kamyoncu %100 suçlu ama aracın frenleri düzgün olsaydı hiçbir şey olmazdı. Yine de çizik almadan kurtulmuş abla.

ÇEKİMDE KAZA OLDU! | VW PASSAT KULLANDIM | DİZEL MANUEL | ANILARI YAD ETTİK

İletişim: [email protected] videoda VW Passat dizel manuel bir aracı kullandık ve sürüş deneyimimizi paylaştık.Çekim sırasında küçük bir kaza ...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 12
  • Housedakitopal @housedakitopal

    ABS olmadığı veya çalışmadığı için kızaklamış, ABS olsa kurtarırdı. İşte tam da bu yüzden şu 15-20 yaş üzeri araçların bir şekilde trafikten kaldırılması lazım. Kullanmak zorunda olana baya tehlike.

    • arandur @arandur

      15-20 yaş araçlarda abs hep var aslında ama bakımsızlık ve kullanım ömrü dolması gibi sorunlar sıkıntı elbette.

    • OrcunFix @orcunfix

      @arandur Tabi o da var birde bakım işi mühim. Ben sanayi ortamında çalıştım büyüdüm mesela birtane ustadan da şeyi duymadım '' BUNUN FREN HİDROLİĞİ ESKİMİŞTİR YENİLEYELİM '' bu yok mesela sıfır. Yenilenmesi lazım ya ama yok işte yenilenmiyor. E fren sistemi tertibatı ondan sonra balatası diski ve de lastik hepsi birlikte çalışan parçalar yani, kimsenin de umurunda değil sanayi esnafının da umurunda değil öyle kel kör işler yapılıyor. Şanzıman yağı mesela allah aşkına ya kim değiştirdi bugüne kadar ? '' ABİ BUNLAR ÖMÜRLÜĞ YAĞ, DEĞİŞMEZ YAW '' diye diye milleti sömürdü sanayi esnafı, adama gidipte usta bu değişmesi lazımmış desen bile burun kıvırıyorlar sanki anasına bacısına sövmüşsün gibi iş yapılıyor, veya işim var deyip dükkandan s.ktir ediyorlar.

    • arandur @arandur

      @orcunfix açıkçası ben aracımın bakım çizelgesini yetkili servisten aldım, orada her periyodik bakımda nelerin değişeceği, nelerin kontrol edileceği var. Kesinlikle bu çizelgeye uygun bakım yaptırıyorum. Öyle olunca 10 yaşında araçta sürpriz sıkıntı 1-2 kere çıktı. Onlar da akü bitmesi, mazot hortumu çatlaması vs. gibi şeyler. Yetkili serviste baktırsan bile fren diskleri ve balataları ölene kadar değiştirmiyorlar sonra toptan fren diski değiştirmeye çalışıyorlar mesela. Onların da kendince bir işleyişleri var. Yetkili serviste baktırdım, işi bitirdim diye bir şey söz konusu değil. Kesinlikle aracın her bir bileşeninde temel bilgi sahibi olup takip etmek gerekiyor.

  • protego @protego

    Adam sonlara doğru "işler karıştı burada" diyor sonrasını kesip atlamış. Ne oldu acaba

    Suç %100 tırcıda ve insanları böyle 30 senelik külüstür araçlara mahkum edenlerde

  • Höşelek @benvaryaben

    kamyoncu hatalı ama kazanın sebebi kadının panik yapması. frene o kadar abanılacak bişeyi yoktu. ayrıca kadına abs si olmayan araç mı verilir kadın bu ne yapacağı belli olmaz 😂

  • Afsinyus @ufo

    Allah korumuş. Kadının bir suçu yok, araç yaşlı ve fren mren ne durumda kim bilir. Yazık. Çok korkmuştur tabi.