Arkadaşlar Huawei P10 Lite cihazımda son birkaç haftadır Wi-Fi açıkken şarj çok hızlı düşmeye başladı. Mobil veri kullanırken böyle bir sorun yok. Resimde ortada yavaş azalan yerde mobil veri açık, sonrasında Wi-Fi' e geçince birden çakılmaya başlıyor. En son çare telefonu sıfırlayacağım ama uğraşmak istemiyorum, bunun bir çözümü var mıdır?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Instagram'da denk geldim, elemanlar TS'nin videosundan kesip koymuşlar 😀

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Discord'da sistem sesinin karşı tarafa gitmesi sorununu nasıl çözebilirim? Skype'ta böyle bir problem olmuyor. #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Xbox 360 kablolu kolu aldım pc için, denetim masasındaki test yerinde analogları oynatıp bırakınca merkeze dönmüyor, Metro 2033'de test ettim bi sıkıntı yok gibi normal mi bu?

Edit: Little Nightmares, GTA 5, ETS2'de test ettim az önce bir problem oluşturmuyo ancak GTA ve ETS' de deadzone ayarlarını sıfıra çekince kendi kendine hareket etmeye başlıyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

PC için Xbox 360 kablosuz gamepad almayı düşünüyorum lakin sahtesinin çok olduğunu duydum, orjinal satan bir yer biliyor musunuz? #akış

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 8 / 22

Merhaba arkadaşlar, son bir kaç aydır oyunlarda takılmalar yaşıyorum, bazısı bi' kaç saliselik bazısı da 1-2 saniyelik, ve sistemden bazen şu videodaki gibi sesler geliyor: https://goo.gl/PK7E4H, ayrıca sistemin -yeni format atmama rağmen- yavaş olduğunu hissediyorum, bazen açılış çok uzun sürüyor ya da Windows 10'da giriş ekranındaki wallpaperı geçmek için enter'a bastığımda 30 saniye falan kilitleniyor bu sırada harddisk kullanım ledinin sürekli yandığını görüyorum. Sorunun HDD'den kaynaklanabileceğini düşünerekten HDTune ile test ettim. Sonuçları yorumlarsanız sevinirim, eğer HDD'den değilse başka neden kaynaklanabilir bu sorun? İşlemcim i7 4770k, ekran kartım GTX 1060 6gb, anakart GIGABYTE B85M-D2V ( bios güncel ), 8GB tek kanal Kingston bellek, güç kaynağı VS650. Sorun yaşadığım oyunlar GTA V( single-online farketmiyor ), CS:GO, ETS 2 ve hepsi orjinal. Edit: Bu arada CPU sıcaklığı 75 dereceyi geçmiyor oyundayken.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

1-2 ay içinde SSD almayı düşünüyorum. En az 240GB'lık f/p olarak iyi bir ürün önerebilir misiniz ? #akış #ssd

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 8

Merhabalar, geçtiğimiz günlerde Hepsiburada indiriminden GTX 1060 aldım. Kasayı keserek yamultarak sığdırabildim. Her şey iyi güzel derken GTA 5'te i7 4770K işlemcimin 97-100 derece arasında olduğunu gördüm. Eski kartım tek fanlı bi modeldi, o zamanlarda işlemci 80-90 dereceyi görüyordu. Şimdi ben bu sorunu kasayı değiştirerek çözebileceğimi düşünüyorum ama emin değilim, sizce sorun kasadamı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 24

Samsung T22C300 modeli TV Monitör kullanıyorum fakat bilgisayarı kapattığımda/uykuya aldığımda resimdeki ekranda kalıyor, stand-by konumuna geçmiyor, elimle kapatmak zorunda kalıyorum. Ayarları kurcaladım "Sinyal yok askıda" diye bir ayar buldum ancak en düşük 15 dk seçebiliyorum. Bu sorunu nasıl aşabilirim ? #akış #TeknoYardım

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Beta açıldı PC'de.
https://www.origin.com/en-ie/store/free-games/demos-betas
#akış #battlefield1

Demos & Betas - Play Free PC Game Demos | Origin Games

Download betas and free game demos on Origin. Try FIFA, Mass Effect and more before you buy. Discover new games, and try Origin today.
BeğenFavori PaylaşYorum yap