Benim Twitter'ı gümletiyorlardı az daha. Twitter'dan bir SMS geldi kod olarak, ulan bu ne sahte mi derken bildirim geldi yeni bir yerden giriş yapıldı diye. Baktım şifrem değişmiş giremiyorum, şifre sıfırlama yaptım kurtardım 5 dakika içinde. Google Authenticator'ü de aktif ettim hemen.

Bir şekilde SMS'i okuyabildiler diye düşündüm. Telefonda mı bir açık var artık bilmiyorum, apk falan bir şey kurulu değil ama birkaç gün önce çekim gücü ölçen bir uygulama indirmiştim bak ondan şüphelendim şimdi.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • anıl @anil_

    Bende de oldu aynısı. Bende 2fa açıktı; kapattım giriş yapabilmek için Twitter'a. Morphe ile yama yapmıştım, yama yapıldığı için direkt giriş olmuyor. 2fa'yı kapattıktan sonra hesabı ele geçirmeye çalıştılar. Sonra 2fa'yı yeniden açtım tabii. Şu an bir sorun yok.

  • pegasus @pegasus

    sürekli girmeye çalıştılar benim hesabıma, giremediler günün sonunda ama şüpheli hareket diye süresiz askıya aldılar. 2009 yılında açılan hesaba bot muamelesi yapıldı özetle. itiraz da kabul etmiyorlar saçma şekilde. açamadık bir türlü.

  • AAY @ademalp

    Bana da yakın zamanda aynısı oldu. Ben o bebek adama güvenmiyorum bi işler karıştırıyor olabilir.

  • Umut Kurt @kurt-umut

    Session Hijacking ve Cookie Theft yöntemi kullanıyorlar genellikle. Bir siteye giriş yapıp "Beni hatırla" dediğinizde, tarayıcınıza bir dijital anahtar (çerez/token) kaydedilir. Zararlı bir yazılım (çoğu zaman masum görünen bir haber linki, reklam sayfası, modlu oyun/apk veya tarayıcı eklentisi aracılığıyla) bu çerezi cihazınızdan çalar. Saldırgan bu çerezi kendi tarayıcısına yapıştırdığında, şifre veya 2FA koduna ihtiyaç duymadan, doğrudan site açılır. Sıkıntılı bir durum maalesef.

  • Gökhan Bilgin @mutlakdeli

    Geçen fotoğrafçı ile tartıştım bu konuda. İlla 8 olacak 600 tl diyor. Dedim bana 8 tane gerekmiyor 4 tanesini hanıma yap 4 tanesini bana yap 600 vereyim. Kovulmadığımız kaldı. Sonra birisi 750 dedi dedim bak demin birisi 600 dedi tartıştım bari sen yapma 600 ü seve seve verdik. Muhtemelen İstanbulda daha da pahalı. Yaptığı 3-4 poz çekip hızlıca crackli cs6 da ufak bir shop yapıp renkli dandik bir Canon yazıcı şle fotoğraf kağıdına baskı almak. Valla ayıp.