#OtoSeyir #NissanGTR #porsche911

GT-R'ın yenilenmesi lazım artık. Hem daha pahalı hem araya apartman giriyor 😁

https://www.youtube.com/watch?v=If38HXa9jUA

GT-R NISMO v 911 Turbo S v R8 - DRAG RACE

Need help buying your next car? Click https://www.carwow.co.uk/-help-me-carwow and my team and I will help you choose your ideal car at a fair price - from M...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • BraVe @brave

    Çekiş sisteminde büyük sıkıntılar var. Güç öndeki motordan önce arka aksa gidiyor sonra oradan ikincisi bir şaft ile tekrar öne gelerek ön tekerlekleri tahrik ediyor.

  • Orcun @orcun

    Gtr bu arada baya eski aslında o motor vs çok eski olması lazım. Bunun yanı sıra birde alet full modifiyeye vs uygun diye o motor işini pek değiştirmiyorlar. Çünkü optimum birtane motor bulunmuş üstüne onun ne koyarsan ne takarsan tak kırman zorlaşıyor. Birde aletin amacı modifiye zaten, yani gtr alıp ona yüklenmeden binen varsa da bilemiyorum. 😀

    • nineleven @nineleven

      @orcun GTR'ın Porsche'den 30.000 pound pahalı olması o işi biraz öldürmüş. 30.000 pounda Porsche'yi de yüklersin. Zaten yürüyüş olarak arada iyi fark var yükleyince Turbo S iyice çıldırır. Modifiyelilerde de 100hp eksik 911 Turbo yine aktarımdan , şanzımandan yine yiyor GTR'ı.
      Eskiden 40.000$ dolar daha ucuzdu GTR. O zaman biraz öndeydi. Tabi ben 700-800hp'ler için konuşuyorum.
      1500 yapacam dedin mi Porsche'ye çok para dökmen lazım. Orası doğru.

    • Orcun @orcun

      @nineleven İşte porşu yükleyemiyon sıkıntı orada. 😀 Toplama pc kafası gibi düşün gtr işini yüklenmesi basit kolay kolay beygirler artıyor ve çokta öyle uçmaya gerek kalmıyor şanzımanı aktarması dayanıyor. Ama pahallı arabaya yüklerim dediğinde olmuyor çünkü notebook gibi onlar. İstediğin ekran kartı olmuyor veya olsa da harici garip çözümler oluyor gibi gibi. Daha çok işte gtr işi bundan popüler aslında yoksa ahım şahım bir numarası yok. R35 mesela teee 2007'den beri üretiliyor. Nissan içini cilalıyor ekran mekran koyuyor az biraz ufacık makyaj yapıyor yallah satıyor. 😀 https://www.nissanusa.com/vehicles/sports-cars/gt-r.html Aynı intel gibiler, intelde 2. nesil core mimarisinden 11. nesle kadar milleti uyutuyordu ama ryzen çıktı bunların enseye şaplağı geçirdi. 😀

    • nineleven @nineleven

      @orcun Fabrika çıkışı Turbo arabaların hepsi kolay yüklenir. Porsche Filtre , egzoz , yazılım Stage II 'de 800 hp oluyor. Baya VW yüklemek gibi yani. 160'lık Roccoyu nasıl 230 falan yapıyolarsa bu da aynı. Bir de Porsche ;Ferrari , Mclaren gibi hassas bir spor araba değil. Onlara göre çok gaddar. 1000+ ta motor içine girince Porsche pahalıya geliyor. Tercih meselesi ya. JDM ekolu seven adam GTR ister. Benim gibi gözlükleri takayım çıtırdan 800hp olsun Golf gibi bineyim artiz artiz milleti tokatlayım seven Porsche hoşuna gider 🙂
      Güçük güçle daha fazla işi başarmak benim hoşuma gidiyor.

    • Orcun @orcun

      @nineleven İşte olay orada, turbo var diye yüklenirsek block gidiyor. Üst kapak gidiyor. E masrafı bol oluyor bu sefer. İşte araştır mesela 911 turbo s 2021 kapak conta silindir piston sekman seti kaç 10 20 30 bin euro acaba ? 😀 Hani yapıyorsun ama o arabanın mekaniği olayını değiştiriyorsun. Bugün mesela honda civiclere yükleniyorlar iyi güzel 2.0 motor veya 1.6 motor vs. turbo takıyor birşey yapıyor uğraşıyor sonuç ? her 15 bin km'de bir sıfırdan gene motor yapıyor çünkü aracın motoru o olaya uygun değil. Ama gtr yada aynı block neyse 3.8 efsane ölümsüz makine diyelim onda bu olaylar yok. Driftçilerde mesela aynı mantık, herifler hep top noktada geziyorlar ama motorlarına bak yani klasik gene nissanın motorudur. 😀 Bmw yada porş veya ferrari motorunu koyan yok. 😀

    • nineleven @nineleven

      @orcun Drift arabası önden motor arkadan itiş olduğundan isteseler de koyamazlar abi bir de pahalı tabi 🙂 BMW'nin de M50 motoru çok sağlamdır. Driftte de koyan çok var.

      Porsche motorunu da Beetle'a , eski arkadan motorlu Transporterlara koyan baya var.

      Porsche , Ferrari BMW gibi kırılgan değil abi 🙂 2jz de değil ikisinin arası. Bir de aktarımı sağlam olunca çok beygire de ihtiyaç kalmıyor. O 1000+ arabalarda Ethanol şart zaten. Sen Stage II yazılımını yap 800hp Porsche'yi pompa benzinle Golf kullanır gibi bin 🙂

      O 1000+'lıkları da tokatlarsın bile. Motor arkada , şanzıman PDK , 4 çekeri çok farklı. Roket gibi kalkıyo makina.

    • nineleven @nineleven

      @orcun Abi TS'de böyle tartışmada son mesajı ben atınca üzülüyorum. "Anlamıyo bırak ya" dediğini hissediyorum adamın 🙂

      GT-R güzel araba abi onun da sesi mesi , böyle illegal modifiye cadde imajı , işte amerikada R34 yasaklı falan onun da tadı ayrı. Onu da severik. 😁

    • Orcun @orcun

      @nineleven Bende açıkçası porş olsa yani öyle hobilerle uğraşmazdım ya, o ayrı olayı ama o kadar kasıyorsam hem günlük takılacağım hem de böyle über dolu başka araç toplardım mutlaka. 😀 Ne bileyim yani o markaya böyle modifiye işte orjinalliği bozma işini pek yakıştıramıyorum. Yok ya tartışmıyoruz ki fikir alışverişi yapıyoruz sonuçta niye tartışalım. 😀 Yok ya ondan değil mesela o arada arkada bana 10 tane bildirim geliyor. Biri mesajıma cevap vermiş bakıyorum derken o arada unutuyorum geri bakmayı falan aklımdan çıkıyor sonra haaa diyorum ya yazmıştım ama bir bakayım deyip geri dönüp görüyorum. 😀

    • Alpi Atansay @alpi350

      @nineleven Bir GT-R hayranı olarak olayı özetlemek istiyorum. İlk önce GT-R alınacaksa Nismo modeli yerine Premium modeli seçilmeli. Arasında çok bir fark olmamakla birlikte Nismo yazılım ve ekstradan Nismo gövde kiti geliyor sadece. 97.000$ ekstradan vermeye hiç gerek yok. 113.500$ a kapatırsın işi. Japonlar'da Nismo modelini gereksiz pahalı buluyor. Dediğim gibi yazılım atarak çözüyorlar işi. 911 Turbo S pahalı bir araç. 207.000$ verileceğine Premium GT-R alınıp 20-30 bin $ verip ufak bir gıdıklamayla çok rahat Turbo S'i geçersin. Japon araçların genel mantığı zaten bu şekilde. Az paraya kendinden pahalı araçlara aşık atabilme. Japonic diye bir kanal var biliyorsunuzdur gerçi, orada bu konu hakkında sıkça konuşuldu. İzlemediyseniz tavsiye ederim. Hiç bir yerde bulamayacağınız görüntüler, ve konuşmalar var.

      Gelelim USA'da GT-R R34 işine. Onlarda da ne yazık ki 25 yıl ithal kuralı varmış. Fakat hemen yanı başında ki Kanada'dan alırsa o kural 15 yıla düşüyor. 15 yıldan eski araçları getirebiliyorsun. Veya zamanında MotoRex tarafından satılan bir R34 aldıysan o da tamamiyle yasal. R32'lerin tamamı yasal ve ithal edebiliyorsun. Fakat R33'ler biraz sıkıntı fakat artık yaştan dolayı onlarda yırtıyor.
      Bu konu hakkında şu makaleyi paylaşmak istiyorum.

      https://drivetribe.com/p/mythbusting-can-you-legally-import-ZmOKbGpbS3uOZgJPH7B69A?iid=KWv_Z0NOTTizjQFtGbi0CQ

      Fiyat karşılaştırması olarak şunu da bırakmak istiyorum. Nismo modeli gereksiz para tuzağından başka bir şey değil.

      https://www.nissanusa.com/vehicles/sports-cars/gt-r/specs/compare-trims.html

    • nineleven @nineleven

      @alpi350 Güzel yazmışsın hocam. Ben de diyorum n'oldu bu arabaya. Oyunda bile değil diyorum 🙂

      2011'deki Turbo S için muhabbet biraz tutuyordu ama burada biraz zor. Nolursa olsun aktarımında problem var ve şanzımanı da PDK'ya göre çok geride artık. Yani GTR'ın 100-150hp daha fazla olması gerekiyor geçmesi için. Tam da orada sıkıntı başlıyor. Çünkü pompa benzinle en fazla 800 hp alınabiliyor genelde. 800+ dedin mi ethanol gerekiyor.
      Turbo S'i de 700-750 yapmak sadece yazılıma bakıyor.
      700 hp Turbo S yine geçiyor 800hp GT-R'ı.

      GTR'ın öyle içinden geçmesi için yakıta bulaşması lazım. Evet o noktadan sonra motor içine girince Turbo S'i yüklemek çok daha maliyetli katılıyorum. Ben ethanol muhabbetini çok sevmem. Çünkü D.K. Youtube Channel'da görüyoruz hep. "Aracımıza E85'te 2 bar basıyoruz 1200hp. Ama bugün pompa benzinle 1.2 barda yürüyoruz. Şu an günlük setup 600hp" gibi 😁
      O arabaya 1200 diyorsam havada karada 1200 olacak. Yağını suyunu koyacam 1200 olacak. Öyle birşey yok tabi. O araba pompa benzinde 600 beygirse 600 beygirdir benim gözümde.

      Porsche'de Stage II yazılımla 750hp alıp yağını suyunu koyup devam edebiliyorsun. Senden 100 - 150 hp fazla GTR'ı da yine geçiyorsun. Benim daha hoşuma gidiyor bu racon 🙂

      Ethanolünü koyan , motor içine giren GTR'da yesin zaten bi zahmet. Biraz tercihler tabi ki. GTR'da roket gibi yürüyor mu yürüyor tabi ki.

      https://youtu.be/WL3u-Fni1ao

    • Alpi Atansay @alpi350

      @nineleven R35'lerde bir yıl ayrımı vardır. 2011'den sonraki üretimlerde şanzımanı revize ettiler. 2011 ve önceki dönemlerde üretilen araçlarda şanzıman arızaları ve performans düşüklüğü yaşanabiliyordu. Attığınız bu videodaki araçta eski tip şanzıman kullanıyor.

      Fakat dediğiniz gibi 2012 yılından itibaren değişen tek şey dış tasarımları oldu. İç aksanı bildiğim kadarıyla fazla bir değişikliğe uğramadı. En azından Nismo modeli için ciddi bir revizyona ihtiyacı var. Porsche'nin durumunu sizin kadar iyi bilmiyorum. 😊
      Bir noktadan sonra alıp birebir deneyimleyemedikten sonra burada konuştuklarımız kağıt üzerinde, teorik olarak kalıyor.

      Şu YT kanallarında dediğinize de katılıyorum. Yok bugün araç 1200 bg yok bu sefer canı istemiyor 600 bg, 2 bar bastık canı istiyor fakat hava sıcak 900 bg Böyle saçmalık olmaz. Sabit bir güç elde edersin ve araç o güçtedir her zaman. Bu işin günü ve mevsimi olmaz. Arabayı saçma sapan yüklemelerle oyuncak etmenin anlamıda yok.

  • Kreetwight @kreetwight

    911 turbo s en ideal spor araba şu an.

  • enginva @enginva

    GTR sahiplerinin dertlerini "seveyim".

nineleven paylaştı.

https://www.youtube.com/watch?v=xYQrPsyu-1s
#vaporwave
#BirazMüzik
2017 yazını çalışırken 3 saatlik vaporvawe mixleri dinleyerek geçirmiştim.

VECTOR GRAPHICS - DESTINE

Artzie Music - #1 Destination for Unique Music! Subscribe to us: https://goo.gl/wRPL8H A rad variety of sounds from VECTOR GRAPHICS. ➤ VECTOR GRAPHICS https:...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

#dolar #dövizkuru

Abiler birşey soracağım ama ? Neden bu kadar para konuşuluyor burada ? Yani tamam arttıysa arttı neden bu kadar konuşuluyor. Ceo musunuz hepiniz ? Herkesin en az 50.000$'ı varmış gibi...

Ben şahsen 100.000tl'mi yatırsam bu 100binin 88 ya da 130 olmasını bu kadar takip etmem..
2x olsa ne olacak. 100k oldu 200k eee ? Zengin mi olduk ?

Tamam herşeyi etkiliyor eyvallah ama bunu ekonomi öğrenerek , yatırım yaparak , coin al-sat yaparak , araba al-sat yaparak , döviz al-sat yaparak sadece etrafından dolaşırız.

Hadi bunları konuşmak istiyorsunuz diyelim , yeri burası mı ?
Bütün paylaşımların altına "Tamam" yazasım var.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 34

Dolandırıcılar herhalde ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 11

#OtoSeyir #VWGolf

Buralar karışır 😀

Edit: 40 senedir aynı arabayı yaptıkları için normal. 2.Edit: DQ200 olmasa baya iyi araba aslında 😁

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Hasan ilker Com @ilkercom

    Amerikada vw bayii kapiya cikip tepinerek corolladan saglam oldugunu iddia ediyordu. Bu da oyle bi hezeyan.

  • S e n t i o E r g o S u m @gugukkusu

    A ve B serileri Merso icin yuzkarasidir ama ekomik koşullar ağır basıyor firmalar için ,
    Yapacak birşey yok cebinde az parası olanlarından ceplerindeki parayı marka algısı ile kapıp sövüşlemek lazım bir şekilde ..

  • Erhan M. @erhanm

    Günümüzde Mercedes'in sedan otomobillerinde gerçek kalite ve konfor E serisi ile başlıyor. C ve A serileri çok güzel görünse de markanın genel kalite algısının altında ürünler. Yani en azından bizim ülkedekiler öyle.

    • nineleven @nineleven

      @erhanm
      Bu zaten bütün piyasada bilinen birşey. Golf ve A3 , amiyane tabirle fakir işi premium arabadan daha kalitelidir. İşçiliğine kimse laf edemez Golfün de A3 zaten işçilik olarak F10 kasadan bile daha özenilmiş bir araba.

      Ya da A4 her kasada BMW'den de Mercedes C'den de kalitelidir. Bu neredeyse sektör standardı gibi birşey.

      VW ile Mercedes kıyaslanır mı ?

      E böyle Mercedes olursa kıyaslanır da , yerilir de. Aslında kilit soru benim aklıma gelmedi demin 🙂

      3.0 TDI Touareg vs. 3.0d BMW X5 demem lazımdı. Touareg'in X5'ten fazlası var, eksiği yok. "Premium" çok havada kalan tabir bence.

      Evet X5 düşününce daha lüks araba ama neden ? Tamamen algı bazen.

      Touareg ile dibine kadar kıyaslanır , X5'in çok ta bir artısı çıkmaz. İsim.

      Zaten belli bir sınıfa çıkıldıkça kimin hangi markaya sempatisi varsa o baskın çıkar. O da genelde E segmentten sonra başlıyor.

      E63'le RS6'yı kıyaslayan adam olmaz genelde. Audi seven Audi sever , Yıldız seven Yıldız der.

      TS'de de "VW gömem , Tesla gömem , İphone gömem cool olam" gibi bir hava var.

      Tartıya koyamıyorlar bazen. MQB yol tutmuyorsa , Citroen ne yaptı ? DSG bozuluyorsa MCP neydi ? Hadi onu geçtim 2021 yılında 1.5 atmosferik 100 hp + CVT nedir sayın Toyota ? Tamam sağlam da nasıl sağlam ?

    • Hasan ilker Com @ilkercom

      @nineleven Yanlış anlama da mercedes ve diğerleri diye bir söz var. Alman arabası alacak olsam mercedes alırdım. O golf ün premium olması filan sizin hayal dünyanız. önden çekişli premium araba olmaz. olsa volvo olurdu.

    • nineleven @nineleven

      @ilkercom Ben premıum demedim işçiliği iyi hatta yer yer premıumlardan bile daha iyi dedim. Özellikle VW-Audi'nin işçiliğinin genelde BMW'den iyi olduğu herkesçe bilinen birşey. Sadece işçiliğini kıyasladım. Önden çeker premıum olmaz lafını ilk sizden duyuyorum açıkçası. 😁

      Audi A6 2.0 TDI da premium değil dimi şimdi.. Volvo azına kadar premıumdur.

    • Hasan ilker Com @ilkercom

      @nineleven Önden çeker premium olmaz. olsa honda legend olurdu. volvo olurdu. Premium olmayan araba kötü arabadır demiyorum. premium hissiyatı sürüş keyfini de içeriyor.

      Her arkadan çekişli de premium değil neticede.

    • nineleven @nineleven

      @ilkercom Ya neyse bence Premium muhabbeti önemli değil. Zaten çok havada bir kavram. Yani genelde Premium C Segment derler mesela A180 , A3 , BMW 1 , Volvo V40 için. Benim de kafamda "kalite ve algı maliyetten önce gelir" anlamına geliyor. Neyse uzatmayalım. Benim anlamadığım "bu araba premıum hadsiz vw kim köpek" 😁 tarzında "VW ile BMW kıyaslanmaz" düşüncesi.

      BMW 1 Golf'ten hele A3 ten bariz kalitesiz arabaydı. Hele E87 bildiğin Duster plastiğiydi. Bence gayet kıyaslanır , Golf kazanır.

      Yukarıdaki CLA 'da yine 1 serisi kadar olmasa da bu sefer de Mercedes'in telmaşa modeli. Hem biraz logo sattığı bir model. Biraz da ilk C segment sedan , hatchback arabaları , böyle hatalar normal. Golf'ün işçiliğinin ondan iyi olması beni hiç şaşırtmıyor açıkçası.

      Yenilerde iyi kötü toparladılar ama ona birşey demem. Hele yeni A serisini artık çok beğeniyorum.
      He 1'i de önden çeker yapınca A3'ten bi artısı kalmadı ama en azından içini biraz düzelttiler.

    • Hasan ilker Com @ilkercom

      @nineleven bmw 1 önden çekişli olmadan önce gayet iyi makinaydı. şimdi dacia da desen sorun değil.

      bana göre de vw kim köpek ki bmw ile kıyaslanıyor 😀 BMW den iyi araba yapsa bile bmw yine bmw dir. vw ise yine vw dir.

      Bu arabaların hepsi tospaaa bizim için 😀 Vw grubunda olsa da binsek diyeceğim tek araba rs6. onun haricinde biri hoşuma gitmiyor. Ki o rs6 nın da çok alternatifi var.

      Ben de vw yi yere göğe sığdıramayanları anlamıyorum. bizim ülkemizde zaten her araba pahalı. adam passata biniyor c200 e teneke diyor 😀

    • nineleven @nineleven

      @ilkercom Yok Passat'a binen C200'e teneke demesin ya. Passatı ben de sevmem. B5.5'tan sonra bozdu. Sanki arabayı uzatmışlar ama aynı zamanda Golf'le aynı maliyete yapıyorlarmış gibi 🙂 Golf'ün uzunu ama birşeyler eksilmiş. BMW konusunda haklısın canım. Ben de ikinci elde benzer kondisyon arabalarda A180'den , 1 serisinden fazla isteyen Golfçü görünce ben de sövüyorum. Hele o kaza yapıp sonra Tayvan R-line tampon , salak saçma difüzör , kafam kadar egzoz koyup , yayları sanayide presletip ;
      "Aracımız R-line kardeşim 350.000 işine gelirse" ilanları 🙂

    • Hasan ilker Com @ilkercom

      @nineleven Mercedes E serisinden başlar muhabbeti de tırt muhabbet. Şöyle örnek vereyim. Bir dönem önce c200 kompressor aldık. sonra e200 atmosferik. ( ikisi de 97 model filan ) peş peşe ikisine binice e serisi yanında c serisi dandik diyorsun. Ama o 97 model e serisinin komforu şimdikilerden de iyiydi.

      Benim için bu saatten sonra alınacak araba elektriklidir.

Harbiden ya.. Zevksizlik mi diyeyim ? Sanata saygı mı kalmadı diyeyim ? En zengininden en fakirine kimsenin böyle bir ev hayali yok.

Herkesin hayali lüks bir site , üst sınıf bir araba , yakışıklı/güzel bir eş , en pahalı markalardan düşünmeden alışveriş yapmak ve oturduğu yerden para kazanmak , pasif gelir..

Bir akşam yemeğine giyeceği kıyafetin X tasarımcının elinden çıkmasını kimse önemsemiyor. Git gide sıradanlaşıyoruz.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 22
  • kei @kei

    2 nesilde kaybetmedik aslında. o evlerde oturanlar istanbullulardı ve çoğu gayrimüslim kişilerdi. Biz anadoluluyuz. İstanbuldakiler tebaa biz anadoludakiler reaya idik. anadolu'da şehir merkezlerinde böyle 3-5 bina bulabilirsiniz ama anadolunun çoğunda gecekondu bozması evler vardı ve hala da öyle beton teknolojisi arttı işte biraz. Şu an sovyet ve kuzey kore mimarisi var ülkede resmen.

  • merakli @merakli

    Giyeceğim kıyafetim X tasarımcısının elinden çıkmasını neden önemseyeyim ki?

  • Deniz Fidan @deniz-fidan

    Parası olan herkesin ev yapma hakkı var mimari mi düşünülüyor sanki sonra o evlerin yasal olarak tüm gerekliliklerini tamamlamadan (kat mülkiyeti gibi) kaçıyorlar.

  • Emrah Öztürk @emrah-ozturk

    Bir yerlerde okumuştum, o yalıların popüler olduğu 19. yüzyıl sonlarında görgüsüzlük olarak görülüyormuş, genelde yeni zenginlerin gösteriş için yaptırdığı evlermiş.
    Aslında şimdi bakınca da abartılı bir şatafat olduğu belli. Zarif değil de gösterişli olsun istenmiş.

#sahibinden #OtoSeyir

Bunun fiyatının açıklanması 2.eli yine coşturur mu sizce ?
Ben içinden geçer diyordum ama bir yandan da Highline Polo'nun fiyatı güzel güzel yazıyor ve pek bir etkisi olmamış.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#OtoSeyir #nürburgring #TOFAŞ

Reis M3'lere racon keserken...

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 10 / 11

#letgo
Yine bildiğiniz gibi. Evet kardeşim 2007'de 800$'dı. 😬

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 7
  • Root61 @root61

    Letgo'ya ne zamandır girmiyorum ama çevrem çakal kaynıyor benim de 🤣.

  • cicikuş nazmi @cicikus

    ne oldugu onemli degil bir sekilde calisip açılabilen bilgisayar 1k ediyor şuan oyle acayip bi piyasa

  • Ufuk E. @ufuke

    5600 falan diye saçmalamasaymış ilanın fiyatı normal sayılır. 3 aşağı 5 yukarı artık fiyatlar böyle pazarlıkla falan normal seviyelere düşer. Kaldı ki sıfırı olmayan bir cihaz için fiyat belirlemek satıcının insiyatifine kalıyor.

    Bundan daha korkuncu piyasada sıfırı olan cihazı sıfırından daha pahalıya satmaya çalışanlar var. Yazıyorlar bir de "sıfırdan farksız", "1 hafta kullanıldı", "kontrol için açıldı" gibi. İyi de zaten aynı fiyata sıfırı var veya çok yakın fiyata var niye senin ne idüğü belirsiz malını alalım.

    • nineleven @nineleven

      @ufuke Evet. Bende i5-16-512-2tb-1650 nitro 5 var mesela. Sıfırları 7200 benzer konfigrasyon bir tek ram 8 falan oluyor. Şimdi 2.ellere bakıyorum 6.nesil i5 + 950m'e 6500 isteyen var. E şimdi benim buna göre en az 7500 hatta daha fazla yazmam lazım. E sıfırı 7200 ??? nasıl olacak 😁

      Eskiler 2x-3x yaptı da kazıklanmamak için yenilerden almak lazım bence. Eskiye gidince öpülme katsayın artıyor. Arabalarda da bu var. 2000 - 2005 model arabalar 3x oldu...