Herkese iyi günler, öncelikle sitedeki #Turkcell #Superonline #Fiber kullanıcılarının dikkatini çekmek istiyorum. Resimde eğer dikkatli bakarsanız benim bu ayki kullanım değerlerini göreceksiniz.
Bu loglardaki birinci yanlışlık yaklaşık 5:45 ile 23:55 arasındaki kullanımların yansıtılıyor olması. İkincisi ise bazı günlerde 23:55 ile 2:05 arasının da yansıtılıyor olması ki bu çok nadir oluyor. Ve üçüncü yanlışlık ise bazı log aralıklarının çakışması.
Lütfen özellikle fiber kullanıcıları loglarını kontrol etsinler. Ve benzer durum var mı yok mu yazsınlar.
Ayrıca logları önceki aylara doğru kontrol ettiğimde çok daha kötü örnekler ile uygulandığını gördüm. Ve bu şekilde benim her ay ayın 20-22’si aralığından AKKmın bitmesi sağlandığını fark ettim. Daha önce fark etmedim çünkü 2 çocuk babası ve devamlı online diziler izleyen biri olarak normal olduğunu düşündüm. Bu ay fark ettim çünkü sizin de göreceğiniz üzere ayında 8inde kotam bitmiş durumda. Bunun sebebi de ayın 3’ünde ve 6’sında sabah 8’den önce yaptığım oyun indirimleridir.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Herkese iyi geceler, bu akşam #TeknoYardım a ihtiyacım var. Bir süredir evde kullanmakta olduğum Superoline tarafından tedarik edilmiş modemin WiFi performansından memnun değilim. Modem evin en arka odasında ve anca yan odalara Wifi sinyalini eriştirebiliyor 🙂 Gerçi, bu sorunu büyük oranda salona koyduğum powerline adaptör ile çözdük ama son 4-5 aydır kafasına göre wifi üzerinden sağladığı interneti kesmeye başladı. Modemi resetleyince veya bazen wifi’ı açıp kapamak bile durumu düzeltiyor ama can sıkıyor malum.
Ben de 5Ghz destekleyen ufak ucuz bir şey bulabilir miyim diye bakınmaya başladım. Karşıma #TPLINK Archer serisi çıktı, TP-LINK Archer C50 AC1200 ve TP-LINK Archer C20i AC750 ikisi de işimi görecek gibi çünkü zaten sadece yan odalarında sorunsuz bağlantı sağlasın istiyorum. Ama biraz iri kıyım cihazlar bunlar. Biraz aha ufak bir şey bulabilir miyim derken #Netis WF2710 AC750 ile karşılaştım.
Netis çok cazip geliyor ama daha önce hiç bu markayı kullanmadım , TPlinkler güzel ama çok büyükler.
Bilgisi olan paylaşırsa sevinirim, her türlü öneriye açığım. Fiyat skalası olarak 150 tl altında diyebilirim ama eğer çok önemli bir fark yaratacaksa 200 tl zorlanabilir 🙂 Şimdiden herkese teşekkürler.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#akış #sinemia Oldukça uzun süredir üyesi olduğum bu oluşum beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı.
“Cihaz Değişimi” diye adlandırdıkları bir olay var, Yeni telefon almak doğal olarak buna tanıma giriyor ama sizi şaşırtacak şey telefonunuzu sıfırlamak ta bu tanıma sokuluyor. Dolayısı ile eğer ROM kurmayı seven birisi iseniz yandınız veya birçok sorunu olan bir telefonunuz varsa gene yandınız çünkü her servise gittiğinde malum, cihaz sıfırlanır.
Bu konu hakkında yardım talep ettiğimde bana sadece servis fişinin resmini yollarsam yardımcı olacaklarını ifade eden bir mail ile döndüler. Açıkçası gözlerime inanamadım, zaten çok saçma olan bu kurallarını bahane ederek bana üçkağıtçı muamelesi yapmaya kalktılar.
Uzun lafın kısası haklarında zaten birçok söylenti dolaşıyor şimdiye kadar kulak asmamıştım şimdi görüyorum ki bazıları doğru olabilir. Eğer üyeyseniz çok dikkatli olun her şeyi üyeliği iptal etme bahanesi olarak kullanmaya çalışıyorlar. Üye olmayı düşünüyorsanız da çok iyi düşünün kuralları çok saçma ve hepsi net olarak belirtilmemiş.
Son olarak çok ciddi bir tartışma ile 1 hak vermelerini sağladım ama telefonum servisten gelince ne yapacağım bilmiyorum. Bildiğim tek şey bir daha üyelik yenilemeyeceğim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#BirazMüzik https://www.youtube.com/watch?v=ny8KGZN7fHY
Bu çocuğu bazılarınız tanıyordur belki ama bir çoğunuz babasını tanıyordur diye düşünüyorum, Asım Can Gündüz. Babasını severdim ama bu çocuk bence başka bir şey 🙂

Evrencan Gündüz - Billie Jean (Jazz cover)

https://instagram.com/evrencangunduz/ https://www.facebook.com/evrencan.gunduz https://twitter.com/evrencangunduz Hey guys hope you like my new video ! it's ...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

#akış Ufak bir yardıma ihtiyacım var arkadaşlar, @gamsizm bir videoda çok detaylı vsync, input lag, 1ms 5 ms vs anlatmıştı hatırlayan var mı? Hangisiydi biraz bu konuda bilgi edinmem lazımda.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Murat Gamsız @gamsizm

    Freesync ile ilgili video olabilir belki.

    • Barış Ataç @barisatac

      Sanırım Vx2457 incelemenizi kastediyorsunuz ama orada input lag in detaylarına pek girmemişsiniz. Benim asıl üstünde durduğum konu o, mesajı yazarken net belirtmemişim kusura bakmayın. “Input Lag 16ms in altında olmalı” gibi bir yorumunuz var, sık sık incelemelerde söylüyorsunuz. Bu detaya nasıl erişmiştiniz onu çok güzel anlattığınız bir video vardı ama 3 saattir bulamadım 🙂
      Artık pes ettim sabah 8 de çocuklar tepemde olacak malum.

#İnternet BTK VPN hizmetlerini kapatma emri vermiş şimdilik belirli VPN lerin ismi geçiyor ama büyük ihtimalle ilerleyen saatlerde çok daha fazlası kapatılacaktır.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

#SamsungGalaxyNote7 imizi 1 saat önce servise teslim ettik. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun, işlem 10 dakika sürdü. Tehlikeli maddenin evden gitmiş olmasının ferahlığı anlatılamaz. @gamsizm tavsiyesi ile P9 alacağız gibi duruyor tabi 5 gün beklememiz gerekecek gibi. S7 Edge ile değiştirmeyi planlayan varsa onun için gerekli olan kod’u da 5 gün içerisinde yolluyorlarmış, bilginize. 5 gün olayı biraz can sıkıyor olsa da, bizi satıcılar/mağazalar ile baş başa bırakmayıp, üstüne alınan kılıf vs gibi malzemelerin de parası vererek yaptığı hatayı büyük ölçüde telafi etti. Benim ve ailemin hayatını istemeden de olsa riske atmış olması tamamen affetmemi engelliyor ama bir daha Samsung alır mıyım? Kesinlikle alırım. Seneye 3 kameralı biri geniş açı lensli bir telefon çıkarsın bir saniye bile düşünmem 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 9 / 11
  • pabu @pabu

    Fanboylukta level atlamış insanlarla doldu burası yahu. Tamam X markanın fanboyusundur, ürünlerini-hizmetlerini begeniyorsundur, konusu açıldığında sempatini-beğenini açıklansın, ama diğer markalara, özellikle de direk rakibi olan markaya, her adim başı asağılamalar küfürler yağdırmak da nedir arkadaş? Hep söylüyorum, hiçbir marka mükemmel değil. Bazısının eksileri bir diğerinde daha iyidir, aynı şekilde diğerinin eksileri öbüründe daha iyidir. Bunun dışında X bireye göre birinin tasarımı diğerine göre daha iyidir, tersi de bir başka kişi için geçerlidir keza. Sırf spesifik bir markayı beğendiği/kullandığı için kimse kimseyi asağılamamalı, hor görmemeli. Bunu yapma cüretini kim kimden alıyor? Kimsiniz siz?!

    • Barış Ataç @barisatac

      Bu yorumu kime ve ne sebeple yazdığınızı biliyorum, ama bu topik altında gereksiz bir tartışma istemiyorum, rica ediyorum yazınızı kaldırın. Şahsa uygun bir şekilde bir arkadaşımız cevap vermiş zaten.

    • pabu @pabu

      @barisatac Hocam gören görmüştür artık herhalde isterseniz siz silebilirsiniz benim yorumumu yani. Ama böyle terbiyesizce ve mantık dışı bir kafa yapısıyla yorum atan şahısların tepki görmeleri, at gözlüklerini çıkarmaları lazım…

  • lterlemez @lterlemez

    Samsung alınır, Apple’dan iyidir 😛

  • Efe @efe

    Parayi mı talep ettiniz yoksa s7 edge mi? Ne zaman verceklermiş parayı geri. Ayrıca kılıfların iadesi nasıl oldu. Faturasını mı istediler.

    • Barış Ataç @barisatac

      Para iadesi istedim, verdiğim hesaba parayı 5 iş günü içerisinde yatıracaklarını belirttiler. Kılıfa gelince, onu da yanında verdim faturası olunca ücretinin tamamını 5 iş günü içinde hesabınıza yatıracaklarını belirttiler. Faturası yoksa parça başına 50 tl ve en fazla toplamda 100 tl ödeme yapıyorlar ( yani en fazla 2 parça). Benim faturam şans eseri hala duruyordu tamamını kurtardım.

  • Barış Ataç @barisatac

    Sonucu merak edenlere para hesabıma yattı. Değişim talep eden bir arkadaşıma da dün sabah kod gelmiş, akşam gidip telefonunu almış.