@gamsizm
Size(ya da bir TS kullanıcısına) "Murat Gamsız(ya da mevzu bahis kullanıcı), senin anlama sorunun var." demem hâlinde, sosyal ağ kurallarınca herhangi bir yaptırıma maruz kalmam mümkün müdür Murat abi?
Sosyal ağ kurallarıyla ilgili kafamda tam oturmayan kısımlar var da, tam doğrusunu öğrenip bundan sonra ona göre davranmak istiyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • protego @protego

    Bana söyleyeceksin sanırım 😛 Tam olarak o cümleyi kurmanda bir sorun yok ban sebebi olmaz

    • alipektas @alipektas

      Aklımın ucundan dahi geçmedi. Ban yemeyecek olsam da o cümleyi kurmam. Zira bir konuyu anlamamayı değil, genel olarak o kişinin hiçbir şeyi anla(ya)madığını ima eden bir söz. Bana kalırsa doğrudan hakaret. Yönetimin konu hakkındaki kesin kararını/düşünncesini net bir şekilde öüğrenmek istiyorum sadece, o tanımlamayı kullanmak için izin değil.

    • protego @protego

      @alipektas O cümlenin defalarca kullanıldığını gördüm sitede, banlanan hatırlamıyorum 🙂

    • alipektas @alipektas

      @protego Benim direkt ban istediğimi ya da yönetimden öyle bir hamle beklediğimi nereden anladın? Anlatsana biraz. 🙂 Yorumun silinmesine(yurum sahibi ban yemeden) de ben defalarca şahit oldum ayrıca.

    • protego @protego

      @alipektas "sosyal ağ kurallarınca herhangi bir yaptırıma maruz kalmam mümkün müdür" diye sorduğun için "banlanan hatırlamıyorum" dedim ban beklediğini söylemedim ki

    • alipektas @alipektas

      @protego Yorumumun silinmesi de bir yaptırım ya hani. O açıdan dedim.

    • alipektas @alipektas

      @protego Zaten tek yaptırım(ban) olsa, "herhangi bir yaptırım" da demezdim bir başka değişle.

    • protego @protego

      @alipektas Ha tamam 🙂 o cümle için yorum silindiğini hatırlamıyorum ama genelde o cümleden sonra karşı tarafta da ipler koptuğu için olay daha ileriye gidiyor ondan sonra yorumlar siliniyor 😀

    • alipektas @alipektas

      @protego Ve genelde o kişiler de "Abi o ilk hakaret etti, ben niye ban yedim?" der, Murat abi de "yorumu silip tartışmaya girmemeliydin" tarzı bir cevap verir. Benim başıma gelen durumda, ben o yorumu silemeyeceğime göre, mecbur bildirdim. 🙂 Silinmesini(sadece o yorumun) bekliyordum, silinmeyince de kafamda yönetimin tavrıyla ilgili soru işareti kalmasın diye doğrudan Murat abiye sorup ilk ağızdan cevap almak istedim. 🙂

    • alipektas @alipektas

      @protego Bu arada, bana da muhtemelen "engelleyip geçseydin" tarzı bir şey diyecektir Murat abi ama ben genel olarak yine de o tanımlaamnın yönetimdeki karşılığını merak ediyorum. Yeri gelmişken öğrenmem iyi olacak.

  • alipektas @alipektas

    Konu ilgini çektiyse gizli sekmeden takip edebilirsin. Şimdilik güle güle. @omc43

  • Tunahan Avsallı @awsalli

    O tarz bir yorum geldiğinde, Bildir butonun basıp bildirin. Yönetim gerekeni yapacaktır. Düzgün bir dil ile cevap vermeye devam edebilirsin. Adam bir süre sonra bırakıp gidecektir.

    • alipektas @alipektas

      Aynen dediğin gibi yaptım zaten, bugün bir değişiklik olmadığını görünce sorma gereği duydum ben de. 🙂

    • Tunahan Avsallı @awsalli

      @alipektas Ben tartışmaya düzgün bir şekilde devam ediyorum. Farklı argümanlar ile adama yüklendiğim için, bir süre sonra küfür etmeye başlıyor. Bulunduğu ortamdan banlanıyor. Tartıştıkları konuda haksz oldukları için, bir süre sonra cevap veremeyip, hakaret etmeye başlıyorlar.

    • alipektas @alipektas

      @awsalli Genelde olaya o kadar kolaycı yaklaşan biriyle zaman harcayıp tartışmayı tercih etmiyorum. Ki zaten o sırada bir başkası ile aynı konuyu tartışıyorduk(daha hararetli ama daha seviyeli şekilde), bildirip geçmeyi tercih ettim ben de. Diğer tartışma da 2 saat falan sürdü zaten, o laçkalıkta birini gündemime almam da pek mümkün değildi işin özü. 🙂

    • Tunahan Avsallı @awsalli

      @alipektas Ben yanlış bir şey varsa, tartışıtırım. İster 10 dk sürsün, ister 1 saat. Bazen ikimizde haklı oluyoruz, bazen ben haksız oluyorum. Eğer haksızsam kabul edip, geri çekiliyorum.

    • alipektas @alipektas

      @awsalli Açıkçası ben de birçok kez dediğin şekilde davrandım burada ya da başka forumlarda/ortamlarda ama her zaman aynı olmuyor. O anki ruh hâlimden gerçek hayattaki(aslında burası da geri kalanı kadar gerçek, zaten buradaki herkes bunun farkında olarak davransa bu örnekteki gibi şeylerle pek karşılaşmazdık) meşguliyetime kadar birçok şey etkiliyor. Bu sitede en çok tartışan kullanıcılardan biriyimdir bana kalırsa. Seviyorum zaten tartışmayı, bilhassa benden çok çok farklı düşünenlerle. Tartışmadan ötürü pek engellemem de kimseyi, hatta hiç engellemedim diyebilir. Neyse işte, her zaman aynı prensiplere göre davranış sergilemek zor işin özü, en azından benim için öyle. Yoksa genel anlamda senin önerdiğin şekilde yaklaşımda bulunmayı tercih ederim ben de.

  • 3dfx @3dfx

    Sitenin sahibine yapmak sorun olabilir, yoksa sorun yok bence 😀

    • alipektas @alipektas

      Bence sorun var, görseldeki maddenin tanımına uyuyor diye düşünüyorum. Yönetimin ne düşündüğünü birinci ağızdan bizimle paylaşmasın bekliyorum sadece. Onlar sorun görmüyorsa saygı duyacağım elbette.

kariyer.net herhalde ".com" alan adını zamanında alamamış. kariyer.com adresine girince yenibiris.com isimli kariyer.net rakibi bir firmanın sitesine yönlendiriyor. 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Höşelek @benvaryaben

    işsizlik zor be hacı 🙂 umarım bir gün istediğin işi bulursun.

    • alipektas @alipektas

      Çalışıyorum şu an yalnız. Biraz tuhaf bir yorum oldu bu sanki. İşsizlikle ne alakası var çözemedim. 🙂

    • Höşelek @benvaryaben

      @alipektas
      ne bilim hani mutluluğun sırrı, yeni bir keşif, 10 adımda ingilizce gibi bişey değil hani... eleştirdiğimden değil istediğini paylaş tabi ama adguard dns yi buradan öğrendim işime yaradı 🙂 tavsiye ederim.

    • alipektas @alipektas

      @benvaryaben Çalıştığım şirket e-ticaret projesi için sadece ".net" uzantılı alan adı müsait bir marka ismi ile ileride ".com" uzantısı sorun çıkarır mı diye sorunca buna baktım ve fark ettim. Etkisi (uzantıların alınıp alınmamasının) oluyormuş kısacası benim anladığım. Bunun da buradaki kullanıcıları ilgilendirebileceğini düşündüm. Faydası olmadığını düşünüyorsan gönderimi hızlıca geçebilirsin. Genel olarak paylaşımlarımı faydasız/alakasız buluyorsan hesabımı da engelleyebilirsin. Bu tavsiyeler dışında konu hakkında başka bir söyleyemeyeceğim. 🙂

    • Höşelek @benvaryaben

      @alipektas
      bi ara mesut diye biri düzenli aralıklarla güncel türksat kanal listesini paylaşıyordu. bilgisayardan uydu kullandığım için benim çok işime yarıyordu. ama onun son attığı konu silinince tövbe etti bi daha paylaşmadı. konunun silinme gerekçesi ise çoğu kişinin işine yaramayacak bir konu olmasıydı... hani ne bilim bakış açısı işte farklı farklı. benim için işsizlik senin için iş. kolay gelsin 🙂

  • Özgür @ozgurg

    Bu kimliğe bürünmeye girer mi?

[ÇÖZÜLDÜ: Nvidia sürücüsü 425.31 sürümüne yükseltilince düzeldi.]
Selam,
DaVinci Resolve'u CUDA(3.0) destekli Nvidia GT-740m grafik kartıyla kullanamıyorum. Sadece OpenGL kullanılabiliyor. Forumlarda falan da bir çözüm bulamadım. Var mı daha önce tecrübe edip de çözüm bulabilen?
#DaVinciResolve #cuda #Nvidia

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Şiddetle izlemenizi tavsiye ederim.
Video başlığı içeriğin çok ufak bir ksımı, ona bakıp alakasız bir paylaşım odluğunu düşünmenizi istemem.

DİKKAT! IŞİD HER AN AVRUPA'DA SALDIRI YAPABİLİR | OSMAN BAŞIBÜYÜK |...

https://www.veryansintv.com YAYINDA! Veryansın Tv'nin yaşamasını istiyorsanız, kanalımıza https://www.patreon.com/tvveryansin linkinden destek verebilir ya d...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

İstikrar fiberde! 😎

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Bu kafaya ulaşmak için hangi otogardan hangi otobüse binmek gerekiyor?

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 5 / 17

Günaydın,
Twitter'da öyle gezinirken arada bu çıktı. Hesabı takip etmiyorum, alttan ya da üstten bir tweet ile de bağlantısı yok. Durduk yere bu herifin hesabını ve Türkiye'de yasal sebeplerden hesabına erişimin kısıtlandığını neden belirtirler ki?
Var mı fikri olan ya da benzeri başına gelen?
Not: Alt ve üst tweetler siyasi içeriğe sahip olduğu için boyadım, bu hesapla alâkası yok.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Özellikle aynasız makinelerle verilen 16-50mm, 18-55mm gibi lenslerin diyaframları en az bi' f2.8 olmalı artık bence. Hadi segmentasyon, diğer lensler satsın hesabına bunu da yapamıyorlar diyelim, en azından f3.5 de olsa sabit diyafram olmalı bence. Aynasız kitleri pahalı çünkü DSLR kitlerine göre. Bari aldığımıza değsin.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

SAUDI REMIX efsane olmuş hakikakten. 😁

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 11