Dünki elektrik kesintilerinden sonra internet de 75 / 20'den bu hızlara düşmüştü. Kayıt açtım bugün geldiler, TT elemeanı dedi ki sokağın başındaki şebekede sorun olmuş, sinyal oradan düşmüş bilgi verdik gelip bakacaklar. Muhtemelen kesintilerden oldu. Hayırsız o evlatları yaa mahallede anasını mikmedikleri tek bi şey bırakmamak için yemin etmişler resmen.

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Öwdçwşşfşeldşedşe ya bunlar var ya, **şak geçiyorlar yani başka bi açıklama bulamıyorum ben. Yine gitti elektrik, arayınca arıza var diyor. Sorumlusu elektirk akımıyla kömür olarak geberir umarım.
https://teknoseyir.com/durum/1800367

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Afsinyus @ufo

    Çekmeköy'de 15 sene filan otururdum habire kesilirdi. Trafo yenilenirdi filan gene kesilirdi. Yeni site sözde. 5 senedir Bakü'deyim yemin olsun 1 kere ne su ne elektrik kesildi. Amerikada gitmiyor filan diyorlardı da o kadar uzağa gitmeye gerek yok burda da kesilmiyor. Arkadaş daha da doğuda o da kesinti görmedim hiç diyor Özbek. Adamlarda elektrikçi bile yok sağdan soldan geliyor herşey ithal trafo şu bu üretimi de yok. Ona rağmen herşey düzgün.

    • Tai per Dog Un @alipektas

      Bugün olmadı ama dün kesildiğinde aradığımda yemin ederim İzmir'in yarısını saydı arıza ve planlı bakım var diye. Sürekli böyle, Cimer'e yazdım hâlâ işlemde görünüyor. Gördüğüm herkese Cimer'den şikayet yazdırıyorum. Devlet devlet değil ki, firmalar at koşturur tabii.

    • Boba Fett @bobafett

      Aynı yakanın batı ucundayım, nadiren kesinti oluyor. Çevrede bolca yeniden yapım için yıkım olmasına rağmen. En sorunlusu, iki sene önce sokak başındaki yer altı kablolarının yanması kaynaklıydı, yarım günde çözdüler. Normalde dediğiniz ilçedeki yeni sitede olması beklemez ama var olan alt yapının yükünden fazla talep edecek yapılara izin verilmesi buna neden olabilir.

    • CimAdam @cimadam

      hocam sıcak havalardan olabilir

Ekleme: Elektrik geldi aradım numarayı tekrar. Başka bi işe yönlendirmiş, o bitince vakit kalırsa geleceklermiş bugün. İyi bari, umarım onu hâlledebiliriz bugün.
İki dakika önce Daikin'den aradılar klimanın kartı gelmiş müsaitseniz 15 dakikaya evinizdeyiz dediler. Mecbur yarına ertelemelerini talep ettim. Gediz denen o evladı firmanın bana verdiği rahatsızlığın haddi hesabı yok yaa, cidden inanamıyorum yaa. Arkalarını malum rejime dayamışlar vatandaşa eziyet ediyorlar resmen.
https://teknoseyir.com/durum/1800367

Tekrar gitti elektrik (3. gidişi hatta dün

Tekrar gitti elektrik (3. gidişi hatta dün akşam da gitti). annem sokağın başında görmüş, dün kazıp kapattıkları yeri bugün tekrar kazmışlae başında bir sürü insan...
BeğenFavori PaylaşYorum yap

Tekrar gitti elektrik (3. gidişi hatta dün akşam da gitti). annem sokağın başında görmüş, dün kazıp kapattıkları yeri bugün tekrar kazmışlae başında bir sürü insan çalışıyormuş. Sormuş neden sürekli gidiyor vs. Adam demiş ki geçen günlerdeki bakımda bi devre yanlış bağlanmış kısa devre yapıyormuş, onu bulmaya çalışıyorlarmış. Ahahahajahajajakslslwldşe abi peki bir şey sormama yüksek müsaadeniz de varsa şayet: Siz geri zekâlı mısınız? İlk defa mı yapıyorsunuz bu işi wldşeşdşe sizi eğiteni ayrı işe alanı ayrı sqm yaa.
https://teknoseyir.com/durum/1800245

sokakta elektrik gitti yine, sinir stres sahibi

sokakta elektrik gitti yine, sinir stres sahibi olmadan nası devam edeyim ben yaşamıma siz söyleyin. hadi bana abartıyorsun deyin, hadi bana sen agresifsin herkesin başına geliyor deyin....
BeğenFavori PaylaşYorum yap

sokakta elektrik gitti yine, sinir stres sahibi olmadan nası devam edeyim ben yaşamıma siz söyleyin. hadi bana abartıyorsun deyin, hadi bana sen agresifsin herkesin başına geliyor deyin. içinize siniyorsa deyin. nefret ediyorum bu ülkeden, sinirle falan da alakası yok nefret etmek için yeterince makul sebep var çünkü. sonra da aşağılık kompleksi ile bi sürü davar o evladı bize batı yalakası diyor. almanya'daki teyzeme elektik gitti diyorum ben en son almanya'ya ilk geldiğim senelerde elektrik kesintisi denk geldiğini hatırlıyorum diyor. 20 küsür senedir orada düşünün. alt milletiz olum, birey olarak hak etmeyenlerimiz olsa da genel durum bu kabul etmeliyiz. bombok durumdayız, avrupalının kestiği domuzdan daha az hakkımız refahımız var.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 4 / 6

bunlar artık doğrudan kolpa moda geçti, böyle bi planlı çalışma bildirimi yok bayağı habersiz kestiler. işimden edecekler beni şerefsiz haysiyetsiz herifler yaa...

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Geçen gün geldiler Kaira klima için, dış ünite kartı arızalanmış. 1-3 hafta içinde gelir, tekrar uğrayıp değiştiririz deyip gittiler. Bi daha yanından geçmem bu markanın, daha fazla uğraştırmayacak olsa iade ederdim de bununla uğraşcak ne enerjim var ne vaktim.
https://teknoseyir.com/durum/1798615

Kaira klima EL 01 hatası verdi, daha yeni sıfır

Kaira klima EL 01 hatası verdi, daha yeni sıfır klima arıza veriyor fıkra bu kadar... Şalteri indirip 20 dakika bekledim, düzeldi 10 dakika sonra yine aynı. Bunu önermişlerdi internette,...
BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 11 / 22
  • protego @protego

    Şöyle oluyor genelde, neyin arızalandığını bilmiyorlarsa kart arızası diyorlar 🙂 Bu kart arızaları da nedense hep beyaz eşyada yaygın, nedeni bu olsa gerek 🙂

    • leventp @leventp

      "Beyni yanmış" derlerdi eskiden, şimdi karta dönüştü.

    • Tai per Dog Un @alipektas

      Bayağı baktılar, her kısımdan denediler. Voltajdan olmuştur dedi adam, evde hiçbir şeye olmadı da ona mı oldu. Salonda bi klima daha var Midea, sapasağlam duruyor o. "Tekrar olur mu sık olan bi durum mu?" diyorum, "bir şey diyemem ama garantiden değiştiririm her seferinde onun garantisini verebilirim" diyor. Sık oluyor gibi anladım ben böyle deyince zaten.

    • protego @protego

      @alipektas Voltajdan olmamıştır işte. Ne hikmetse hep beyaz eşyayı vuruyor voltajlar 🙂 Bir şeyde arıza olunca hemen kart deniyor. Beyaz eşya dışında hiçbir şeyin kartı bozulmuyor şu dünyada 🙂 Levent Abi'nin dediği gibi eskiden yanmış derlerdi, şlmdi kart oldu. Fiziki olarak test ederler tamam ama fiziki olmayan sorunların hiçbirini anlamıyor beyaz eşya servisleri, o yüzden direkt kart değişimi. Sorunu fiziksel olarak bulamayınca direkt kart arızalanmış deniyor. Şey gibi bu, bilgisayarda sorun olduğu an direkt anakart bozulmuştur değişelim demek gibi. Elektronik ve yazılım kısmından hiç anlamıyor servisler. Önceki konuşmamızda örnek vermiştim işte, 3 kere arızalı diye kartı değişmişti bizim eski klimanın, aşırı sıcaklık farkından dolayı korumaya alıyormuş alet arıza kodu verip. Servis onu anlamıyor ki. Habire garantiden değiştiriyorlar onun yerine. Belki seninkinde kartın bir yerinde çok basit lehim sorunu oldu örnek veriyorum, 10 dakikada lehim yapılsa düzelecek belki, servisler o işten kesinlikle anlamadıkları için rastgele kart değişimi veriyorlar, sorun gerçekten karttansa düzeliyor. O kart değişimleri hep rastgele, tuttururlarsa işte, sana "her seferinde garantiden değiştiririm" demeleri de o yüzden.

      1-3 hafta demeleri çok saçma ama. Bu kadar çok satılan bir klimanın yedek parçaları ellerinde hazır yoksa daha ne diyeyim.

  • oniki @oniki

    GO, elektronik şans işi ama garantinin 1-3 hafta bekletmesi rezalet.

  • Murat Gamsız @gamsizm

    Üründe hata olabilir ama siz yine de elektrik tesisatına da baktırın bu vesile ile. Genelde klimayı besleyen hattın kablo kalınlığını vs beğenmiyorlar.

    • Tai per Dog Un @alipektas

      Baktırmakta fayda var elbette ama evde başka hiçbir cihazda sorun yok / olmadı. Salonda klima var, o sağlam çalışıyor. İki klimaya da aynı elektrikçi, aynı sigorta ve kalın kabloyla tesisat çekti. bu kadar da mı tesadüftür, tesisatta bi şey vardır da yeni alınan taze klimaya vurmuştur bilemiyorum artık. Ben daha çok şunu düşünüyorum: Bi elektronik devre nasıl bu kadar korumasız olabilir? Önlem alınamayacak bir şey olduğuna hiç ihtmal vermiyorum. Ucuz etin yahnisi kısmı tam olarak orası zaten.

    • OrcunFix @orcunfix

      @alipektas Dış ünitenin kartı bozulacak bir kart değil. Yani uğraşman lazım bozman için. O kartın çünkü olayı zaten dayanıklı olmak yani nemden rutubetten dış şartlardan etkilenmesin diye de ayrıca kaplanıyor. 50 çeşit üstünde koruması devresi var. Öyle basit bilgisayardaki devreler gibi değil. Hatta çoğunun akım olarak çok düşük gerilimlerle bile çalıştığı durumlar var. Adem abi bunları ayrıca test ediyordu 100 küsür voltlarda bile çalışıyorlar.

    • Murat Gamsız @gamsizm

      @orcunfix TR'deki evlere asla güvenilmez.

  • Ronnie James Dio @ronniejamesdio

    Bu şanssızlık ya ama yine de 3 hafta falan beklenmez sıcak havada ya böyle saçma iş mi olur? O üç haftada İnşallah bu üç haftadır.

Selam arkadaşlar. WA web ya da Windows 11 uygulamasından ses kaydı atarken kayıtta garip bi hışırtı / parazit oluyor mu sizde de? İmkânı olan varsa deneyebilir mi rica etsem?

BeğenFavori PaylaşYorum yap

Kaira klima EL 01 hatası verdi, daha yeni sıfır klima arıza veriyor fıkra bu kadar...
Şalteri indirip 20 dakika bekledim, düzeldi 10 dakika sonra yine aynı. Bunu önermişlerdi internette, düzelmiyorsa kart arızasıymış değişmesi gerekiyormuş falan filan. Yazılan bu tabii de doğru mu bilmiyorum. Çalışmıyor ama neticede, sıfır parasıyla resmi satıcıdan aldığım alet sıcaklar başladığında açtığımda çalışmıyor. Mecbur servis çağıracağım, o da bayram sonrasına kaldı tabii. Ucuz diye burada övenler vardı ben de salak gibi güvendim, timsal olsun siz güvenmeyin. Midea alıp geçmeliydim, ucuz etin yahnisi işte...

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 7 / 29
  • Tai per Dog Un @alipektas

    https://kaira.com.tr/sikayet şuradan form dolduruyorum, gönder deyince kalıyor öyle. şikayetvar'dan da yazacağım, şunları kötülemek için elimden ne geliyorsa yapacağım.

  • Theo @theo

    Kayra cemaati linç eder seni.

  • Fatih @fatihy

    Klima biraz sans isi, bende 4 senedir vestel klima kullaniyorum, ilk senesinde kumanda alicisi arizalandi. Gecen sene temizlenmesi gerekiyormus, temizlenince yine performansi artti ve calismaya devam ediyor, ama bazen klima calismiyor ve ortamin sicakligi istenilene ulasmis gibi aligliyor. Bunu da montaj yerinin hatali olmasi veya sicaklik algilaycisinin bir arizasi oldugunu dusunuyorum.

    • Tai per Dog Un @alipektas

      aynı şey mi bu örneklerle? aldığım gibi bozulan klima ve bu bozulma bilinebilecek, önlenebilecek, müşteri mağdur edilmeden çözülebilecek bir şey. marketten alıp evde duvara tablo gibi asmıyorum, bi ekip gelip kuruyor hatta bizsiz kurarsan garantini bile mikerim diyor. e siz geliyorsunuz o zaman adam gibi yapın yapacağınızı, buna şans demek depreme mukadderat demek gibi bir şey.

    • Fatih @fatihy

      @alipektas aynisi olmasa da hepsinde benzer sorunlar cikiyor. Dedigim gibi benim klimam ilk senesinda hatta takildi ve 3 ay kullanmadigim klimam eve girdigimin haftasinda kumanda alicisi bozuldu. Hersey cikabiliyor.

      İnsallah servis iyidir, yoksa ariza hepsinde olabilir. Servis ilgilenmez ise sorun buyuk

  • Onur @onur-18-fb

    Hocam geçmiş olsun arızanızın sebebi yüzde 99 montaj kaynaklı olduğunu düşünüyorum , bizde kaira olarak 5 adet klima var ( 4 adet midea prime kasa 1 adet midea extreme kasa olan modelden) kairalara ek olarak 1 adette midea prime klima var hiç bir sorun yaşamadık , sorununuz muhtemelen iç ve dış ünite arasındaki bağlantının sağlandığı siyah kablonun gevşek bağlantısı yada kablo hasarı kaynaklı iç-dış ünite iletişim sorunu , elinizden geliyor ise iç ve dış ünitelerdeki bahsettigim siyah kablonun klemenslerdeki sıkılığını kontrol edin , kablo sorunu olduğu kanısına montajı yapan kişinin dış ünite bağlantılarından sonra izolasyon kapagını kapatıp topladığını ve dış ünitenin içine yağmur vs gidip oksidasyona sebep olmadığını yada , iç ünite drenaj hortumuna gerekli megili vererek klima iç ünitesindeki pcb ye su gelmedigini düşünerek söylüyorum , her halükarda sorununuz yüzde 99 montaj kaynaklı